Als 't in strijd is met de "zelfmoord-etiquette", dan pleeg je maar geen zelfmoord.quote:Op dinsdag 6 april 2004 15:33 schreef BBQ-kip het volgende:
Johnny_Footballhero:
Dan kun je zoiezo geen zelfmoord plegen want daar beschadig je altijd iemand mee... in ieder geval psychisch (denk aan familie, vrienden e.d.).
Ik vind het belachelijk waarom ze zelfmoorden niet meer noemen, nu lijkt het net of het nooit gebeurt en of mensen die zelfmoord willen plegen "de enigen zijn".
Of komt het te vaak voor en is het daarom geschrapt?
Wat is dat voor slechte conclusie?quote:Op dinsdag 6 april 2004 15:43 schreef mistraldk het volgende:
1 ambulance (dus sowieso dood)
En een verhoging van de boetes voor mensen die tóch springen!quote:Op dinsdag 6 april 2004 15:31 schreef robh het volgende:
[..]
Er zou een bordje moeten komen met "verboden te springen".
Of de doodstraf voor diegenen die het toch doenquote:Op dinsdag 6 april 2004 16:30 schreef Dante_A het volgende:
[..]
En een verhoging van de boetes voor mensen die tóch springen!
als er ambulance staat kan het slachtoffer nog levend zijn , anders astaat er wel een lijkwagen aangezien dooie mensen niet met ambulance mogen worden vervoerdquote:Op dinsdag 6 april 2004 15:43 schreef mistraldk het volgende:
ja hoor, denk het ook! fietste er langs, stonden fucking veel mensen te kijken en 1 ambulance (dus sowieso dood), 3 brandweer en 5 politiewagens ofzo.
Verkeerd opvatbaarquote:Op dinsdag 6 april 2004 16:59 schreef danos het volgende:
zal me een bende geven
Zeg beveilig dat ding eens beterquote:Op dinsdag 6 april 2004 16:56 schreef -Blaze- het volgende:
--knip--
Wat is er met de beveiliging van dat forum dan?? Of bedoel je dat 't nog een oude versie van phpBB is??quote:Op dinsdag 6 april 2004 17:03 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Zeg beveilig dat ding eens beter
dat je alleen berichten kan bekijken als je ingelogd bent, en zie hier:quote:Op dinsdag 6 april 2004 17:09 schreef -Blaze- het volgende:
[..]
Wat is er met de beveiliging van dat forum dan?? Of bedoel je dat 't nog een oude versie van phpBB is??
Als je op Forum Index klikt in die link van jou dan kom je alsnog op de "goed" afgeschermde indexquote:Op dinsdag 6 april 2004 17:09 schreef -Blaze- het volgende:
[..]
Wat is er met de beveiliging van dat forum dan?? Of bedoel je dat 't nog een oude versie van phpBB is??
Dat lijkt me idd nog het meest kut als je echt iemand er af ziet vallen.quote:Op dinsdag 6 april 2004 16:58 schreef meanmofo het volgende:
M'n ex belde me huilend op omdat ze het gezien had, had nogal indruk gemaakt op haar. Ze zag 'm vallen, hij raakte nog net het windscherm van de Kosterij. Wat een ellende als je daar dan net langsloopt en dat voor je neus ziet gebeuren. Een uurtje later en ze had er met ons kind gelopen, 6 jaar oud, en leg die maar eens uit waarom er iemand voor z'n neus te pletter is gevallen.
Ik zou zeggen; maak jezelf lekker thuis van kant.
En hij had wel op iemand kunnen vallen, de lul !![]()
bij ons springen er gigantisch veel van de flat. en ze worden allemaal met een ambulance weggebracht. en dan beweren ze later dat die persoon in de ambulance overleden is.quote:Op dinsdag 6 april 2004 16:40 schreef Re het volgende:
[..]
als er ambulance staat kan het slachtoffer nog levend zijn , anders astaat er wel een lijkwagen aangezien dooie mensen niet met ambulance mogen worden vervoerd
Kunnen we het op de video of webcam streamen.quote:Op dinsdag 6 april 2004 15:50 schreef lily het volgende:
regel 6
Eerst hier melden en dan pas tot actie overgaan
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |