Weet je wat ie daar kost? Op de website kon ik alleen zien dat ze daar ook al die WB DVD's in de aanbieding hebben; er stonden nergens prijzen bij...quote:Op zaterdag 9 juli 2005 10:53 schreef BlueCurl het volgende:
Ik zag dat ie bij de mediamarkt nu ook een stuk goedkoper is!
Ik heb gekeken voor je. moest nog wat vakantie boodschapjes doenquote:Op zaterdag 9 juli 2005 18:20 schreef Big_Drunk_Al het volgende:
[..]
Weet je wat ie daar kost? Op de website kon ik alleen zien dat ze daar ook al die WB DVD's in de aanbieding hebben; er stonden nergens prijzen bij...
hij was 90quote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:56 schreef rembrand20 het volgende:
das toch nog steeds 8 euro duurder ?
ik heb van WaT liever de originele hoorquote:Op woensdag 13 juli 2005 22:33 schreef rembrand20 het volgende:
In het begin zijn ze altijd duur...
Nou ja wat kost 1 leeg dvdtje tegenwoordig nou... hahaha
Ja ik ook. Heb je enig idee wanneer ie uitkomt?quote:Op maandag 1 augustus 2005 19:59 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
ik heb van WaT liever de originele hoorzit te wachten tot ze in amerika komen met het tweede seizoen.
neequote:Op maandag 1 augustus 2005 22:15 schreef bibi het volgende:
[..]
Ja ik ook. Heb je enig idee wanneer ie uitkomt?
Goed dat de AVRO deze serie heeft aangekocht, maar waarom nou weer die titel aanpassen?!quote:Op donderdag 18 augustus 2005 08:05 schreef bibi het volgende:
Vanaf a.s zaterdag op ned 2 bij de avro Missing : Without a trace.
Ik hoop ook dat ze seizoen 2 gaan uitzenden, en dat ze er beter meer om gaan dan dat sbs6 dat deed.
[muggenziftmodus]quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 13:58 schreef foksuk1981 het volgende:
Eeeuh.... De pilot heb ik al gezien.... Maar misschien ga ik wel even kijken.... NED2... tv kijken zonder reclames.
jah die toffe muziek de er ook wasquote:Op zondag 21 augustus 2005 08:57 schreef khazad het volgende:
Die TROS muziekshow stond eerder op de avond al gepland. Ik gok dat dat toen niet is doorgegaan.
En tsja, TROS muziekshow is stukken belangrijker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |