Je moeder? *proest*quote:Op dinsdag 6 april 2004 18:08 schreef drumdude het volgende:
Me moeder maakt het een keer per week schoon (maandag) en als het eerder ranzig is meteen vershonen!!! hee gast let op he!! 1/3 van je leven slaap je dan wil ik het wel schoon belevenn
1 keer per 2 maandenquote:Op dinsdag 6 april 2004 18:14 schreef Sylvana het volgende:
ik geloof dat me ma het hier 1/2 keer in de maand doet
Ik heb ook zo'n moeder, ze maakt het daarna zelfs zelf nog op ookquote:Op dinsdag 6 april 2004 18:41 schreef Etcetera het volgende:
Mijn moeder haalt het eraf, ik maak het op
meestal 2x per maand
hmmm.. zelf mn bed verschonen neem ik wel voor lief nu ik op mezelf woon!quote:Op dinsdag 6 april 2004 18:47 schreef LG_Konjo het volgende:
[..]
Ik heb ook zo'n moeder, ze maakt het daarna zelfs zelf nog op ook
keep on the good work![]()
waarom zou je je matras draaienquote:Op dinsdag 6 april 2004 19:01 schreef ondeugend het volgende:
Ik keer per week verschoon ik alles en 1 keer in de 2 weken draai ik mijn matras
nou je doesjtquote:Op dinsdag 6 april 2004 21:16 schreef ParanoidEv het volgende:
Bah ik ben best vies soms
dat denk je maar, je wil niet weten hoeveel liter vocht je per week verliest in je slaapquote:Op dinsdag 6 april 2004 22:41 schreef heaven7 het volgende:
En 's nachts word ik niet vies dus vaker verschonen is echt niet nodig denk ik
Niet iedereen pist in z'n bed hoor...quote:Op woensdag 7 april 2004 00:26 schreef -moi- het volgende:
[..]
dat denk je maar, je wil niet weten hoeveel liter vocht je per week verliest in je slaap
quote:Op woensdag 7 april 2004 01:37 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Niet iedereen pist in z'n bed hoor...
[quote:‘s Nachts verliest een mens ongeveer een halve liter vocht. Aan de ene kant door transpiratie. Dit vocht dient te worden verwerkt door het bedtextiel en de matras/bodem combinatie. Maar tevens door de ademhaling. Dit vocht komt in de lucht.
I know, mijn opmerking was natuurlijk niet serieus bedoeld...quote:Op woensdag 7 april 2004 07:29 schreef -moi- het volgende:
[..]
[..]
[
je bed loopt zelfstandig rond ook 's nachts?quote:Op dinsdag 6 april 2004 18:02 schreef Logitik het volgende:
Hoevaak per maand is het hygienisch om je bed te verschonen ? Dus je dekbedovertrek, kussensloop en matras-ding (ff naam kwijt)
Hoevaak doen jullie het ?
Ikzelf ongeveer 2 keer per maand, maximum zelfs..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |