Euhm, bijna elk programma zie je soms wel wat spullen van IKEAquote:Op donderdag 8 april 2004 17:01 schreef schatje het volgende:
Welke progamma's worden er hier eigenlijk gesponserd door IKEA??
In Engeland zie je bijvoorbeeld dat de soap EastEnders wordt gesponserd met meubeltjes van IKEA.
Heb ik echt nog noooi gezien!quote:Op donderdag 8 april 2004 16:57 schreef Allan24 het volgende:
[afbeelding]
Van Spreuwel (Breda, Eindhoven, Heerlen) rijdt o.a. met deze
echt sponsoren doet IKEA NL volgens mij niet, ik ziequote:Op donderdag 8 april 2004 17:01 schreef schatje het volgende:
In Engeland zie je bijvoorbeeld dat de soap EastEnders wordt gesponserd met meubeltjes van IKEA.
Amnesty (ofzoquote:Op donderdag 8 april 2004 23:19 schreef Adelante het volgende:
[..]
echt sponsoren doet IKEA NL volgens mij niet, ik zie
wel regelmatig in decorsets wat IKEA spullen voorbij
schieten, maar dat is vast niet gesponsord.
In Duitsland sponsoren ze een van de grootste ochtend-
shows, die ze elk kwartaal van een nieuw op het seizoen
afgestemd decor voorzien. Is een leuke promotie activiteit,
maar ik zou niet weten wat ze hier dan moeten.
"Nederland in Beweging, Lunch TV, Apperitivo" ze hebben
het allemaal niet.
Wie is dat? Anders?quote:Op donderdag 8 april 2004 23:38 schreef Adelante het volgende:
drie maal raden het is niet:
[afbeelding]
meneer Dahlvig inderdaad,quote:Op donderdag 8 april 2004 23:49 schreef Allan24 het volgende:
Wie is dat? Anders?
Petra ist es jedenfalls nicht!
Ingvar!quote:Op donderdag 8 april 2004 23:37 schreef WebForce het volgende:
[..]
Wie is dat
Ik had vorige week zo'n showmodel hengsel in mijn handen, ik wilde het gewoon uitproberenquote:Op donderdag 8 april 2004 23:57 schreef Adelante het volgende:
ohjee ik ben nog uit het Bart Karis tijdperk![]()
maar om het niet helemaal een incrowd topic te maken:
[afbeelding]
leuk idee, je eigen tijd stilzetten... jammer van de uitwerking
Het valt mij altijd op dat ze bij bijvoorbeeld 'In Holland staat een huis' vaak IKEA-spul hebben, al dan niet deel uitmakend van de oude inboedel. Het is toch wel representatief denk ik, aangezien het bij 'de gewone mens' thuis is, en ik eerlijk gezegd haast niemand ken die niet *iets* van IKEA in huis heeft (al zijn het maar die vreselijke oranje/blauw/geel/rood/groene plastic bekertjes).quote:Op donderdag 8 april 2004 17:01 schreef schatje het volgende:
Ik vrees ik ookquote:Op dinsdag 6 april 2004 22:58 schreef GenesiZ het volgende:
IKEA schopt aars. Ik ga daar me complete inboedel vandaan halen als ik het huis uitga.
nee, ik moet maandag zelf werkenquote:Op vrijdag 9 april 2004 12:31 schreef WebForce het volgende:
Adelante, ga je as. maandag nog naar Duiven?
Enne, komt je naam van Sash! - Adelante af?
Ah, jammerquote:Op vrijdag 9 april 2004 20:14 schreef Adelante het volgende:
[..]
nee, ik moet maandag zelf werken![]()
maar ik zag dat Duiven de zondag erop open is
Zou zomaar kunnen, hoewel complete huizen? DIe je met imbusbouten in elkaar moet schroeven? Ik zou de handleiding wel eens willen zien van zoietsquote:Op zondag 11 april 2004 15:13 schreef schatje het volgende:
Bij IKEA in Zweden kun je toch ook zelfbouw huizen kopen??
Ik dacht een keer zoiets gelezen te hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |