true.. maar ik vind dat je dat van geen enkele serie kutn zeggen na twee afleveringen!quote:Op dinsdag 6 september 2005 10:35 schreef rembrand20 het volgende:
Ja dat is zo maar je vind het leuk of niet !
quote:Wanneer de twaalfjarige Eric Miller tussen de lessen door even naar het toilet gaat, keert hij niet meer terug. In het toilet treffen FBI-agenten Danny en Martin spiegelscherven en bloedsporen aan. Alles wijst op een ontvoering...
Ik zei het toch... wel aangrijpend!quote:Op donderdag 22 september 2005 00:12 schreef Jump het volgende:
Zojuist deze gezien en ze is zalig goed
[..]
aflevering 15 dusquote:Op donderdag 22 september 2005 16:21 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
Ik zei het toch... wel aangrijpend!
is aflevering in seizoen 2 wel ergens voor degene die zich dat gaan afvragen!
Dat is onder ons ook al bekend hoorquote:Op vrijdag 23 september 2005 08:46 schreef klayracyn het volgende:
Ik weet niks van wat er hier in Nederland gaat gebeuren, maar mijn zusje is productie assitente daar, en ze zijn al bezig met het filmen van siezon 4. DVD is al verkrijgbaar in Amerika, en de vierde siezon begint op 29 september. :-)
stuur die afleveringen dan es doorquote:Op vrijdag 23 september 2005 12:28 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
Dat is onder ons ook al bekend hoorsommige hier volgen het ook via amerika hier
je haalt je rijbewijs maar en dan rij je maar lekker hierheenquote:Op vrijdag 23 september 2005 13:43 schreef foksuk1981 het volgende:
[..]
stuur die afleveringen dan es door![]()
gewoon altijd kijkenquote:Op zondag 25 september 2005 10:33 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Ik kijk niet elke week, maar deze vond ik erg goed![]()
Je bent geweldigquote:Op donderdag 3 november 2005 18:30 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Over Nederland(sorry voor de later reactie
)
Inmiddels een paar weken verder en ik vind WAT helemaal top.Die van afgelopen zaterdag was erg goed en die van 2 weken geleden ook (daartussenin was songfestival
). En die van de week daarvoor heb ik gemist, omdat zonder mijn weten de uitzendtijd was verplaatst
![]()
Nou moet ik zaterdag alleen mijn moeder zien over te halen WAT op te nemen ipv Numb3rs. Ik kijk ze allebei, vind Numb3rs ook leuk, maar lang niet zo als WAT. Normaal kan ik WAT wel kijken, maar nu ben ik zaterdagavond weg.
Ik wist al dat ik geweldig wasquote:Op vrijdag 4 november 2005 09:21 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
Je bent geweldigik zei toch altijd al dat het zo'n enorme goede serie is
En ze zitten al in seizoen 4
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |