haha, zorg er dan ook voor (terwijl je toch bezig bentquote:Op dinsdag 12 april 2005 09:26 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
haha je kan ook ff stiekem bij iemand in belgie naar binnen gaan ff zijnkabel splitten en dan lang kabeltje naar eigen huis leggen
of ketnet/canvasquote:Op woensdag 13 april 2005 12:27 schreef Jump het volgende:
of alle toffe reeksen op vrt en ned 1/2/3 uitzenden
hahaha mag jij van mij wel doen hoorquote:Op woensdag 13 april 2005 22:51 schreef rembrand20 het volgende:
Het wordt tijd dat we een brief gaan opstellen voor de televisie stations
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 17 april 2005 23:29 schreef rembrand20 het volgende:
Mmmm blijf vanaf nu een beetje hangen op seizoen 1![]()
Toch ff kijken of ik tussen die 500 zenders ook ergens zo belgische zender kan vinden!!
lang leven sbs 6quote:Op maandag 18 april 2005 10:54 schreef rembrand20 het volgende:
Tja heb al lopen zoeken maar kan ze niet echt vinden, en idd dit zou helemaal niet nodig moeten zijn want ze zouden gewoon op de nederlandse tv moeten komen
Aflevering van komende woensdag op de Vlaamse televisiequote:Jack Malone en zijn team onderzoeken de mysterieuze verdwijning van priester Henry Stevens. Hij werd 54 uren geleden door zijn parochianen als vermist opgegeven toen hij een dringend telefoontje van het ziekenhuis negeerde. Priester Stevens heeft een niertransplantatie nodig. Net nu er een donornier beschikbaar is, is de priester spoorloos. Martin en Danny voeren met Vivian een grondig onderzoek uit waarbij ze op bebloed druggeld stuiten. Ze ontdekken dat Stevens woorden heeft gehad met de moeder van een tienerjongen en dat hij nog de laatste sacramenten heeft toegediend aan het slachtoffer van een verkeersongeval. Maar de stukjes van de puzzel passen niet in elkaar. Intussen maakt Samantha zich zorgen omdat ze sinds de schietpartij nog altijd bureauwerk moet doen...
quote:Begintijd: 23.20
Eindtijd: 00.15
*knuffel*quote:Op maandag 18 april 2005 12:22 schreef Jump het volgende:
[..]
Aflevering van komende woensdag op de Vlaamse televisie
Met weer de goede uitzenduren:
[..]
quote:Whitney Ritter verdwijnt spoorloos wanneer ze haar verlovingsfeest even verlaat om een pakje sigaretten te gaan halen in de winkel om de hoek. Jack en zijn team ondervragen haar verloofde Chris als eerste verdachte omdat ze het vreemd vinden dat de twee zich na amper twee maanden al met elkaar verloofden. Maar al snel ontdekken ze dat Chris niet op de hoogte is dat 'zijn' Whitney een illegaal bedrijf runt, door het leven gaat onder een valse naam en een vrij persoonlijke band heeft met fraudeur Lucas.
ik hoop van welquote:Op vrijdag 22 april 2005 16:50 schreef rembrand20 het volgende:
Pfff heb ondertussen een rsi vinger van het zappen maar nog niets gevonden, ga nu ook twijfelen of ik ze wel kan ontvangen !!!!
kanaaltwee zit in nederland niet op de kabelquote:
ik geloof dat rembrand schotel hebquote:Op vrijdag 22 april 2005 17:37 schreef Jump het volgende:
[..]
kanaaltwee zit in nederland niet op de kabel(is tweede zender van de commerciele zender VTM)
heb je ze allemaall al gehad danquote:Op zaterdag 23 april 2005 02:39 schreef rembrand20 het volgende:
Yep schotel, 5000 kanalen maar geen VTM
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |