m'n reputatie, wat doe je!?quote:Op dinsdag 6 april 2004 21:40 schreef kibber het volgende:
[..]
Misschien
juist!...quote:Op dinsdag 6 april 2004 21:41 schreef kibber het volgende:
Maar TS heeft zelf gezegt dat je hier mag slow chatten dus waarom mag je dan niet baggeren
??quote:Op dinsdag 6 april 2004 21:42 schreef kibber het volgende:
hehe jij wil posten
wahahah...ik nog nooit...geen ban ofzo whehequote:Op dinsdag 6 april 2004 21:42 schreef kibber het volgende:
heb trouwens al eens een ban van 3 weken gehad
wat had je dan geflikt?quote:Op dinsdag 6 april 2004 21:43 schreef kibber het volgende:
was volgens mij zelfs 4
bagger in de puurste vorm!quote:Op dinsdag 6 april 2004 21:44 schreef Cybraxxx het volgende:
[afbeelding]
hoe kunnen ze dan weten dat die kloons van jou zijnquote:Op dinsdag 6 april 2004 21:45 schreef kibber het volgende:
ik wel.. pesten van Dirk.. had hem aangeboden als SM-piet ( rond sinterklaas ) had hem te koop aabngeboden met geld toe... paar jank topics geopent in R&P enzo...
Daarvoor 1 week daarna posten met 3 iritante kloons
NEEEEEEEEEEEEEEEEEquote:Op dinsdag 6 april 2004 21:45 schreef kibber het volgende:
ik ga jullie zo verlaten..
ip adressenquote:Op dinsdag 6 april 2004 21:46 schreef Famas het volgende:
[..]
hoe kunnen ze dan weten dat die kloons van jou zijn
weheh...patserquote:Op dinsdag 6 april 2004 21:46 schreef kibber het volgende:
verveel me rot ga ff Splinter Cell PT op xbox spelen
Het was moeilijk om jullie niveau te evenaren, maar ik hoop dat mijn vorige post tenminste een beetje in de buurt kwamquote:Op dinsdag 6 april 2004 21:45 schreef Famas het volgende:
[..]
bagger in de puurste vorm!
eej man..dat is offtopicquote:Op dinsdag 6 april 2004 21:47 schreef Henk-Wim het volgende:
Ik ken wel een Dagmar. Was gisteren jarig.
het was een goede poging!...nog eventjes oefenenquote:Op dinsdag 6 april 2004 21:47 schreef Cybraxxx het volgende:
[..]
Het was moeilijk om jullie niveau te evenaren, maar ik hoop dat mijn vorige post tenminste een beetje in de buurt kwam![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |