quote:Op zaterdag 23 april 2005 21:53 schreef rembrand20 het volgende:
Ondertussen heb ik ze 2 keer gezien... Wat ik begrepen heb is dat de belgen toch iets van eigenwijs zijn.
Dus dat wordt toch wachten totdat sbs of een andere nl zender het licht gaat zien
dat die zenders niet te vinden zijnmet de schotelquote:Op donderdag 28 april 2005 23:39 schreef Jump het volgende:
eigenwijs? hoe bedoel je?
dat uitkomen op seizoen twee zit ik ook al wel op te wachten! zelfs in amerika nog niet uitquote:Op maandag 2 mei 2005 22:39 schreef rembrand20 het volgende:
Ja dit is toch erg, meer dan 500 zenders alleen geen belgische zenders
Maar ja het is niet anders, het is ff wachten totdat ze op dvd uitkomen en dan kunnen we sezoen 2 bekijken
ik weet het ook wel hoor, daarmee diequote:Op dinsdag 10 mei 2005 22:51 schreef rembrand20 het volgende:
Nee ik gaat het niet zeggen...![]()
En nee bedreigen heeft ook geen nut![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 10 mei 2005 22:52 schreef Jump het volgende:
[..]
ik weet het ook wel hoor, daarmee dieachterana de post
quote:aflevering : COPY CAT
inhoud :
De jonge moeder Doris verdwijnt spoorloos nadat ze thuiskwam met de boodschappen. Haar kindje werd een paar uur later door de buurvrouw huilend gevonden in Doris' wagen. Jack en Samantha begeven zich meteen naar het huis van de vermiste vrouw om haar echtgenoot te ondervragen. De man vreest dat zijn vrouw het slachtoffer werd van de Rockville-moordenaar.
I WITHOUT A TRACE VOLGENDE AFLEVERINGEN:
I OUR SONS AND DAUGHTERS : wo 18 mei om 23.35
Hahaha, ik snapte je...quote:Op dinsdag 10 mei 2005 22:52 schreef Jump het volgende:
[..]
ik weet het ook wel hoor, daarmee dieachterana de post
ik wou eerste seizoen eens kopen op DVD. was in de FNAC maar toch niet gedaan. of ik koop ze online.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 23:02 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
s02e05
is wel vervolg op aflevering uit eerste seizoen...
neem creditcardquote:Op dinsdag 10 mei 2005 23:04 schreef Jump het volgende:
[..]
ik wou eerste seizoen eens kopen op DVD. was in de FNAC maar toch niet gedaan. of ik koop ze online.
102,99 euro alsjeblieft, verschrikkelijk duur(wel gans eerste seizoen, maar dan nog!)
Met dat laatste ben ik het helemaal eens. Ik zit ook te wachten op het tweede seizoen. Vorig jaar is hij in september van 2004 uitgekomen dacht ik... dus zo na de zomer zal het nu ook wel weer zijn!quote:Op woensdag 11 mei 2005 12:45 schreef rembrand20 het volgende:
Mmm ik heb ze toch ooit voor veel meer gekocht ...
Maar ja wordt tijd dat seizoen 2 uitkomt op dvd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |