abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_18220535
Hoe vaak moet je dat doen? Werkt erg goed (ben ik 10 min geleden achter gekomen). Voorkom je er nu eigelijk ook etterkopjes mee, of maakt het alleen schoon?

Alvast bedankt
  dinsdag 6 april 2004 @ 15:08:32 #2
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_18220858
Is een beetje afhankelijk van je huidtype (man/vrouw, vet/droog, puistig/zacht velletje, e.d.).
Ik doe het 2 keer in de week en geen puistje te zien, al heb ik daar normaal ook al niet zo'n last van hoor.
Scrubben is gewoon heerlijk, lekker zacht perzikhuidje als je klaar bent, hmmm
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
pi_18220943
quote:
Op dinsdag 6 april 2004 15:08 schreef BBQ-kip het volgende:
Is een beetje afhankelijk van je huidtype (man/vrouw, vet/droog, puistig/zacht velletje, e.d.).
Ik doe het 2 keer in de week en geen puistje te zien, al heb ik daar normaal ook al niet zo'n last van hoor.
Scrubben is gewoon heerlijk, lekker zacht perzikhuidje als je klaar bent, hmmm
Ik ben een man, mijn uit is medium (denk ik). Nooit geen grote rode puisten. Alleen veel last van etterkopjes op de kin en neus (af en toe) maar vooral mee-eters op de neus. Op de rest van het gezicht geen last van iets.
  dinsdag 6 april 2004 @ 15:11:46 #4
11845 Jipje
Ik heb em gezien hoor, echt!
pi_18220972
Je haalt er alleen de dode huidcellen mee weg hoor...
Ik ben niet lui, ik bespaar energie
Loesje

Australie is veel te leuk! En tijd gaat veel te snel....
pi_18221000
quote:
Op dinsdag 6 april 2004 15:11 schreef Jipje het volgende:
Je haalt er alleen de dode huidcellen mee weg hoor...
Wat zijn dode huidcellen precies, hoe kan ik dat zien, ja inderdaad ik heb weinig ervaring. En weinig zin om mn ma of zus te raadplegen.
  dinsdag 6 april 2004 @ 15:21:43 #6
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_18221285
Met scrubben help je je huid de oude huidcellen weg te halen, zodat er weer nieuwe frisse celletjes kunnen groeien.
Daarmee haal je ook nog eens het vet van je gezicht af (talg) en daardoor worden je poriën schoon, mits je dit regelmatig doet voorkom je hier mee-eters mee.
Je kunt niet echt zien of je dode huidcellen "hebt", maar je merkt het verschil wel als je een keertje lekker gescrubt hebt!
De abrikozenscrub van Kuitvat/Trekpleister is erg goed en goed te betalen.
1 a 2 keer in de week (liefst 2x in de week) is goed voor je.

Als je een vettige huid heb raad ik je aan om ook 's avonds voor je gaat slapen je huid nog even schoon te maken met een van de vele producten die daarvoor op de markt zijn, dat voorkomt ook een hoop pukkelellende.

Tegenwoordig trouwens helemaal niet raar meer voor mannen hoor, erg veel verzorgen hun huid, al dan niet stiekempjes.
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
  dinsdag 6 april 2004 @ 15:26:07 #7
15285 _oxygen_
Druk Druk Druk
pi_18221426
Met schoonmaken van de huid voorkom je puisjes.. maar eventjes clearsel helpt niet echt.. regelmatig en goed schoonhouden voorkomt puisjes..
Bizar.. (bit dyslectische)
pi_18221499
Bedankt voor de reacties, maar ik heb een aantal cleaningsproducten gehad en ik vind het eigelijk allemaal sh*t. Ik heb het idee dat ik er juist pukkeltjes van krijg :/. Van Hemacremes tot Loreal enz.
pi_18221593
Ik heb zo'n scrubhandschoentje, ff lekker onder de douche even scrubben. Daarna is me gezicht echt lekker zacht! En als ik me heb afgedroogd, smeer ik m'n gezicht in met baby lotion (van johnson&johnson ofzo, roze fles). Dat maakt het echt lekker zacht .

Ik scrub btw 2x per week

[ Bericht 5% gewijzigd door Maxxieh op 06-04-2004 17:15:14 ]
  dinsdag 6 april 2004 @ 15:46:07 #10
70004 niksan
net een beetje meer
pi_18222074
Hebben jullie er ook geen last van dat je na een heerlijke warme zomer, je mooie kleurtje door het scrubben eerder kwijt bent van je gezicht??
"May the wind always be at your back and
the sun always upon your face, and the
winds of destiny carry you aloft to
dance with the stars."
pi_18223829
quote:
Op dinsdag 6 april 2004 15:21 schreef BBQ-kip het volgende:
1 a 2 keer in de week (liefst 2x in de week) is goed voor je.
Is wel afhankelijk van je huidtype. Als je een gevoelige huid hebt, zou ik het niet vaker dan 1 keer doen (als ik 2 keer in de week scrub, is mijn gezicht een warzone.....).
I didn't lose my mind, it was mine to give away.
pi_18224068
quote:
Op dinsdag 6 april 2004 15:46 schreef niksan het volgende:
Hebben jullie er ook geen last van dat je na een heerlijke warme zomer, je mooie kleurtje door het scrubben eerder kwijt bent van je gezicht??
Het schijnt juist zo te zijn dat als je regelmatig scrubt (dus niet alleen in de zomer), je mooi egaal bruin word en het kleurtje ook langer blijft zitten. Of het echt zo is weet ik niet.
amokaapjeeh O+
pi_18226035
Ik scrub 1x in de week... Het klopt dat wanneer je scrubt na de zomer dat je kleurtje er sneller af gaat. Maaaaaaaar, wanneer je al voor de zomer scrubt, en dat heel de zomer doet, wordt je juist mooier en beter bruin, en gaat het er dus niet sneller af met scrubben (snappie?)

Ik scrub dus 1x per week, mn hele lijf, (een speciale scrub voor gezicht) en daarna insmeren met baby olie... heeeeeeeeeeerlijk zacht
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')