Oe oe oe ik hebt het... in het geval van moord. Dan staat de dader op video... Who's your daddy, heb ik toch maar even bedacht eventjes!quote:Op dinsdag 6 april 2004 19:08 schreef MrBean het volgende:
[..]
Ik zie zo'n politieman al over de arme man heenbuigen: "Je bent dood, maar we hebben je wel op camera! Ha!"
In your dreams. Een springer die serieus wil springen, wil niet tegengehouden worden, dus die geeft geen signalen af. Die stapt gewoon over de reling en letterlijk voordat je in de gaten hebt wat er gebeurt is hij al dood. En dat beveiligingsmannetje moet dan nog beginnen met rennen. Dat heeft echt geen zin. Als je niet wilt dat er mensen springen, dan moet je dat fysiek onmogelijk maken. Meer dan manshoge hekken, of een glazen wand. Iets anders heeft gewoon geen enkele zin. Echt niet.quote:Op dinsdag 6 april 2004 19:41 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Als er een beveiligings mannetje loopt, en dr camera's hangen, kan het beveiligings mannetje natuurlijk snel bij een evt. springer zijn doordat hij gewaarschuwd wordt.
of zoals het wtc, de dak verdieping een stuk smaller maken, hekken dr om heen, en dan een stuk lager nog een verdieping met nog meer hekken. Dan moet je eerst ca 5 meter springen, dan bij hekken met behoorlijk hoge spanning, en dan daar over heen klimmen en dan springen.quote:Op dinsdag 6 april 2004 19:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
In your dreams. Een springer die serieus wil springen, wil niet tegengehouden worden, dus die geeft geen signalen af. Die stapt gewoon over de reling en letterlijk voordat je in de gaten hebt wat er gebeurt is hij al dood. En dat beveiligingsmannetje moet dan nog beginnen met rennen. Dat heeft echt geen zin. Als je niet wilt dat er mensen springen, dan moet je dat fysiek onmogelijk maken. Meer dan manshoge hekken, of een glazen wand. Iets anders heeft gewoon geen enkele zin. Echt niet.
En dan? Dan loop je een verdieping of wat lager gewoon weer naar binnen of zo?quote:Op dinsdag 6 april 2004 19:50 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Het schijnt trouwens moeilijk te zijn van het Empire State Building te springen. Door de wind die eromheen blaast wordt de springer weer tegen het gebouw geplakt..
Ik niet i.i.gquote:Op dinsdag 6 april 2004 19:11 schreef Man_Made_God het volgende:
[..]
Who's your daddy, heb ik toch maar even bedacht eventjes!![]()
Jah, lekker (bijna?) op het terras springen, lekker danquote:Op dinsdag 6 april 2004 20:17 schreef Hagedis het volgende:
Om eerlijk te zijn, als ik zelfmoord zou plegen zou ik het deze manier doen.
Niet dat ik plannen heb.
Dat valt wel mee. WTC was (veel) beter beveiligd. Empirestate kijk je recht naar beneden, je kan tussen de "pilaren" of hoe je het ook wilt noemen door hangen.quote:Op dinsdag 6 april 2004 20:01 schreef Man_Made_God het volgende:
Grote jongen die van het Empire State Building af springt.
Hoge hekken om de loopgracht, en continue bewaking (daar wel), in verband met de gigantische hoeveelheden toeristen die er iedere dag weer op staan.
hmm, jij heb veel vertrouwen in ons zie ik alquote:Op dinsdag 6 april 2004 15:43 schreef mistraldk het volgende:
... en 1 ambulance (dus sowieso dood) ....
Precies, als je 't al wil doen zorg in ieder geval niet dat er ook andere risco lopen gewond te raken.quote:Ik zou zeggen; maak jezelf lekker thuis van kant.
En hij had wel op iemand kunnen vallen, de lul !
Ik vond de beveiliging op 't Empire state building toch beter als op 't WTC, laatste keer dat ik op 't wtc was (1999) heb ik geen beveiliging rond zien lopen boven, al is't volgens niet echt mogelijk om over die hekken en die rand heen te komen.quote:Dat valt wel mee. WTC was (veel) beter beveiligd
Regels om zelfmoord te plegen ????quote:Op dinsdag 6 april 2004 15:24 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Ik ga een zelfmoord-etiquette ontwerpen.
Regel 1; doe het buiten 't zicht van iedereen.
empire state zou je zo tussen de sierhekken door kunnen jumpen naar beneden, bij het wtc, met lagere hekken, kwak je dan een verdieping lager (ca 5/6 meter?) neer, waar ook nog es hekken omheen stonden die evenhoog waren als de val die je net gemaakt hebt (Althans, in juni 2001)quote:Op woensdag 7 april 2004 05:04 schreef Farao het volgende:
Ik vond de beveiliging op 't Empire state building toch beter als op 't WTC, laatste keer dat ik op 't wtc was (1999) heb ik geen beveiliging rond zien lopen boven, al is't volgens niet echt mogelijk om over die hekken en die rand heen te komen.
Maar op 't Empire liep toen nog wel security rond.
Hahahahaha inderdaad,dat zal wel helpenquote:Op dinsdag 6 april 2004 15:31 schreef robh het volgende:
[..]
Er zou een bordje moeten komen met "verboden te springen".
quote:'Val van Martinitoren geen zelfmoord, maar ongeluk'
groningen - De vader van de 20-jarige Assenaar die dinsdag om het leven kwam na een val van de Martinitoren, zegt dat zijn zoon geen zelfmoord heeft gepleegd, maar dat hij het slachtoffer is geworden van een ongeluk.
De vriendin van de jongen, die op de toren was tijdens het tragische voorval, heeft gezegd dat de jongen in een balorige bui op de balustrade is gaan zitten. ''Toen heeft hij zijn benen aan de buitenkant gehangen en is hij weggegleden'', zegt de vader. ''De trans is toch al glad, maar door de regen was hij nog gladder dan anders.''
De vader zegt dat zijn zoon ''geen enkele reden'' had om een einde aan zijn leven te maken.
''Ik kende hem twintig jaar. Hij mocht graag een beetje stoer doen. Alleen hij overzag niet altijd de gevolgen van zijn daden.''
Volgens de vader hebben zijn zoon en zijn vriendin wel problemen gehad. ''Maar daarvoor hadden ze juist een oplossing gevonden.''
De politie ging er dinsdag van uit dat de jongen zelfmoord had gepleegd. De politie zegt nu dat na het horen van de vriendin en de getuigen niet met zekerheid is vast te stellen dat hij zelf is gesprongen.
Ik had het er nog met een aantal vrienden over gehad, van: stel je voor als het een ongeluk was, DAT zou pas lullig zijn geweest.... Dus.quote:Op donderdag 8 april 2004 13:42 schreef robh het volgende:
Dat was nog eens voorbarig....
Hij was gewoon dom aan het doen
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |