karlanda is een gewilde bank, gemiddelde levertijd is denk ik zo'n 1-2 weken.quote:Op maandag 26 april 2004 17:43 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik wil deze bank hebben:
[afbeelding].
Ik wil hem wel in een andere kleur. Weet iemand toevallig wat ongeveer de levertijd is?
Bij andere meubelzaken is het zo 10 weken, dat kan ik me bij de Ikea niet voorstellen?
O maar dat is okee!!!quote:Op maandag 26 april 2004 17:46 schreef Adelante het volgende:
[..]
karlanda is een gewilde bank, gemiddelde levertijd is denk ik zo'n 1-2 weken.
WHA die nyboda is gaaf ! maar hoe kom je bij het nieuwe assortiment? op de site kan ik hem (en dus de prijs) niet vinden...quote:Op maandag 26 april 2004 17:58 schreef Adelante het volgende:
ook leuk uit het *nieuwe* assortiment:
"dunker" lamp/roomdivider:
[afbeelding]
en de relaxfeauteuil nyboda:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Hij werkt erquote:Op dinsdag 27 april 2004 09:47 schreef Snoetje het volgende:
[..]
WHA die nyboda is gaaf ! maar hoe kom je bij het nieuwe assortiment? op de site kan ik hem (en dus de prijs) niet vinden...
aha.. vandaar die inside informationquote:Op dinsdag 27 april 2004 10:13 schreef schatje het volgende:
[..]
Hij werkt er.
Ik zal 't eens vragen & zo mogelijk in de gaten houden, ik werk in die vestigingquote:Op dinsdag 27 april 2004 12:21 schreef Snoetje het volgende:
Oh, met al die ikea kenners hier :
Ik heb laast in Breda een schilderij (niet ingelijst, maar een opgespannen doek, zelfde maat als die met de koeienrug er op) gezien met een kikker die in het water springt. Heb hem toen niet gekocht maar de volgende keer dat ik bij ikea kwam was ie er niet meer.. ook op de site niet te vinden...![]()
Weet iemand misschien of die nog in de nieuwe collectie komt?![]()
Ik kan morgen ook ffies kijken, ik werk bij Posters & Lijstenquote:Op dinsdag 27 april 2004 17:24 schreef Allan24 het volgende:
[..]
Ik zal 't eens vragen & zo mogelijk in de gaten houden, ik werk in die vestiging
Dat bedacht ik me net, wilde al posten dat WebForce 't wel zou weten maar je bent me voorquote:Op dinsdag 27 april 2004 17:29 schreef WebForce het volgende:
[..]
Ik kan morgen ook ffies kijken, ik werk bij Posters & Lijsten
Uit me hoofd weet ik het niet, maar ik zal eens nakijkenquote:Op dinsdag 27 april 2004 17:34 schreef Allan24 het volgende:
[..]
Dat bedacht ik me net, wilde al posten dat WebForce 't wel zou weten maar je bent me voor
Bij ons zijn ze er volgens mij ook niet, maar ik weet het morgen rond een uur of 11 'svonds post ik het wel... Woonsdag, woonsdag!quote:Op dinsdag 27 april 2004 22:27 schreef Adelante het volgende:
transtrand djur
da's de naam van de serie posters: de koe, de kikker,
vissen in de zee en allemaal puppies.... de kikker die
snoetje bedoelt, heb ik al een tijdje niet meer gezien,
dus weet niet of het nog gevoerd wordt in het assortiment?
En toen had ik mijn woonsdag t-shirt aan, zonder het briefje erin wat de naam was etc...quote:Op woensdag 28 april 2004 00:35 schreef Allan24 het volgende:
Ik werk donderdag pas weer. WebForce, kijk gelijk even bij ons 403 , in profiel staat dat Snoetje in Breda woont
quote:Op woensdag 28 april 2004 23:19 schreef Adelante het volgende:
ben je nou Nederlander of niet
zucht.... met die woonsdagen komen meer de centenneukers
en azijnzeikers naar IKEA dan mensen die leuke meubels
en/of goed advies zoeken voor inspirerende ideëen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |