Vind ik ook.quote:Op dinsdag 6 april 2004 22:53 schreef RedGuy het volgende:
Ik vond het moment van Rainieri toch echt heel mooi, toen het laatste fluitsignaal klonk.
Je zag echt dat hij moeite had om zijn tranen binnen te houden.
quote:Op dinsdag 6 april 2004 22:52 schreef RedGuy het volgende:
[..]
Ik voor Bogarde..
Aan de ene kant heb je gelijk, maar aan de andere kant zie ik graag mooi voetbal en dat zie je het meest bij de grote, rijke clubs. Het spel van Milan is schitterend om te zien, maar dat komt vanwege de aangekochte spelers op het middenveld, zelfde geldt voor Chelski; eigenlijk geen eigen talent, maar als ik Lampard zie schitteren, kan ik daar zeker van genietenquote:Op dinsdag 6 april 2004 22:50 schreef Ajaxno1 het volgende:
Ik vind het gewoon ziek dat het mogelijk is om clubs geheel op te kopen en daarin veel eigen geld te stoppen.
Ze zijn nu wel kwetsbaar.quote:Op dinsdag 6 april 2004 22:55 schreef Doc het volgende:
[..]
En wat vin je d'r van, zullen wij dit weekend AFC nog maar eens een douw geven
Mwah, ze kunnen heel erg goed voetbal spelen, maar om te zeggen dat de spelers Arsenal nou zulke toppers zijn? Henry en Pires, die zijn eigenlijk de enige.quote:Op dinsdag 6 april 2004 22:50 schreef mitt het volgende:
en bij Arsenal is niet heel veel te verbeteren denk ik zo..
Daarnaast, in feite is bijna elk grote team in Europa bij elkaar gekocht. Dat middenveld van Arsenal is heus niet home-grown...quote:Op dinsdag 6 april 2004 22:55 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Aan de ene kant heb je gelijk, maar aan de andere kant zie ik graag mooi voetbal en dat zie je het meest bij de grote, rijke clubs. Het spel van Milan is schitterend om te zien, maar dat komt vanwege de aangekochte spelers op het middenveld, zelfde geldt voor Chelski; eigenlijk geen eigen talent, maar als ik Lampard zie schitteren, kan ik daar zeker van genieten
Viera, Bergkamp, Ljungberg en Campbell zijn ook topspelers hoor, alleen de keepers zijn een probleem daarquote:Op dinsdag 6 april 2004 22:57 schreef nikk het volgende:
Mwah, ze kunnen heel erg goed voetbal spelen, maar om te zeggen dat de spelers Arsenal nou zulke toppers zijn? Henry en Pires, die zijn eigenlijk de enige.
Die was natuurlijk stomverbaasd, iedereen is gewend dat Real wintquote:Op dinsdag 6 april 2004 22:41 schreef golfer het volgende:
Ondanks dat Collinaca. 10 minuten extra door liet spelen is Real er nu definitief uit.
Wat zullen ze bij Real balen dat ze hem aan Monaco hebben verhuurdquote:Op dinsdag 6 april 2004 23:02 schreef okee6 het volgende:
Briljante kopgoal Morientes trouwens. Wat kan die vent koppen
Viera word imo overschat. Ljungberg heeft een aardig loopvermogen en pikt hier en daar daardoor z'n goaltje mee, maar een goede voetballer vind ik het zeker niet. Campbell is een typische Engelse verdediger, stelt imo geen ruk voor.quote:Op dinsdag 6 april 2004 22:59 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Viera, Ljungberg en Campbell
Daar kan Bouma over meepratenquote:Op dinsdag 6 april 2004 23:02 schreef okee6 het volgende:
Daar moet ik je gelijk in geven. Cole is een hele goede back.quote:Op dinsdag 6 april 2004 23:01 schreef Doc het volgende:
Vergeet Ashley Cole niet.
Da's toch ook een van de betere AFC spelers imho en tevens een van de beter backs op de wereld.
Naast Makaay, een van de meest lepe spitsen van Europa.quote:Op dinsdag 6 april 2004 23:02 schreef okee6 het volgende:
hij liet de slechtste 2 staan Reyes en Tourequote:Op dinsdag 6 april 2004 23:08 schreef ASSpirine het volgende:
wenger wisselde veel te laat en gokte echt op verlengingen
stomme fout
quote:Op dinsdag 6 april 2004 23:04 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Daar kan Bouma over meepraten
Briljante hak van Giuly. Met geld koop je geen wereldacties op het juiste momentquote:Op dinsdag 6 april 2004 23:13 schreef TheGHunter het volgende:
Wat een doelpunt zeg van die gast
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |