abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_18227540
Ik heb dit weekend een klein probeempje gehad met de strijkbout... en nu zit er een 'strijk vlek' in mijn mooie rokje... het zijn twee bruine vlekken (in een zwart rokje) en een rand waar de strijkbout zat...

Heeft iemand een idee hoe ik dit weg kan krijgen? Eruit knippen is geen optie...

Alvast bedankt (voor het 'redden' van mijn geliefde rokje)

Groetjes Kim
pi_18227652
Als het verbrand is .... kan je'r volgens mij weinig aan doen ...
  dinsdag 6 april 2004 @ 19:05:51 #3
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_18227794
quote:
Op dinsdag 6 april 2004 19:01 schreef Speedski het volgende:
Als het verbrand is .... kan je'r volgens mij weinig aan doen ...
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
pi_18227866
hopeloos.. prullenbak en nieuw rokje...
*Kleine muisjes hebben kleine wensjes; beschuitjes met gestampte mensjes*
pi_18228423
Volgens mij is het niet verbrand.... het heeft er maar een paar seconde opgestaan... want de stekker viel eruit die ging ik erin doen en toen ging ik verder met strijken, maar toen was t dus al te laat
pi_18228490
Uhm... iets verbrands weer maken? Lijkt me niet erg gemakkelijk... Naar de schilder gaan en de bruine plekken weer zwart verven?
  † In Memoriam † dinsdag 6 april 2004 @ 19:30:51 #7
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_18228529
Naai dr een leuk plaatje op
van teletubbies ofzo
Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
pi_18228540
quote:
Op dinsdag 6 april 2004 19:29 schreef Uddel het volgende:
Uhm... iets verbrands weer maken? Lijkt me niet erg gemakkelijk... Naar de schilder gaan en de bruine plekken weer zwart verven?
Dat kan ik natuurlijk wel proberen met inkt ofzo
pi_18228557
Verven in de wasmachine misschien een optie?
"Whaaa ik leer het ook nooit..."
pi_18228592
Meen je dat nou echt? Doe maar gewoon zoals Skaai zegt ja . Maar print je eigen avatar uit en plak dat erop..
pi_18228655
ik heb ff gekeken, er staat niet in welk materiaal het is (ik dacht dat dat wat handiger zou zijn met beoordelen hoe te behandelen) maar de stof lijkt eerder gesmolten dan verbrand het voelt wel gewoon als katoen op de plek waar het niet 'gesmolten' is..
pi_18228686
quote:
Op dinsdag 6 april 2004 19:33 schreef Uddel het volgende:
Meen je dat nou echt? Doe maar gewoon zoals Skaai zegt ja . Maar print je eigen avatar uit en plak dat erop..
Mwoa, das alleen leuk als ik em 'groot' kan uit printen op katoen en dan uitknippen en dan hier en daar een stukje naai zodat het net een 'puzzel' is
pi_18231525
Het was eigenlijk ook niet serieus bedoelt, maar je mag het wel doen hoor
pi_18231663
quote:
Op dinsdag 6 april 2004 21:10 schreef Uddel het volgende:
Het was eigenlijk ook niet serieus bedoelt, maar je mag het wel doen hoor
Tis opzich wel orgineel, maar dat gaat nooit lukken :p dan geef ik meer uit aan het maken van t rokje dan dat het rokje gekost heeft... maar hij zit wel lekker... en tis leuk model
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')