een sociaal leven heb ik nog nooit gehad geloof ikquote:Op woensdag 23 maart 2005 13:26 schreef rembrand20 het volgende:
Ja dat snap ik ook niet helemaal, maar misschien wordt het ook allemaal al we teveel, zit nu al 3 dagen per week achter de buis om CSI helemaal te volgen, maar ja without a trace kan er voor mij zeker ook nog wel bij !!! Dan maar geen sociaal leven mee
op een internetwinkel heb ik mijn dvd box gehaald en daar veeeeeeel minder voor betaald als hier in nederland... kweet niet of je het kent --> play.comquote:Op donderdag 24 maart 2005 14:18 schreef rembrand20 het volgende:
Hahaha, ik zit nog steeds te wachten op CSI:LA, zeg maar dat ik elke avond een andere spin off van CSI kan kijken
Nope nog niet gekocht... Wel naar gekeken maar ik vin ze nogal duur zeg maar
Maar ja denk toch dat ik ze wel ga bestellen...
He ik zag een fotootje staan van CSS. Speel je het veel ?
Wow 20 eurotjes minder, nog steeds een hoop geld maar wel besteldquote:Op vrijdag 25 maart 2005 18:18 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
op een internetwinkel heb ik mijn dvd box gehaald en daar veeeeeeel minder voor betaald als hier in nederland... kweet niet of je het kent --> play.com
niet meer... anderhalf jaar gelede (v1.5) speelde ik het regelmatig... nu ben ik overgestapt op SimCity4 als ik tijd hebmaar heb het eigenlijk express niet geinstallt omdat ik moet afstuderen en niet moet gamen
CSI LA en dan hebben we nog drie dagen over
tof. laat ff weten als je hem binnen hebtquote:Op vrijdag 25 maart 2005 21:17 schreef rembrand20 het volgende:
[..]
Wow 20 eurotjes minder, nog steeds een hoop geld maar wel besteld
Jammer dat je geen source meer speelt, had graag een de_dustje met je gespeeld![]()
Maar ja het is maar goed dat er niet meer spin offs zijn anders komt er van studeren ook niets meer![]()
CBSquote:Op woensdag 6 april 2005 16:49 schreef rembrand20 het volgende:
Met al die afleveringen van CSI en Without a trece blijft er geen tijd meer over !!!
Vanaf welke zender bekijk je ze dan in Amerika ???
in belgie word WaT btw ook uitgezinden. daar komt aankomende woensdag afl. 2.01quote:Op vrijdag 8 april 2005 13:31 schreef rembrand20 het volgende:
Ik was er al achter, maar thx voor de info, nu alleen nog bekijken hoe ik die ga ontvangen
Kanaal 2 dacht ik dat het kwam.quote:Op zaterdag 9 april 2005 21:14 schreef rembrand20 het volgende:
He dit is helemaal top, volgens mij dan ik wel de Belgische zenders ontvangen...
uhuh want je had seizoen 1 toch helemaal gezien? want daar gaat nu precies seizoen 2 beginnen aankomende woensdagquote:Op zondag 10 april 2005 02:25 schreef rembrand20 het volgende:
Thx, gaat hem maar ff opzoeken, dan kan ik WaT ook verder kijken
in belgie komen csi:ny en csi:mia een par dagen eerder dan in nederland op vt4. die kun je ook nog kijkenquote:Op zondag 10 april 2005 02:34 schreef rembrand20 het volgende:
Seizoen 1 heb ik bijna helemaal gezien, moet nog 1 dvd geloof ik ( Ik weet dat het slecht is maar het is een gebrek aan tijd)
Maar zondag CSI:NY maandag CSI:LV dinsdag CSI:Miami woensdag WaT
Ik hou echt geen sociaal leven meer over
inderdaagquote:Op zondag 10 april 2005 03:11 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
in belgie komen csi:ny en csi:mia een par dagen eerder dan in nederland op vt4. die kun je ook nog kijkenen dan de herhalingen op zaterdag
wees blij dat je WaT op de buis hebtquote:Op zondag 10 april 2005 15:40 schreef Jump het volgende:
[..]
opgelet: vanaf volgende week, is WaT pas achter de film
veel te laat dus
haha je kan ook ff stiekem bij iemand in belgie naar binnen gaan ff zijnkabel splitten en dan lang kabeltje naar eigen huis leggenquote:Op maandag 11 april 2005 00:26 schreef rembrand20 het volgende:
Ja zo kun je het ook bekijken, kun je het iig nog opnemen ( en daarna de banden aan mij geven)
ze moeten gewoon seizoen 2 ff op dvd uitbrengen. dat zou nog beter zijnquote:Op dinsdag 12 april 2005 10:22 schreef rembrand20 het volgende:
Jemig dat gaat dan wel een heeeeeeeeeeeeeeeel lang kabeltje worden
Denk dat opnemen toch makkelijker is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |