Good enough for me.quote:Op dinsdag 6 april 2004 20:09 schreef chibibo het volgende:
*beaamt*
Het hebben van een leven wordt sowieso overgewaardeerd.quote:Op dinsdag 6 april 2004 20:09 schreef ChOas het volgende:
Of mijn leven, for that matter
Nee hoor.quote:Op dinsdag 6 april 2004 20:10 schreef Tokay het volgende:
Oh, dus jullie willen me eerst gaan beoordelen op mijn uiterlijk?
Mooie boel is dat!![]()
Ben ik voor een heel groot deel met je eens.quote:Op dinsdag 6 april 2004 20:11 schreef Strolie75 het volgende:
Het hebben van een leven wordt sowieso overgewaardeerd.
Nou Gijsje79 zit wel eens hier vanuit de gevangenis... maar volgens mij is hij bewaker...quote:Op dinsdag 6 april 2004 20:14 schreef Tokay het volgende:
[..]
Ben ik voor een heel groot deel met je eens.
Wat ik me nou weleens afvraag: als je in de gevangenis zit, mag je dan een pc met internet op je cel?![]()
quote:Op dinsdag 6 april 2004 20:12 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Nee hoor.
Maar we weten zo'n beetje van alle Gijsjes hoe ze uitzien.
Weet ik niet, maar als je werkloos bent krijg je er een gratis.quote:Op dinsdag 6 april 2004 20:14 schreef Tokay het volgende:
Wat ik me nou weleens afvraag: als je in de gevangenis zit, mag je dan een pc met internet op je cel?![]()
Zeg ChOas, hebben jullie allemaal nummers ofzo? Ik ben een Gijsjes-n00b hoor...quote:Op dinsdag 6 april 2004 20:15 schreef ChOas het volgende:
Nou Gijsje79 zit wel eens hier vanuit de gevangenis... maar volgens mij is hij bewaker...
quote:Op dinsdag 6 april 2004 20:15 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
dit is bijvoorbeeld surfer
[afbeelding]
![]()
Nee, wel Canal+ en een doos tissues.quote:Op dinsdag 6 april 2004 20:14 schreef Tokay het volgende:
Nee hoor, maar zijn nick is gewoon Gijsje79 (Hij zal wel uit `79 zijnquote:Op dinsdag 6 april 2004 20:18 schreef Tokay het volgende:
[..]
Zeg ChOas, hebben jullie allemaal nummers ofzo? Ik ben een Gijsjes-n00b hoor...
zie hier mooquote:Op dinsdag 6 april 2004 20:19 schreef Tokay het volgende:
Bosbeetle, nogmaals, er zit iets op je kin!
(Je bent toch geen familie van snorcy?)
Oh, om je tranen te drogen bij van die huilfilms, bedoel je?quote:Op dinsdag 6 april 2004 20:19 schreef Strolie75 het volgende:
Nee, wel Canal+ en een doos tissues.
Tief op!quote:Op dinsdag 6 april 2004 20:20 schreef Bosbeetle het volgende:
doe es snel volposten want jullie staan in myAT [afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |