Het is ook een keer op tv geweest, bij de VRT. Het gaat dus om elementen om een huis te bouwen.quote:Op zondag 11 april 2004 15:56 schreef Allan24 het volgende:
[..]
Zou zomaar kunnen, hoewel complete huizen? DIe je met imbusbouten in elkaar moet schroeven? Ik zou de handleiding wel eens willen zien van zoiets
Ik weet wel dat je vroeger bij IKEA in Nederland ook zelfbouw-sauna's kon kopen die je dan in je achtertuin neer kon zetten ofzo. Is me verteld uit betrouwbare bron (lees: iemand die al >20 jaar bij IKEA werkt).
Idd! Wel gezellig, mijn allereerste zondagquote:Op maandag 12 april 2004 19:24 schreef Adelante het volgende:
het was weer keidruk vandaag!
2e paasdag blijft woonwarenhuisdag
Idem in Duiven, alhoewel het tegen de avond een beetje begon door te lopen...quote:Op donderdag 15 april 2004 23:17 schreef Allan24 het volgende:Tip!
Heb je iets nodig bij IKEA, ga dan overdag met dit mooie weer! Want er zijn echt momenten dat je er een kanon kunt afschieten en je dan nog niemand raakt... alle tijd en ruimte om meubels uit te zoeken.
Ter illustratie: we hebben ons vandaag soms serieus afgevraagd of de draaideuren van de ingang niet per ongeluk op slot gedaan waren
Had het gezien ja... was overal zo. Ik gebruik daarvoor de Glimma-index, u wel bekend?quote:Op donderdag 15 april 2004 23:19 schreef WebForce het volgende:
[..]
Idem in Duiven, alhoewel het tegen de avond een beetje begon door te lopen...
Gister was het echt erg![]()
Euhm, je gaat naar verkoopaantallen van Glimma kijken?quote:Op donderdag 15 april 2004 23:31 schreef Allan24 het volgende:
[..]
Had het gezien ja... was overal zo. Ik gebruik daarvoor de Glimma-index, u wel bekend?
quote:Op vrijdag 16 april 2004 00:48 schreef WebForce het volgende:
[..]
Euhm, je gaat naar verkoopaantallen van Glimma kijken?
Benno is idd wel heel erg praktisch ja, heb er zelf ook twee staan.quote:Op vrijdag 16 april 2004 23:35 schreef Nuvole het volgende:
Ik denk erover een nieuw rek voor m'n cd's en dvd's aan te schaffen. Nu vind ik Benno wel goed, omdat dat een van de weinige is waarvan de grootte van de vakken flexibel in te delen is, zodat er dus cd's én dvd's in passen. Maar waarom is dat ding zo duur? vraag ik me af.¤45 terwijl een gewone Billy ¤69 kost en daar is veel meer materiaal voor nodig. Is die Benno nou duurder omdat ie zo populair is?
De normale Billy kasten zijn blijvend in prijs verlaagd, en Benno is wel hetzelfde type, maar niet zelfde serie/naam etc. en dus ook prijs...quote:Op vrijdag 16 april 2004 23:35 schreef Nuvole het volgende:
Ik denk erover een nieuw rek voor m'n cd's en dvd's aan te schaffen. Nu vind ik Benno wel goed, omdat dat een van de weinige is waarvan de grootte van de vakken flexibel in te delen is, zodat er dus cd's én dvd's in passen. Maar waarom is dat ding zo duur? vraag ik me af.¤45 terwijl een gewone Billy ¤69 kost en daar is veel meer materiaal voor nodig. Is die Benno nou duurder omdat ie zo populair is?
Ik weet dat ze toen ¤19 waren, dat was idd een goede prijs, maar toen kon ik niet. En is het eigenlijk wel redelijk mogelijk om zo'n aanbieding te bemachtigen? In februari was die Rakke opbergkast, maar die waren toen al uitverkocht (Breda). Blijkbaar moet je dan echt om 10 uur voor de deur staan, wat ik nu op de 28e dan ook van plan ben, want die PS-kast vind ik al langerquote:Op zaterdag 17 april 2004 00:13 schreef Allan24 het volgende:
[..]
Benno is idd wel heel erg praktisch ja, heb er zelf ook twee staan.
Waar de prijs van ¤ 45,- vandaan komt, geen idee... maar waarom heb je ze niet tijdens de Woonsdag van 31 december 2003 gekocht, toen waren ze maar ¤ 19,-! (Ik heb ze toen zelf ook aangeschaft)
neen...quote:Op zaterdag 17 april 2004 19:41 schreef Valar het volgende:
die oprichter is inmiddels toch al rijker dan Bill?
Bij ons is dat tot uiterlijk 14:00 uur, is dat landelijk zo bij de IKEA's?quote:Op zaterdag 17 april 2004 19:24 schreef Adelante het volgende:
er geldt voor alle woonsdag aanbiedingen een "prijsgarantie",
d.w.z. is het artikel van je keuze uitverkocht dan krijg je een
coupon mee zodat je wanneer het artikel weer voorradig is
je alsnog de korting krijgt en dus de actieprijs betaalt
de ikea/ps kast is nu woonsdag in de aanbieiding:
[afbeelding]
Hm... 't is dat het mijne enige vrije dag is morgen, maar anders ging ik ook eens kijkenquote:Op zaterdag 17 april 2004 19:25 schreef Adelante het volgende:
morgen (zon 18 apr.) is trouwens de officiële opening van de nieuwe
benedenverdieping bij IKEA Duiven met leuke aanbiedingenIk ga maar
eens kijken daar...
nope, bij ons geldt het de ganse dag, ook mensen die 21:55 uur komenquote:Op zaterdag 17 april 2004 20:02 schreef Allan24 het volgende:
Bij ons is dat tot uiterlijk 14:00 uur, is dat landelijk zo bij de IKEA's?
quote:Op zaterdag 17 april 2004 19:45 schreef Adelante het volgende:
[..]
neen...
Ingvar Kamprad heeft in de jaren 80 al afstand gedaan van IKEA en het
bedrijf ondergebracht in een Nederlandse stichting. IKEA is dut gewoonweg
niet meer van hem. Hij is zeker niet arm, maar (volgens eigen zeggen) ook
geen miljardair
En? En? En?quote:Op zaterdag 17 april 2004 19:25 schreef Adelante het volgende:
morgen (zon 18 apr.) is trouwens de officiële opening van de nieuwe
benedenverdieping bij IKEA Duiven met leuke aanbiedingenIk ga maar
eens kijken daar...
Forum Opties | |