ja is mijn vrouw ja. waarom vraag je dat?quote:Op dinsdag 6 april 2004 23:06 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Is die avatar van je de foto van je vrouw?
Strelen van het mannelijk ego. Anders gaan mannen en masse Hummers kopen ter compensatie...quote:Op dinsdag 6 april 2004 23:16 schreef Caesu het volgende:
waarom doen veel vrouwen dat: zeggen dat jouw pik de grootste is die ze ooit gezien hebben. terwijl het volgens mij onzin is.
Omdat vrouwen nou eenmaal leugenachtig en achterbaks zijn.quote:Op dinsdag 6 april 2004 23:16 schreef Caesu het volgende:
waarom doen veel vrouwen dat: zeggen dat jouw pik de grootste is die ze ooit gezien hebben. terwijl het volgens mij onzin is.
nee, die moeten we niet hebben hier.quote:Op dinsdag 6 april 2004 23:33 schreef Copycat het volgende:
[..]
Strelen van het mannelijk ego. Anders gaan mannen en masse Hummers kopen ter compensatie...
[afbeelding]
Een vrouw? Alle vrouwen.quote:Op dinsdag 6 april 2004 23:39 schreef Copycat het volgende:
Tijn pijn gedaan door een vrouw?
Vandaar de geniale muziekquote:Op dinsdag 6 april 2004 23:41 schreef Tijn het volgende:
[..]
Een vrouw? Alle vrouwen.
Als die dingen niet zo fokking duur waren had ik er nu al zes gekocht...quote:Op dinsdag 6 april 2004 23:33 schreef Copycat het volgende:
[..]
Strelen van het mannelijk ego. Anders gaan mannen en masse Hummers kopen ter compensatie...
[afbeelding]
Jaquote:Op woensdag 7 april 2004 11:18 schreef Copycat het volgende:
Dan heb je wel heel wat te compenseren!
Hij opent er ook wel heel erg veel topics over, over dit onderwerp.quote:Op dinsdag 6 april 2004 19:09 schreef Tijn het volgende:
[..]
Blijf het gewoon voor jezelf herhalen dude, dat zelfvertrouwen komt dan vanzelf wel.
Een nederlanderquote:Op dinsdag 6 april 2004 22:36 schreef Alessandro het volgende:
[..]
Was het een nederlander of italiaan, turk, maroc,??/tell us
Je hebt hem toch hopelijk wel klaargepijpt he? Want een man sex beloven en dan niet geven, is heel slecht voor een man. (En frustrerendquote:Op dinsdag 6 april 2004 19:06 schreef erodome het volgende:
Ik heb het gewoon eerlijk gezegd dat ik dat niet aan durfde, hij vond het jammer, maar hij begreep het wel, hij was nog maar weinig dames tegen gekomen die het wel aan durfde.
Verder een hele gezellige avond gehad, maar de sex hebben we dus maar laten zitten.
Over het algemeen hou jij er vreemde meningen op na...quote:Op dinsdag 6 april 2004 19:02 schreef FuifDuif het volgende:
Over het algemeen willen vrouwen liever een kleintje dan een grote.
quote:Op dinsdag 6 april 2004 19:09 schreef Tijn het volgende:
[..]
Blijf het gewoon voor jezelf herhalen dude, dat zelfvertrouwen komt dan vanzelf wel.
Als ze daar niet zo duur zijn...quote:Op woensdag 7 april 2004 11:43 schreef daNpy het volgende:
tweedehands.nl
Wie bepaalt of mijn mening vreemd is? Jij? Ik denk niet dat jij daarover kunt beslissen. Maar goed, ik zei "over het algemeen", jij zult als gedrevene in de wisselende contacten wel meer belang hechten bij een grote penis.quote:Op woensdag 7 april 2004 13:10 schreef dafjedaf het volgende:
Over het algemeen hou jij er vreemde meningen op na...
Kasta is misschien nogal een opschepper maar hij zegt meer realistische dingen dan jij.
naar mijn weten is er wel onderzoek naar gedaan, en gaven vrouwen vaker aan dat de grootte van de lul niet belangrijk is voor hunquote:Op woensdag 7 april 2004 13:49 schreef Copycat het volgende:
Maar FuifDuif, waar baseer jij jouw mening op?
De term 'in het algemeen' doet namelijk voorkomen alsof daar een wetenschappelijk onderzoek aan vooraf is gegaan.
Te groot is ook niet prettig, maar te klein is helemaal niets.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |