abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 29 maart 2004 @ 18:20:36 #51
63035 Badharing
Met of zonder uitjes??
pi_18045299
quote:
Op zondag 29 juli 2001 12:22 schreef TheDjasp het volgende:
En ze hebben de vetste bioscoop ter wereld (Metropolis). (Daar heb ik vroeger menig dame mee naar toe genomen, en het werkte iedere keer)
Haha, ik weet precies wat je bedoeld!! Ik heb precies dezelfde ervaring met de dames als ik ze meeneem naar Metropolis. Na de film nog een drankje en een hapje rondom die bioscoop en de sfeer kan niet meer stuk

Vlaanderen is gewoon in veel dingen het voorbeeld hoe het in Nederland zou moeten zijn. Ik ben denk ik perongeluk aan de verkeerde kant van de grens geboren. En bij de Vlaamse dames klinkt dat accent zo lief en mooi!!
( Wel schaam ik me soms als ik zie en hoor hoe sommige Nederlanders zich in Belgie gedragen )
Ojee, wat klinkt uw triangel vals ... laat ik nou toevallig ...
  maandag 29 maart 2004 @ 18:35:16 #52
67128 capibar
Ondertitels zijn overschat.
pi_18045598
de vlaamse dorpjes zijn de lelijkste die ik ooit heb gezien .
maar voor de rest is vlaanderen wel okay
  maandag 29 maart 2004 @ 18:59:23 #53
85757 yedimaster-sidguppy
Smirky Mc Chimpster!
pi_18046089
Vlaanderen is lelijk...
Vlamingen daarentegen zijn tof, gezellig, leuk enne mooie meisjes, ja. Minder "breezah" als hier; relaxter.

De Vlaamse wouten is t grootste tuig van Noord West Europa en ze hebben er zat! allemaal soorten; gendarmkes, zwaantjes, rijkswacht, Guardia Civil, onbenoembare-enge-uniformpjes, Gestapo, LAPD, SWAT, WaffenSS, SPG noem maar op.....geen ruzie mee maken.....

uitgaan of concertje pakken in Vlaanderen is vet, hoewel ik t ook graag mag doen in t Brabantse land.

maarja, voor de gemiddelde Hollander zijn wij al zowat Bels, en ja, de grens is maar 8 kilometerkes hiervandaan; t is te lopen (ben ik te lui voor, maar goed)
goedkope peut, goedkope CD's, DVD's (vooral lege, die waar je -erhm- films op kan vlammen met Nero's), CDroms enz; nog niet de helft van schijthufterigduur euronaailandje Nederland.

Maarreh, n blow opsteken in Vlaanderen, en je bent harder de lul dan Marc Dutroux.....
da's dan weer erg fout!

En ja, ik ben wel s in de rechtbank geweest als lijdend fout voorwerp, en aan t verkeerde end van de rijkswachtknuppel.

"ge moet nie fok!ken met de rijkswacht, zunne!"
huuuuuuuuu
pi_18087407
België is in 1961 (+/-) uitgeroepen tot lelijkste land ter wereld. Door z'n eigen architecten dan nog...

Maar verder vind ik het landschap wel mooier dan in Nederland. Vooral de Ardennen dan...
En Antwerpenaren zijn arrogant maar de rest van de Vlamingen zijn dan weer superlief en vriendelijk...
Sex is not the answer. Sex is the question. 'Yes' is the answer.
Nu ook op foto verkrijgbaar
  woensdag 31 maart 2004 @ 17:16:31 #55
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_18088104
koop de nieuwst FHM
pi_18089377
quote:
Op woensdag 31 maart 2004 17:12 schreef Keios het volgende:
België is in 1961 (+/-) uitgeroepen tot lelijkste land ter wereld. Door z'n eigen architecten dan nog...

Maar verder vind ik het landschap wel mooier dan in Nederland. Vooral de Ardennen dan...
En Antwerpenaren zijn arrogant maar de rest van de Vlamingen zijn dan weer superlief en vriendelijk...
De Ardennen liggen in Wallonië een klein stukje ligt maar in Vlaanderen
Dezz, koning van Lechland, opperbevelhebber van de Lechlandse Strijdkrachten groet U!
  woensdag 31 maart 2004 @ 19:23:52 #58
83381 Alienbeerhunter
Father the sleeper has awakend
pi_18089901
Ik zou alleen al naar vlaanderen verhuizen omwille van het minder strenge wapenverlof beleid.
In Nederland max 5 wapens tenzij je een wm8 (verzamelvergunning mag krijgen)

In Belgie/Vlaanderen is alleen het 1e verlof al goed voor 10 wapens waaronder volautomatische
machine pistolen. zoals de Heckler en Koch MP5....mocht je door een te verwoed aankoopbeleid
geen plek meer op je verlof hebben, mag je na contact te hebben gehad met de plaatselijke
gendarmerie een 2e verlof en eventueel een 3e verlof tot maximaal 30 wapens hebben.

Nou zegt de doorgewinterde pacifist, waarom wapens? ah wel.....'t is een hobby, een concentratie
sport, en volstrek legaal. Mits goed gedrag en geen zware delicten gepleegd/veroordeeld.

Voor de rest mag ik de Vlamingen wel, 't is me alleen opgevallen dat als ik in Belgie ben en/of
rondwandel ik weinig mooie dames zie rondrennen.....misschien moet daar wat aan gedaan
worden.

Tevens is de cuisine goed en lekker en bourgondisch....en 't bier is geweldig.....daarnaast kan ik
dan ook alleen nog maar lovend zijn over de geweldige afwisselende architectuur....van modern
tot klassiek, van krot tot herenhuis...en dat allemaal aan dezelfde straat binnen een bereik van
100 meter....
No animals or hu-mans where hurt while writing this FOK!!!!
pi_18091103
vlaanderen moet bij nederland, de rest van dat rampzalige land gewoon bij belgie laten
  woensdag 31 maart 2004 @ 20:15:47 #60
49296 ds_polleke
Apostel Paulus de boskabouter
pi_18091108
quote:
Op zondag 29 juli 2001 00:17 schreef access het volgende:

graag zou ik willen weten hoe de Hollanders over Vlaanderen denken?
zou je in vlaanderen willen wonen?
kan je vlamingen uitstaan ?
wat stoort je aan vlaanderen ?
wat vind je gooed aan vlaanderen ?
etc... (dit zijn maar vbn eh , zeg maar wat je wil zeggen)
Vlaanderen roeleert zwaar de pan uit. Ik mis het nog dagelijks. Heerlijk in Leuven wonen.. IK WIL TERUG!
Dus Ja ik wil graag in Vlaanderen wonen
Wat me stoort is de lintbebouwing (zoals al gezegd) en de files naar Brussel (waar frigging half vlaanderen werkt)
'
Vlamingen zijn over het algemeen wat meer op zichzelf. en een tikkie achterbaks..

De Auto's zijn er goedkoper..

O ja het martelarenplein in LEUVEN is ook pas opgeknapt. (heeft van 1997 toot 2001 geduurd) En er kwam ineens geld voor toen Toback even tijdelijk minister van binnenlandse zaken was.

Wel mooi geworden. makkelijk (betaald) parkeren.

o ja de verkeersboetes zijn een beetje doorgeslagen..
If my answers scare you.. stop asking scary questions.
pi_18092963
quote:
Op woensdag 31 maart 2004 18:58 schreef Dezz het volgende:

[..]

De Ardennen liggen in Wallonië een klein stukje ligt maar in Vlaanderen
Dank je om me mn eigen land te laten kennen
Maar zelfs het landschap van Vlaanderen alleen is al meer uiteenlopend dan in Nederland. De grensstreek rond Ieper, de Zwalmstreek, Vlaams Brabant, de Vlaamse Ardennen,... allemaal stuk voor stuk prachtige wandelstreken met overal sublieme streekbieren.
I LOVE VLAANDEREN ( en België in het bijzonder...)

Alleen de lintbebouwing is afschuwelijk. Nederland heeft sowieso een beter architectuurbeleid dan hier. Dit is het enige minpuntje...
Sex is not the answer. Sex is the question. 'Yes' is the answer.
Nu ook op foto verkrijgbaar
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')