Ik ken jou allang. Jij kent mij ook. Beter dan je zou denken. Hoewel ik je niet zou herkennen als ik je zou aankijken. Jij mij ook niet trouwens. Hoe kan dat dan, hoor ik je denken. Ik zal je geheugen eens opfrissen.
Het zal ongeveer een jaar geleden zijn geweest dat ik in een bus zat in Rotterdam. Ik ken Rotterdam niet, dus vraag me niet welke lijn het was, waar ik instapte of hoe de bus eruit zag. Dat is ook helemaal niet interessant. Wat wel interessant is, is dat het tegen vijven liep en de bus ineens steeds voller werd. Spitsuur, en al spoedig was er geen zitplaats meer te krijgen. Een oude vrouw stapte in en keek mij al snel verwijtend aan toen zij in het midden bij de uitgang aan een lus moest hangen. Ik besloot maar voor haar op te staan en haar staanplaats in te nemen. En daar was jij. Ik had je niet eens zien instappen ofzo, maar opeens stond ik achter je. Je rook sensueel. Ik zag alleen de achterkant van je hoofd. Bij iedere halte werd het drukker in de bus, ik kwam dichter tegen je aan staan. Je had een lekker lichaam, dat voelde ik, en vergiste ik me nu, of draaide je je billen expres wat naar achteren?
Mijn mond was dichtbij je oor, ik werd opgewonden van je geur en blies voorzichtig in je nek. Ik zag dat je je ogen even sloot en voelde je billen weer. Brutaal legde ik nu mijn hand op je kont, voor niemand zichtbaar door de drukte. Je maakte geen bezwaar. Daar werd ik opgewonden van en in minder dan een minuut stond mijn pik stijf overeind. Je moet het gevoeld hebben. Je had een rokje aan van minder dan gemiddelde lengte want mijn vingers hadden de rand snel gevonden. Nu streelde ik de buitenkant van je been. Het kleine stukje dat ik van je wimper kon zien, verried dat je je ogen dicht hield. De huid tussen je benen was zacht en warm. Mijn andere hand verdween onder je bloesje. Ook zo warm. Toen ik je harde tepel bereikte leek je even te kreunen. Je camoufleerde het schitterend door onopvallend te kuchen. Met mijn wijsvinger duwde ik je slip opzij. Die was al nat. Zonder aarzeling duwde ik mijn vinger bij je naar binnen. Je kut, heet en nat, leek mijn hele hand te willen hebben. Je zakte een beetje door je knieen. Mijn duim duwde ik je anus in. Het leek een eeuwigheid te duren, dat ik je overal vast had en dat ik je hartslag voelde in je haren.
Je ogen heb ik nooit gezien.