overigens wel dat Chelsea bijna alleen aankopen heeft gedaan van kleinere clubs.quote:Op dinsdag 6 april 2004 22:40 schreef Ajaxno1 het volgende:
Tis ziek dat een club zoals Chelsea dat wordt opgekocht, daarna alles koopt wat los en vast zit zover komt
Net alsof Arsenal om geld verlegen zit, huiliequote:Op dinsdag 6 april 2004 22:42 schreef Ajaxno1 het volgende:
[..]
Dat is ook niet zo moeilijk als je kan kopen wat los en vast zit he.
Oke, maar ik vind het op deze manier niet eerlijk meer. Het is wel heel simpel om voor een rijke olie boer een club te kopen en dan de grote prijzen te winnen.quote:Op dinsdag 6 april 2004 22:43 schreef mitt het volgende:
[..]
overigens wel dat Chelsea bijna alleen aankopen heeft gedaan van kleinere clubs.
Cole, Parker, Duff, Johnson, kwamen nou niet van een topclub..dat ze er veel geld voor betalen okay, als Chelsea minder geld had gehad hadden ze ze ook kunnen kopen.
Alleen Makelele is een superaankoop gebleken van een grote topclub.
En dat is dus EIGEN verdiend geldquote:Op dinsdag 6 april 2004 22:45 schreef RoBBERtje.Jensen het volgende:
[..]
Net alsof Arsenal om geld verlegen zit, huilie
Die kopen EVENTJES een spaans talentje voor 45 miljoen euro.
Ze hadden beter een fatsoenlijke keeper kunnen kopen....
Mjah, het team van Arsenal is veel meer waard dan dat van Chelsea hoor.quote:Op dinsdag 6 april 2004 22:45 schreef Ajaxno1 het volgende:
[..]
Oke, maar ik vind het op deze manier niet eerlijk meer. Het is wel heel simpel om voor een rijke olie boer een club te kopen en dan de grote prijzen te winnen.
Ik vind het veel mooier als een club als Arsenal die met EIGEN verdiend geld speler kopen, een team bouwen en dan de CL winnen.
Boeie, geld is geld en kopen is kopen.quote:Op dinsdag 6 april 2004 22:46 schreef Ajaxno1 het volgende:
[..]
En dat is dus EIGEN verdiend geld
Real is ook bij elkaar gekocht. Er is een hoop kritiek geweest op het aankoopbeleid van Chelsea, maar het betaald zich nu uit. Ze hebben een hoop goede spelers gehaald, maar geen enkele wereldtopperquote:Op dinsdag 6 april 2004 22:46 schreef Ajaxno1 het volgende:
En dat is dus EIGEN verdiend geld
Hij schept graag op over zijn geld, denk ik.quote:Op dinsdag 6 april 2004 22:47 schreef mitt het volgende:
[..]
Mjah, het team van Arsenal is veel meer waard dan dat van Chelsea hoor.
Chelsea betaalt nog de bedragen van 5 jaar geleden. Als Abramovitch had gezegd bijv. 5 milj euro betaald ipv 10 voor iemand als Cole wordt ie nog steeds verkocht. Tis meer dom van hem zelf..
En dat is dus allemaal zelf verdiend....quote:Op dinsdag 6 april 2004 22:49 schreef RoBBERtje.Jensen het volgende:
wat maakt dat nou weer uit....
Bij manchester komt het geld van de aandeelhouders, bij ajax was dat ook de bedoeling maar dat is mislukt. Berlusconi spekt de kas bij Mian. De overheid bij Real Madrid. Philips bij PSV.
Daarom heb ik het ook niet zo op Realquote:Op dinsdag 6 april 2004 22:48 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Real is ook bij elkaar gekocht. Er is een hoop kritiek geweest op het aankoopbeleid van Chelsea, maar het betaald zich nu uit. Ze hebben een hoop goede spelers gehaald, maar geen enkele wereldtopper
En zo is het, terwijl dat dus helemaal niet hoeft.quote:Op dinsdag 6 april 2004 22:49 schreef RedGuy het volgende:
[..]
Hij schept graag op over zijn geld, denk ik.
"Weet je wat, we gooien er nog een miljoentje bij."
Ik vind het leuk voor Hasselbaink en Melchiot.quote:Op dinsdag 6 april 2004 22:51 schreef Ajaxno1 het volgende:
En ik vind het gewoon jammer voor Bergkamp
Maar ik vind dit wel weer leuk voor Gronkjear..
Ik voor Bogarde.quote:Op dinsdag 6 april 2004 22:52 schreef RoBBERtje.Jensen het volgende:
[..]
Ik vind het leuk voor Hasselbaink en Melchiot.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |