abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_18294267
Weer een "hoe groot is jou piemel" topic..maarja..

Ik ben op zich best tevreden met mn piemel..maar moet met bepaalde standjes wel voorzichtig doen omdat het anders gewoon te diep gaat, alleen om die reden zou ik best een iets kleinere piemel willen hebben..maarja...daar krijg ik nooit spam van...
Lees hier binnenkort alles over mij en mn Fok! avonturen, incl. chatlogs en foto's!
pi_18321665
Het formaat maakt zeker wel uit; liefst iets boven gemiddeld. Ik heb eenmaal in bed gelegen met een jongen met een kleintje. Volgens mij hebben we het gedaan, maar ik heb er echt niks van gevoeld. Heel vervelend (voor beide partijen natuurlijk). Ik heb ook eens een vriendje gehad met een hele dikke; niet bijzonder groot, maar wel dik. Hier scheurde ik iedere keer weer van open; erg pijnlijk op het laatst. Mijn huidige lieverd heeft (als ik het vergelijk met zijn voorgangers...) een penis die in actie net wat groter en dikker is als gemiddeld en die voldoet erg goed! Ik heb (volgens zijn vergelijkingsmateriaal) een strakker kutje dan gemiddeld. Dus de combi lijkt goed te zijn voor optimaal gebruik
katala
pi_18321809
Hanna, mag ik concluderen dat je je partnerkeuze gebaseerd hebt op het formaat van het geslachtsdeel?
pi_18321820
fuifduif, heb jij een probleem met jezelf?
  zaterdag 10 april 2004 @ 14:56:50 #105
33213 SpleeffY
Ja, wat hij zegt ->
pi_18321850
quote:
Op zaterdag 10 april 2004 14:55 schreef _TaNaTi_ het volgende:
fuifduif, heb jij een probleem met jezelf?
Hij heeft topicdiarree .

Offtopic: Hey, leuk dat internet op je werk
pi_18321968
ooooow spleeffy dus jij bent aan t 'werk'
pi_18321991
_TaNaTi_, ik heb geen probleem met mijzelf hoor. Ik begrijp niet hoe je er bij komt.
pi_18322045
het lijkt alsof jij de mensen-met-kleine-piemels verdedigd..
pi_18322211
quote:
Op zaterdag 10 april 2004 15:05 schreef _TaNaTi_ het volgende:
het lijkt alsof jij de mensen-met-kleine-piemels verdedigd..
En daarom zou ik problemen met mijzelf hebben? Dus ik zou eigenlijk de mensen met kleine piemels aan moeten vallen? Wat een rare logica, _TaNaTi_. Maar goed, ik vermoed dat jij het graag zo wilt zien om je eigen beeld bevestigd te krijgen.

Ik verdedig niemand, ja mijn eigen mening.
pi_18322309
mijn logica is heel duidelijk! IK VIND dat het lijkt alsof jij een probleem hebt met de mensen die liever een grote piemel hebben..
Jouw logica is eerder raar; 'Dus ik zou eigenlijk de mensen met kleine piemels aan moeten vallen'.
het een sluit het ander niet uit..
pi_18322384
Nee, jij vindt dat omdat je dan je beeld bevestigd kunt zien. Maar zo werkt dat natuurlijk niet. Dus bij deze kan ik je zeggen dat ik dat probleem niet heb. Neem je dat niet aan? Dan bevestig je daarmee mijn gedachte. Want ik ben uiteindelijk degene die kan zeggen of het wel of niet zo is. Jij kunt mijn gedachten niet lezen.
pi_18322442
het lijkt erop dat je alles omdraait.. ik ben niet op zoek naar bevestiging
en ik heb ook niet gezegd dat ik je gedachten kon lezen
als jij goed had gelezen wat ik had geschreven had je gezien dat ik was begonnen met de woorden 'het lijkt'.
ik heb dus nooit beweerd dat het zo IS
was jij slecht in nederlands?
pi_18322609
Dat is dus weer die vreemde relativerende toevoeging: "ik vind." Je kunt iets wel vinden, maar dan moet je ook verder gaan en proberen dat "vinden" te bevestigen. Maar bij deze kan ik je wel zeggen, dat je verkeerd "gevonden" hebt. Dus waarom er steeds over door gaan?
pi_18322717
om te bestegen dat ik VOND
pi_18325297
@ Fuifduif en _TaNaTi_
Jemmig ga lekker door zo. Geef elkaar je mobielnummer spreek af en geef elkaar een beurt en plaats daarna je bevindingen hier.
pi_18325550
neej ik hou niet van kleine piemeltjes
pi_18326095
quote:
Op zaterdag 10 april 2004 18:25 schreef _TaNaTi_ het volgende:
neej ik hou niet van kleine piemeltjes
En ik hou niet van niet domme meisjes. .
  zaterdag 10 april 2004 @ 19:21:29 #118
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_18326938

Ga chatten...
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_18332347
En ik ben het beu, dit topic gaat dicht...
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')