Ten eerste omdat het receptloos verkrijgbaar is...quote:Op dinsdag 6 april 2004 19:38 schreef Baklap het volgende:
Waarom zou je er niet kalmer van kunnen worden?
Van bepaalde theeën kan je ook kalm worden.... ik drink elke avond twee van die bakken omdat ik anders niet lekker slaapquote:Op dinsdag 6 april 2004 19:46 schreef TheDon18 het volgende:
[..]
Ten eerste omdat het receptloos verkrijgbaar is...
en ik vindt het wat ongeloofwaardig klinken dat je zou kalmeren door bloesem op je tong te sprayen![]()
Ik zeg niet dat het onmogelijk is, maar ik sta er wel vrij kritisch tegen over... d.w.z op dit moment
Tuurlijk welquote:Op dinsdag 6 april 2004 21:21 schreef ParanoidEv het volgende:
Ik snap dat ding niet helemaal. Ik bedoel, als je opeens op straat (of een rommelmarkt voor de Fokkers) loop te flippen, dan ga je toch niet even je spray pakken om iets op je tong te spuiten?!
Jep ik ook, ik heb zo'n Rescue-zalf voor insektenbeten, of huidaantastingen door planten etc.. maar das zeer goed spul jaquote:Op dinsdag 6 april 2004 21:45 schreef Coconut het volgende:
Ik heb geen ervaring met dit middeltje, maar wel met andere producten van Bach. En die ervaringen zijn goed
Hoe lang werkt dat eigenlijk ongeveer, en kan je het onbeperkt gebruiken?quote:Op dinsdag 6 april 2004 21:24 schreef _Draven_ het volgende:
Ik gebruik de rescuespray, het werkt op je zonnevlecht.
Een ontspannend bad of kopje thee drinken kan natuurlijk niet altijd he.
Ow de eerste keer dat ik het gebruikte wist ik niet was het was en waarvoor. Ik zat in de zenuwen toen een vriendin me zei dat ik ff 2x moest sprayen. Mn buik (zonnevlecht dus) ontspande zich volledig.
Dus een placebo was het niet.
Smaakt niet echt lekker btw
Als ik t gebruik komen de zenuwen niet terug, misschien dat het op iedereen net iets anders werkt.quote:Op dinsdag 6 april 2004 22:38 schreef TheDon18 het volgende:
[..]
Hoe lang werkt dat eigenlijk ongeveer, en kan je het onbeperkt gebruiken?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |