Breda had er gelukkig genoeg, dus we hebben nog tot ongeveer 11:00 (rood) en 11:45 (wit) gewoon uit voorraad kunnen verkopenquote:Op donderdag 29 april 2004 08:49 schreef Snoetje het volgende:
Mn mams heeft voor mij ook 2 witte kastjes gehaald, ze had het drukker verwacht (Breda) maar ik heb mn kastjes dus mooi binnen ! Op naar de keukentrolley van volgende maand !!
Jammer dat "de kikker" nog niet gevonden is...
Thanks ! ben blij dat ie nog niet helemaal uit het assortiment is.. die koe en de hondjes heb ik ook gezien, maar die vond ik toch niet zo...quote:Op donderdag 29 april 2004 23:24 schreef Allan24 het volgende:
[..]
Breda had er gelukkig genoeg, dus we hebben nog tot ongeveer 11:00 (rood) en 11:45 (wit) gewoon uit voorraad kunnen verkopenslim ingekocht aldus de collega's van de desbetreffende afdeling
Ik heb vandaag nog voor je geïnformeerd naar de kikker; het schijnt nieuw assortiment te zijn en hij loopt nogal hard (maar dat wisten we vast al). Anyhow, hij is momenteel niet op voorraad in Breda maar wel weer besteld. Het nadeel is alleen dat we niet specifiek die kikker kunnen bestellen maar alleen de Transtjand Djur (or whatever) en dat zit op een mix-pallet met andere afbeeldingen (een koe en een hondje ofzo)
De collega's van de afdeling posters en lijsten houden het in ieder geval voor me in de gaten en geven mij een seintje als ie er weer is. Dus: hou je mail in de gaten
doordeweeks heb ik helaas geen tijd om er heen te gaan dus dat wordt altijd weekendquote:Op vrijdag 30 april 2004 10:59 schreef Adelante het volgende:
WebForce gefeliciteerd met de wisselbokaal
@ pascalheister: ook de Billy (zilver metallic) was afgelopen
woonsdag in de aanbieding
Opberg geval??quote:Op zaterdag 1 mei 2004 15:57 schreef jonny het volgende:
Vandaag gekocht de BRÅNA:
[afbeelding]
Goedkoop en functioneel, wat wil een mens nog meer![]()
Ja, er passen 72 cd's in en dat voor de prijs van ¤ 4,50quote:Op zaterdag 1 mei 2004 16:04 schreef schatje het volgende:
[..]
Opberg geval??
Hoe veel dvd,s passen daar in? Ik zoek nog een DVD oplossing voor me zelf. Maar er moeten er nu al 500+ in kunnenquote:Op vrijdag 30 april 2004 09:35 schreef pascalheister het volgende:
Binnenkort is kijken naar deze boekenkast.
type BILLY
wil er me dvd's in gaan stallen
[afbeelding]
Ze zijn er in verschillende maten, in de grootste uitvoering passen er 64 dvd's in.quote:Op zaterdag 1 mei 2004 16:13 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Hoe veel dvd,s passen daar in? Ik zoek nog een DVD oplossing voor me zelf. Maar er moeten er nu al 500+ in kunnen
En elk maand komen er minimaal 15 bij
quote:Op zaterdag 1 mei 2004 16:16 schreef jonny het volgende:
[..]
Ze zijn er in verschillende maten, in de grootste uitvoering passen er 64 dvd's in.
Misschien is een vuilniszak een betere oplossingquote:Op zaterdag 1 mei 2004 16:16 schreef ook_gek het volgende:
[..]Dan heeft het al geen zin meer
gaan er wel een paar honderd inquote:Op zaterdag 1 mei 2004 16:13 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Hoe veel dvd,s passen daar in? Ik zoek nog een DVD oplossing voor me zelf. Maar er moeten er nu al 500+ in kunnen
En elk maand komen er minimaal 15 bij
De Karlanda slaapbankuitvoering!quote:Op zaterdag 1 mei 2004 19:05 schreef ook_gek het volgende:
ik zoek nog steets een slaapbank van rond de 300 euro. Waar bij je in de lengte slaap. En niet in de breete
quote:Op zaterdag 1 mei 2004 19:52 schreef pascalheister het volgende:
ga ergens anders spammen![]()
Mooie bank. Maar ik wil in de lengte slapen. Niet in de breetequote:Op zaterdag 1 mei 2004 19:50 schreef Adelante het volgende:
er komt een nieuwe slaapbank binnekort in het assortiment:
Nilsby ¤ 249,-
[afbeelding]
[afbeelding]
Fotoquote:Op zaterdag 1 mei 2004 19:48 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
De Karlanda slaapbankuitvoering!
Okee... bad newsquote:Op vrijdag 30 april 2004 09:09 schreef Snoetje het volgende:
[..]
Thanks ! ben blij dat ie nog niet helemaal uit het assortiment is.. die koe en de hondjes heb ik ook gezien, maar die vond ik toch niet zo...
ik ben benieuwd !!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |