jij hebt verdacht gelezen zeker deze weekquote:Op dinsdag 6 april 2004 17:54 schreef Falco het volgende:
Tis een ongeschreven regel van de media om nooit over zelfmoorden te schrijven, behalve als Herman Brood bijvoorbeeld van het Hilton Hotel afspringt. Dit gebeurt vanwege respect tov de nabestaanden, omdat het al zo verschrikkelijk is enzo.
Maar goed, het schijnt dat er 1500 zelfmoorden per jaar uitgevoerd worden, meer dan het aantal dodeijke verkeersongelukken.
Ok wat is het nou: een 20 jarige assenaar, of een 16 jarige scholier???quote:Op dinsdag 6 april 2004 18:22 schreef Loedertje het volgende:
Discussie over beveiliging Martinitoren
GRONINGEN - De gemeente Groningen kan nauwelijks iets doen om te voorkomen dat zelfmoordenaars van de Martinitoren springen. Dat zei wethouder Paas dinsdagmiddag naar aanleiding van de zelfmoord van een 20-jarige Assenaar.
De jongen sprong vanaf de tweede trans aan de terraskant van de toren. Zowel op de toren als op de grond kreeg een aantal mensen de schrik van hun leven teon zij getuige waren van het drama.
Wethouder Paas betwijfelt echter of er extra maatregelen genomen moeten worden. Maar de ChristenUnie vindt betere beveiliging wel degelijk noodzakelijk. Zo vond ruim tien jaar geleden een Canadese toerist de dood, toen hij geraakt werd door iemand die van de toren sprong.
De gemeente heeft de afgelopen jaren verschillende pogingen ondernomen om de veiligheid te vergroten. Zo zijn er camera´s opgehangen en loopt er een torenwacht rond. Paas zegt zich nog op de kwestie te willen beraden.
RadioFragment
Ook die 20 jarige kan nog op school hebben gezeten hoorquote:Op dinsdag 6 april 2004 18:25 schreef Man_Made_God het volgende:
Ok wat is het nou: een 20 jarige assenaar, of een 16 jarige scholier???![]()
True, maar een 20-jarige zit waarschijnlijk op Zernike, en een 16-jarige waarschijnlijk niet.quote:Op dinsdag 6 april 2004 18:27 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Ook die 20 jarige kan nog op school hebben gezeten hoor
Camera's zeg je? En met welk doel mag dat in godsnaam zijn?quote:Op dinsdag 6 april 2004 18:22 schreef Loedertje het volgende:
De gemeente heeft de afgelopen jaren verschillende pogingen ondernomen om de veiligheid te vergroten. Zo zijn er camera´s opgehangen en loopt er een torenwacht rond.
Beveiliging misschien?quote:Op dinsdag 6 april 2004 18:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Camera's zeg je? En met welk doel mag dat in godsnaam zijn?
Ik hoor en zie er meerdere op een dag, maar ja, ik werk dan ook in het ziekenhuisquote:Op dinsdag 6 april 2004 17:58 schreef Mereltje het volgende:
Ik heb wel een ambulance gehoord rond die tijd, ik loop stage vlakbij de Martinitoren, ben blij dat ik het niet heb gezien zeg
Heeft geen enkel nut...elke toerist kan zelfmoord willen plegenquote:Op dinsdag 6 april 2004 18:38 schreef Man_Made_God het volgende:
[..]
Beveiliging misschien?
http://members.home.nl/rhutje/webcam/4.htmquote:Op dinsdag 6 april 2004 15:41 schreef Praag het volgende:
Regel 5: Zwaaien naar de Webcam.
Dat is niet de terraskantquote:Op dinsdag 6 april 2004 18:44 schreef Loedertje het volgende:
[..]
http://members.home.nl/rhutje/webcam/4.htm
quote:Op dinsdag 6 april 2004 18:46 schreef tvdleur het volgende:
Dat is niet de terraskant
Parashut ?quote:Op dinsdag 6 april 2004 15:10 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Niks vinden? Wat denk je? Dat ze dat lichaam daar een paar uur laten liggen!
Rest In Piecesquote:Op dinsdag 6 april 2004 17:05 schreef TheGodfather3 het volgende:
Ik heb het inderdaad ook gehoord, een collega kwam helemaal geschokt aanzetten dat er weer iemand van de Martinitoren was gesprongen. Ik snap dit echt niet, waarom in het zicht van al die mensen? Maarja, R.I.P.
In de VS zouden ze gezegd hebben dat die Canadees die zelfmoordernaar vermoord heeft.quote:Op dinsdag 6 april 2004 18:22 schreef Loedertje het volgende:
Zo vond ruim tien jaar geleden een Canadese toerist de dood, toen hij geraakt werd door iemand die van de toren sprong.
Denk je dat die gast van een toren springt als die aandacht wilt? Als hij dat had gewild dan had hij vast wel iets minder definitiefs uitgezocht.quote:Op dinsdag 6 april 2004 18:23 schreef Man_Made_God het volgende:
ik had die gozer uit m'n klas net nog even aan de lijn. Hij stond op de bus te wachten ter hoogte van Vindicat. Hij hoorde iemand schreeuwen uit de hoek van de Martinitoren en zag die gast net neerkomen.... Redelijk zieke gedachte.
Maar al met al: hoe zielig en sneu het ook is: wat een klotemanier om dood te gaan, je kunt ook gewoon met iemand gaan praten als je aandacht wil
Beetje een Pavlov-reactie zo he.... "Camera => Veilig" Welterustenquote:Op dinsdag 6 april 2004 18:38 schreef Man_Made_God het volgende:
[..]
Beveiliging misschien?
quote:Op dinsdag 6 april 2004 18:50 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Rest In Pieces
misschien dat het mensen afschrikt? (jaja, er is net iemand afgesprongen, i know)quote:Op dinsdag 6 april 2004 19:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Beetje een Pavlov-reactie zo he.... "Camera => Veilig" Welterusten
och een laatste redmiddel misschien. "niemand heeft aandacht voor mij, kijken hoe ze zich nu gaan voelen!"quote:Op dinsdag 6 april 2004 18:57 schreef LostFormat het volgende:
[..]
Denk je dat die gast van een toren springt als die aandacht wilt? Als hij dat had gewild dan had hij vast wel iets minder definitiefs uitgezocht.
Ik zie zo'n politieman al over de arme man heenbuigen: "Je bent dood, maar we hebben je wel op camera! Ha!"quote:Op dinsdag 6 april 2004 19:05 schreef Man_Made_God het volgende:
[..]
misschien dat het mensen afschrikt? (jaja, er is net iemand afgesprongen, i know)
Ik verzin ook maar wat, er is vast een reden dat die dingen daar hangen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |