wromquote:Op zaterdag 1 mei 2004 21:34 schreef ook_gek het volgende:
Mooie bank. Maar ik wil in de lengte slapen. Niet in de breete
Ik wil van uit m,n bed TV kunnen kijken. Dus in de lengte liggen. Want ik wil ook gewoon op de bank kunnen zitten. En dan TV kijken.quote:Op zondag 2 mei 2004 01:32 schreef MissX het volgende:
[..]
wromwat is het verschil
Dit ziet er best slaapbaar uit voor die prijs, ben tijdje terug op zoek geweest naar niet al te brakke slaapbank maar alles wat er slaapbaar uitzag, was gelijk onbetaalbaar.
Nu heb ik een gewone bank, maar die is wel 1m breed en ruim 2 lang. Perfect bed gewoon
ik heb nog een witte te koop, if you're interested!quote:Op vrijdag 30 april 2004 09:35 schreef pascalheister het volgende:
Binnenkort is kijken naar deze boekenkast.
type BILLY
wil er me dvd's in gaan stallen
[afbeelding]
bedankt voor het aanbod, maar wit is niet me smaak.quote:Op zondag 2 mei 2004 02:14 schreef Morgil het volgende:
[..]
ik heb nog een witte te koop, if you're interested!
oh ja ik lig altijd op me zij als ik tv kijkquote:Op zondag 2 mei 2004 01:51 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik wil van uit m,n bed TV kunnen kijken. Dus in de lengte liggen. Want ik wil ook gewoon op de bank kunnen zitten. En dan TV kijken.
Dat is de reden![]()
ja ik dus nietquote:Op zondag 2 mei 2004 02:24 schreef MissX het volgende:
[..]
oh ja ik lig altijd op me zij als ik tv kijkdat vind ik veel relaxder dan op me rug
quote:Op zondag 2 mei 2004 00:29 schreef Allan24 het volgende:
[..]
Okee... bad news
"De kikker" blijkt onderdeel te zijn geweest van een actie-assortiment, dat hebben we twee keer binnengekregen maar maakt vooralsnog géén deel uit van het vaste assortiment. En, je raadt het al, de voorraad is er doorheen en we krijgen 't niet meer binnen
En ik ga het vandaag in Duiven nog eens bekijkenquote:Op zondag 2 mei 2004 12:04 schreef Snoetje het volgende:
[..]
potver3, Breda dus niet meer.. kga vandaag in Utrecht kijken (koopzondag) misschien dat ie daar nog wel is...
Utrecht gisteren was ook geen kikker te vindenquote:Op maandag 3 mei 2004 16:12 schreef WebForce het volgende:
[..]
En ik ga het vandaag in Duiven nog eens bekijken
Nee, Duiven heeft ze niet meer en ook niet terug te vinden in het systeem...quote:Op maandag 3 mei 2004 16:15 schreef Snoetje het volgende:
[..]
Utrecht gisteren was ook geen kikker te vinden![]()
kheb wel een ander schilderij/poster gezien: Die hele grote met die taxi's.. maareuh 99 euro ! phoe..
Misschien een ideetje voor dat sm restaurant wat ze laatst hebben geopend?quote:Op donderdag 6 mei 2004 00:26 schreef Adelante het volgende:
vandaag nieuwe eettafel gespot:
[afbeelding]
ik heb echter géém idee wat ik met dat houten
ding aan de zijkant moet doen tijdens het eten
Ik ga vanavond naar Groningen, wil nog wel even checkenquote:Op donderdag 6 mei 2004 10:32 schreef Snoetje het volgende:
Ik heb het 'vierkante' servies (365+) aangeschaft ! helemaal hip in wit, lichtblauw en de syntes kommetjes in groen ! WAUWIE !
en ik heb de kikker maar opgegeven...
komen er nog mooie wandversieringen/schilderijen in de nieuwe collectie?
quote:Op donderdag 6 mei 2004 00:48 schreef Allan24 het volgende:
Super retro!
Ik zag laatst een (Duitse) catalogus uit 1976 ofzo, daar stonden deze SKRUVSTA stoelen al in... een echte all-time favourite dus!
O, got, is dat nog steeds zo'n rampquote:Op donderdag 6 mei 2004 15:41 schreef Adelante het volgende:
Ik werk wel niet in Amsterdam, maar toch even gekeken en
ze zijn daar helaas niet op voorraad. Andere filialen hebben
de poten wel
... sinds vandaagquote:Op donderdag 6 mei 2004 15:41 schreef Adelante het volgende:
Ik werk wel niet in Amsterdam, maar toch even gekeken en
ze zijn daar helaas niet op voorraad. Andere filialen hebben
de poten wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |