mijn top tien moet je dan ook niet gaan natellenquote:Op dinsdag 6 april 2004 13:40 schreef mrcool het volgende:
Sjit een top 10, das wel moeilijk met zo veel goede DnB!
zo beestachtig gedroeg ik me toch niet toen ik bij je over de vloer wasquote:Op dinsdag 6 april 2004 17:09 schreef WeirdMicky het volgende:
ik probeerde mn moeders bedrijfsruimte al te reserveren, maar ze is bang dat we het te ranzig maken (vloerbedekking enzo)
Nothing beats my Dateq XTCquote:Op dinsdag 6 april 2004 16:25 schreef E_Motion het volgende:
Die Gemini mixer heeft zulke lekkere faders
We leggen wel een zeiltje neerquote:Op dinsdag 6 april 2004 17:09 schreef WeirdMicky het volgende:
ik probeerde mn moeders bedrijfsruimte al te reserveren, maar ze is bang dat we het te ranzig maken (vloerbedekking enzo)
quote:Op dinsdag 6 april 2004 17:12 schreef Goofup het volgende:
[..]
zo beestachtig gedroeg ik me toch niet toen ik bij je over de vloer was![]()
quote:Op dinsdag 6 april 2004 17:14 schreef MissMSX het volgende:
[..]
We leggen wel een zeiltje neer
quote:Op dinsdag 6 april 2004 17:16 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
overigens kunnen we het overwegen om wat groter aan te pakken, dat iedereen wat vrienden bier en een zeiltje meeneemt bijvoorbeeld
2 is a crowd, vooral in mijn kamerquote:Op dinsdag 6 april 2004 17:24 schreef WeirdMicky het volgende:
ook goed, op jouw grote kamer toch pieter?
Dat moet lukken.... Echt oldskool illegale feestjes-style massivequote:Op dinsdag 6 april 2004 17:16 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]lol
nee hoor, maar ik heb wel eens feesten gegeven waar uiteindelijk mn moeder niet al te blij mee wasde buren ook niet trouwens
maar in dat bedrijfspand zou je wel makkelijk de crew kunnen proppen en de muziek laten knetteren...toch een bedrijfsterrein
overigens kunnen we het overwegen om wat groter aan te pakken, dat iedereen wat vrienden meeneemt bijvoorbeeld
*inbreekt bij Robbie en XTC meeneemt*quote:Op dinsdag 6 april 2004 17:13 schreef DJ_Robbie het volgende:
[..]
Nothing beats my Dateq XTC
wou ik ook al zeggen, maar ik dacht: die buitenlander doet het toch wel eerstquote:Op dinsdag 6 april 2004 17:37 schreef E_Motion het volgende:
[..]
*inbreekt bij Robbie en XTC meeneemt*
die incubus radiowaves heb ik hier ook nog liggen vind het nou niet echt briljantquote:Op dinsdag 6 april 2004 17:41 schreef phreaky_professor het volgende:
Nou goed, hier gaan we dan, top-10-technisch...
Congo Natty - "junglist" (DJ Zinc rmx)
Rude Bwoy Monty - "warp ten" (heavyweight mix)
4 Hero - "universal love" (Metalheadz rmx)
Shafie - "liquid lynx"
Raw Deal - "thief's hour"
Nils Petter Molvaer - "dead indeed" (Teebee rmx)
Asylum - "da base II dark"
Goldie - "temper, temper"
Kemal & Rob Data - "gene sequence"
Incubus - "radiowaves"![]()
Nee, geen wereldnummer qua techniek, maar ik wordt er altijd zo ontzettend vrolijk van! Dat basslijntje werkt echt op mn lachspieren.quote:Op dinsdag 6 april 2004 17:58 schreef marcek het volgende:
die incubus radiowaves heb ik hier ook nog liggen vind het nou niet echt briljant
lekker maar niet briljant , dus mocht er nog iemand echt opzoek zijn naar dit nummer meld je
Dat van Asylum zou goed kunnen. Ik heb hoofdzakelijk mn mp3s doorgespit; vynil had ik ff geen zin in. Anders haal ik het niet met een top 100... En ja daar hadden dan zeker meer nummers van Congo Natty in gestaan! Het enige label met zn eigen directory bij mij.quote:die van asylum is heavyplatinum breakz 1 staat ie toch?
congo natty is heiligen dat nummer helemaal
![]()
Newline/Dré =quote:Op dinsdag 6 april 2004 17:54 schreef mrcool het volgende:
...Goede service man, je zou zeggen dat die lui alles doen voor de cash maar blijkbaar zijn ze meer gericht op goede service!
Echt een uiterst goede service, stond er echt van te kijken, nu mijn set nog binnen krijgen!quote:Op dinsdag 6 april 2004 18:15 schreef phreaky_professor het volgende:
[..]
Newline/Dré =![]()
Geluid en licht kopen ik + vrienden alleen nog maar daar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |