abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_18227957
quote:
Op dinsdag 6 april 2004 19:08 schreef MrBean het volgende:

[..]

Ik zie zo'n politieman al over de arme man heenbuigen: "Je bent dood, maar we hebben je wel op camera! Ha!"
Oe oe oe ik hebt het... in het geval van moord. Dan staat de dader op video... Who's your daddy, heb ik toch maar even bedacht eventjes!
  dinsdag 6 april 2004 @ 19:24:09 #77
84581 _onderhond_
Weer terug in limboland
pi_18228332
Voor iedereen die net zoals mij niet wist wat de martinitoren is:

Jesus Christ.... Somebody call somebody.
  dinsdag 6 april 2004 @ 19:27:13 #78
8030 ConQuestador
Alfa Romeo 156 GTA
pi_18228425
Ook lullig: als je zelfmoord wil plegen, per ongeluk op iemand neer komt, die daardoor dood is, en jij het overleefd.

Nog lulliger als je vervolgens de doodstraf voor moord krijgt
pi_18228813
Als er een beveiligings mannetje loopt, en dr camera's hangen, kan het beveiligings mannetje natuurlijk snel bij een evt. springer zijn doordat hij gewaarschuwd wordt.
La derecha oprime, la izquierda libera
  dinsdag 6 april 2004 @ 19:45:01 #80
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_18228924
quote:
Op dinsdag 6 april 2004 19:41 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Als er een beveiligings mannetje loopt, en dr camera's hangen, kan het beveiligings mannetje natuurlijk snel bij een evt. springer zijn doordat hij gewaarschuwd wordt.
In your dreams. Een springer die serieus wil springen, wil niet tegengehouden worden, dus die geeft geen signalen af. Die stapt gewoon over de reling en letterlijk voordat je in de gaten hebt wat er gebeurt is hij al dood. En dat beveiligingsmannetje moet dan nog beginnen met rennen. Dat heeft echt geen zin. Als je niet wilt dat er mensen springen, dan moet je dat fysiek onmogelijk maken. Meer dan manshoge hekken, of een glazen wand. Iets anders heeft gewoon geen enkele zin. Echt niet.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_18229006
quote:
Op dinsdag 6 april 2004 19:45 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

In your dreams. Een springer die serieus wil springen, wil niet tegengehouden worden, dus die geeft geen signalen af. Die stapt gewoon over de reling en letterlijk voordat je in de gaten hebt wat er gebeurt is hij al dood. En dat beveiligingsmannetje moet dan nog beginnen met rennen. Dat heeft echt geen zin. Als je niet wilt dat er mensen springen, dan moet je dat fysiek onmogelijk maken. Meer dan manshoge hekken, of een glazen wand. Iets anders heeft gewoon geen enkele zin. Echt niet.
of zoals het wtc, de dak verdieping een stuk smaller maken, hekken dr om heen, en dan een stuk lager nog een verdieping met nog meer hekken. Dan moet je eerst ca 5 meter springen, dan bij hekken met behoorlijk hoge spanning, en dan daar over heen klimmen en dan springen.

Maar die staat niet meer
  dinsdag 6 april 2004 @ 19:50:13 #82
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_18229057
Het schijnt trouwens moeilijk te zijn van het Empire State Building te springen. Door de wind die eromheen blaast wordt de springer weer tegen het gebouw geplakt..
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
  dinsdag 6 april 2004 @ 19:56:24 #83
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_18229267
quote:
Op dinsdag 6 april 2004 19:50 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Het schijnt trouwens moeilijk te zijn van het Empire State Building te springen. Door de wind die eromheen blaast wordt de springer weer tegen het gebouw geplakt..
En dan? Dan loop je een verdieping of wat lager gewoon weer naar binnen of zo? Lijkt me dat je dan "al tegen de muur stuiterend" wel beneden aankomt.... En wat er dan nog van je over is... tsja... Lijkt me voldoende dodelijk
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_18229431
Grote jongen die van het Empire State Building af springt.
Hoge hekken om de loopgracht, en continue bewaking (daar wel), in verband met de gigantische hoeveelheden toeristen die er iedere dag weer op staan.
  dinsdag 6 april 2004 @ 20:05:33 #85
12079 koele
The Koeler, the better
pi_18229572
Nou ik hoorde ook sirenes tegen 1300 uur, en toen ik ff later langs het harmoniegebouw liep stonden daar een aantal politiebusjes en een ambulance... misschien heb je dat gehoord (stagaire)
pi_18229725
Nee ik zit niet bij het harmoniegebouw, maar er komen hier zoveel ambulances langs, bijna elke dag wel
pi_18229924
Om eerlijk te zijn, als ik zelfmoord zou plegen zou ik het deze manier doen.

Niet dat ik plannen heb.
pi_18230375
quote:
Op dinsdag 6 april 2004 19:11 schreef Man_Made_God het volgende:

[..]

Who's your daddy, heb ik toch maar even bedacht eventjes!
Ik niet i.i.g
  FOK!fossiel woensdag 7 april 2004 @ 01:16:46 #89
10 RemCOW
SG Special power! :D
pi_18237853
quote:
Op dinsdag 6 april 2004 20:17 schreef Hagedis het volgende:
Om eerlijk te zijn, als ik zelfmoord zou plegen zou ik het deze manier doen.

Niet dat ik plannen heb.
Jah, lekker (bijna?) op het terras springen, lekker dan .
Beter een gat in je hand, dan een hand in je gat
Let's have fun ---- Life will suck soon enough
Hattrick: 206761
pi_18237877
quote:
Op dinsdag 6 april 2004 20:01 schreef Man_Made_God het volgende:
Grote jongen die van het Empire State Building af springt.
Hoge hekken om de loopgracht, en continue bewaking (daar wel), in verband met de gigantische hoeveelheden toeristen die er iedere dag weer op staan.
Dat valt wel mee. WTC was (veel) beter beveiligd. Empirestate kijk je recht naar beneden, je kan tussen de "pilaren" of hoe je het ook wilt noemen door hangen.

Staan ook allemaal bordjes, dat je je baby dr niet tussen mag zetten
  woensdag 7 april 2004 @ 05:04:09 #91
48645 Farao
112, daar red je levens mee
pi_18238963
quote:
Op dinsdag 6 april 2004 15:43 schreef mistraldk het volgende:
... en 1 ambulance (dus sowieso dood) ....
hmm, jij heb veel vertrouwen in ons zie ik al
quote:
Ik zou zeggen; maak jezelf lekker thuis van kant.
En hij had wel op iemand kunnen vallen, de lul !
Precies, als je 't al wil doen zorg in ieder geval niet dat er ook andere risco lopen gewond te raken.

En op zo'n druk plein al helemaal niet, ookal val je niet boven op iemand je word wel gezien door veelste veel mensen die daar helemaal niet om gevraagd hebben.
Associale klootzak.
quote:
Dat valt wel mee. WTC was (veel) beter beveiligd
Ik vond de beveiliging op 't Empire state building toch beter als op 't WTC, laatste keer dat ik op 't wtc was (1999) heb ik geen beveiliging rond zien lopen boven, al is't volgens niet echt mogelijk om over die hekken en die rand heen te komen.
Maar op 't Empire liep toen nog wel security rond.
Vertrek nooit zonder een kus, voor je 't weet lig je achterin onze bus.
  woensdag 7 april 2004 @ 05:13:57 #92
74644 Troetel
Just trust me...!!
pi_18238970
Ik vind het vreemd....Het maakt niet echt heel erg veel uit op welke school hij zat en hoe oud hij was...Het is gewoon zonde dat zoiets (weer) gebeurt, vorig jaar ook al zo een jaar meisje. Ik kom zelf uit Groningen en heb dus vaak op de toren gestaan en ik vind het echt bizar dat dit soort dingen kunnen gebeuren. Er hangen wel een aantal camara`s maar als er iets gebeurt kan je er niet binnen 10 sec bij zijn natuurlijk....Ik denk niet dat je kan zeggen dat de toren iets moet veranderen, ik heb al op veel torens gestaan en ze verschillende qua omheining vrij weinig....Misschien is het toch het nuchtere van de noordelingen...Ach, ik spring...wat maakt het uit...en de mensen beneden...Eeeej....er valt iemand.....jeetjemineetje.....!!
Ik vind het vreselijk dat dit weer gebeurt, maar er zijn meer pogingen gedaan na dat meisje vorig jaar....Probeer er maar eens een reden voor te verzinnnen...En nee....de martinitoren is niet slechter beveiligd dan andere torens in nederland....
  woensdag 7 april 2004 @ 05:30:53 #93
90641 Uiteraard
mooi hè ? alles.....
pi_18238977
quote:
Op dinsdag 6 april 2004 15:24 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Ik ga een zelfmoord-etiquette ontwerpen.

Regel 1; doe het buiten 't zicht van iedereen.
Regels om zelfmoord te plegen ????

Nederlandser kan het niet
pi_18239902
quote:
Op woensdag 7 april 2004 05:04 schreef Farao het volgende:
Ik vond de beveiliging op 't Empire state building toch beter als op 't WTC, laatste keer dat ik op 't wtc was (1999) heb ik geen beveiliging rond zien lopen boven, al is't volgens niet echt mogelijk om over die hekken en die rand heen te komen.
Maar op 't Empire liep toen nog wel security rond.
empire state zou je zo tussen de sierhekken door kunnen jumpen naar beneden, bij het wtc, met lagere hekken, kwak je dan een verdieping lager (ca 5/6 meter?) neer, waar ook nog es hekken omheen stonden die evenhoog waren als de val die je net gemaakt hebt (Althans, in juni 2001)
pi_18242310
quote:
Op dinsdag 6 april 2004 15:31 schreef robh het volgende:

[..]

Er zou een bordje moeten komen met "verboden te springen".
Hahahahaha inderdaad,dat zal wel helpen
pi_18242459
Als je wil dat er niemand zelfmoord pleegt, moet je alleen nog maar bungalows bouwen, de trein afschaffen, slaappillen verbieden, touwen verbieden, alle sloten droogleggen, enz enz enz..... niet te doen dus.... als je zelfmoorden wilt voorkomen moet je de hulpverlening verbeteren.....
Vrijwillig gebanned
  donderdag 8 april 2004 @ 13:42:24 #97
16625 robh
Lucas & Gea Review Crew ©
pi_18273442
Dat was nog eens voorbarig....

Hij was gewoon dom aan het doen
quote:
'Val van Martinitoren geen zelfmoord, maar ongeluk'
groningen - De vader van de 20-jarige Assenaar die dinsdag om het leven kwam na een val van de Martinitoren, zegt dat zijn zoon geen zelfmoord heeft gepleegd, maar dat hij het slachtoffer is geworden van een ongeluk.

De vriendin van de jongen, die op de toren was tijdens het tragische voorval, heeft gezegd dat de jongen in een balorige bui op de balustrade is gaan zitten. ''Toen heeft hij zijn benen aan de buitenkant gehangen en is hij weggegleden'', zegt de vader. ''De trans is toch al glad, maar door de regen was hij nog gladder dan anders.''

De vader zegt dat zijn zoon ''geen enkele reden'' had om een einde aan zijn leven te maken.

''Ik kende hem twintig jaar. Hij mocht graag een beetje stoer doen. Alleen hij overzag niet altijd de gevolgen van zijn daden.''

Volgens de vader hebben zijn zoon en zijn vriendin wel problemen gehad. ''Maar daarvoor hadden ze juist een oplossing gevonden.''

De politie ging er dinsdag van uit dat de jongen zelfmoord had gepleegd. De politie zegt nu dat na het horen van de vriendin en de getuigen niet met zekerheid is vast te stellen dat hij zelf is gesprongen.
Martin Drent, onze profeet.
Vol gas met Burdy!
.
Pimpen met je FOK!-tag
pi_18274894
quote:
Op donderdag 8 april 2004 13:42 schreef robh het volgende:
Dat was nog eens voorbarig....

Hij was gewoon dom aan het doen
[..]
Ik had het er nog met een aantal vrienden over gehad, van: stel je voor als het een ongeluk was, DAT zou pas lullig zijn geweest.... Dus.
Ach en dat hij daar stond met z'n vriendin zal ook wel een reden hebben gehad, dus die ruzie zal inderdaad wel zijn bekoeld.
Tsjong. Verwacht je niet
  donderdag 8 april 2004 @ 22:51:05 #99
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_18287806
Mag ik zeggen dat ik het een beetje eigen schuld dikke bult vind, als het tenminste een ongeluk geweest zou zijn?
Of is het daarvoor nog te vroeg om zo cru te wezen?
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_18295575
Het was een ongeluk
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')