Ik kan alleen als Nederlander iets erover zeggen. Vlamingen roelen bigtime!!
Passen beter bij de Limbo's dan die hollanders
quote:1. Vlaanderen is kleiner dan Nederland en dat kan het niet goed uitstaan.
Op zondag 29 juli 2001 00:17 schreef access het volgende:
graag zou ik willen weten hoe de Hollanders over Vlaanderen denken? zou je in vlaanderen willen wonen? kan je vlamingen uitstaan ? wat stoort je aan vlaanderen ? wat vind je gooed aan vlaanderen ? etc... (dit zijn maar vbn eh , zeg maar wat je wil zeggen)
Genoeg zo ?
Tis nu 6:30 in de morgen.
Zal wel aan mij liggen maar ik snap je post niet helemaal...
Ik kan je voor een gedeelte volgen maar op een begeven moment verlies ik je...
Update: Na 8 keer gelezen te hebben snap ik je... denk ik.
Goeie wiet?
p.s. Vlaanderen kan dan wel hier en daar zuigen, het roeleert natuurlijk zwaar op friet gebied.
Die belgen kunnen koken.
Vlaanderen is zo relaxed dat ik er wel zou willen wonen.
En verder, het winkelcentrum van Antwerpen is VET! De mentaliteit van het volk spreekt me ook wel aan.
Oja en hoe dronker die Vlamingen zijn, hoe moeilijker je ze verstaat
quote:Een van de favoriete bezigheden van de Rijkswacht: Ollanders pesten. Dé reden dat ik nooit naar België ga zonder paspoort
Mijn ervaring is dat je de authoriteiten ook als dusdanig moet behandelen.
Verder valt het me in Antwerpen altijd op dat je maar twee soorten Vlamingen hebt:
De verzorgde, trendy Belg met idem outfit en de Belg in bloemetjesjurk en moonboots. Daartussen zit helemaal nix lijkt het wel..
En ze hebben de vetste bioscoop ter wereld (Metropolis). (Daar heb ik vroeger menig dame mee naar toe genomen, en het werkte iedere keer )
quote:Amai!
Op zondag 29 juli 2001 09:28 schreef Aernout het volgende:
En dan nu het weer...
[afbeelding]
quote:wat zijn lintdorpen?
Op zondag 29 juli 2001 04:59 schreef HiZ het volgende:13. Lintdorpen in Vlaanderen zijn aanzienlijk lelijker dan lintdorpen in Nederland.
17. Vlaanderen heeft de Belgische vlag die duidelijk minder mooi is dan de Nederlandse.
28. Vlaanderen heeft er te lang over gedaan om het martelarenplein te gaan restaureren.
de belgische vlag is even lelijk/saai als de hollandse (zelfde geldt voor fr,duitsl,it, etc...),
de vlaamse vlag is wel mooi
martelarenplein?
2. nietus, rood wit blauw is mooier dan zwart rood geel.
3. in brussel dummy, waar de vlaamse deelregering tegenwoordig zit.
Oh ja, wat me het meest opvalt als ik de grens overga, de strepen op snelwegen lijken net Vlaamse frieten, ook zo dik
quote:
Op donderdag 5 december 2002 22:03 schreef Frederic het volgende:
Vlaanderen rules BIG TIME!- gemoedelijke sfeer
- exellent bier
- exellent eten
- onvoorstelbaar veel zomerfestivals, waaronder één van de grooste van Europa: Werchter
- het grootste techno-event van de wereld "I Love Techno" in Flanders Expo, Gent
- prachtige steden (Antwerpen, Gent, Brugge, Leuven, Hasselt,...)
- de beste radio-stations waaronder "Studio Brussel"! (dé alternatieve jongerenradio van de benelux)
- Vlaamse babes zijn top (zitten meestal wel op de commerciële zenders)
- Vlaanderen heeft, samen met Noorwegen, de hoogste levensstandaard ter wereld. Nederland staat op nr.8 (officiële cijfers van een UN-rapport)
- Vlaams onderwijs is beter
- Vlaanderen is verantwoordelijk voor meer dan 75% van de Belgische export
- Vlaanderen betaalt zich blauw voor Wallonie, zonder één dankwoordje
- een meerderheid van autobussen en autocars in Nederland zijn van Vlaamse makelij: "Van Hool"-bussen (www.vanhool.be)
- Vlaanderen kent inderdaad lelijke plekken, zoals elk land ter wereld
- Vlaanderen heeft veel overeenkomsten met Nederland, we zouden dus beter wat samenwerken in plaats van elkaar te bekampen
- ......
quote:? ? ? ? ? Dit vraagt om een woordje uitleg!
Op donderdag 5 december 2002 22:17 schreef neok het volgende:
Een vlaming:
[..]
quote:Als er een land smerig is is het wel Frankrijk...
Op zondag 29 juli 2001 05:44 schreef Broes het volgende:
Vlaanderen is oke! maar ik zou er niet willen wonen (zelfs niet in deze toestand). Het er niet vind ik daar. het ,omt zo vies en smerig over in belgie. en xde politiek is ook fout (in ned ook hoor). misschien is het omdat het het buitenland is. maar in frankrijk zou ik liever wonen dan in belgië.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |