abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_22394963
ik geloof tot 11 maar dat weet ik niet zeker aangezien ik die nooit gezien heb...gewoon illegaal gezien zeg maar!
pi_22535075
Ik heb deze week 3.01 gezien, was weer . Deze week waren volgens www.epguides.com 2 afleveringen, ik kan alleen 3.02 niet vinden (3.03 is wel al 'binnen' )
Het wordt echt tijd dat SBS weer eens verder gaat met deze serie.
pi_22585576
3.03 is nog niet eens uit. 3.02 heb ik net gezien! whie hie Jack's back! Is indd tijd dat SBS het weer gaat uitzenden. Het zal genoeg kijkcijfers creeren aangezien ie in amerika ook erg goed doet. Helemaal als er ff bij word gezegd dat het van dezelfde makers is als CSI
pi_23186804
kijkt nou echt niemand deze fantastische serie?
pi_23187594
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_23189191
quote:
Op dinsdag 9 november 2004 11:44 schreef Mellone het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zo scharrel ik het niet op... ik doe iets anders niet nader te noemen iets illegaals.

Maar voor info sswager apenstaartje gmail punt com
pi_23206110
heb je gemeeld
pi_23210708
za; vanmiddag ff kijken ... heb net de nieuwste aflevering gezien. Helemaal in me element ben ik nu
pi_23446014
heb net 3/01 gezien en die vond ik echt heel vet. Ben nu "even" seizoen 3 aan het downloaden en heb echt al zin inde volgende aflevering
pi_23604695
quote:
Op zaterdag 20 november 2004 14:18 schreef Mellone het volgende:
heb net 3/01 gezien en die vond ik echt heel vet. Ben nu "even" seizoen 3 aan het downloaden en heb echt al zin inde volgende aflevering
Heb je er al meer gezien? en en en en?
pi_23639488
quote:
Op dinsdag 9 november 2004 11:08 schreef BlueCurl het volgende:
kijkt nou echt niemand deze fantastische serie?
Er viel helaas weinig te kijken door dat gekut van SBS toen. Ik hoop dat het snel weer op tv komt, zonder onderbrekingen!
pi_23639531
quote:
Op maandag 29 november 2004 11:22 schreef Juweel het volgende:

[..]

Er viel helaas weinig te kijken door dat gekut van SBS toen. Ik hoop dat het snel weer op tv komt, zonder onderbrekingen!
indd.ze zijn al met seizoen 3 begonnen! Echt jammer want het is zo'n masterlijke serie!
pi_23642311
nou ben inmiddels bij afl 8 van seizoen drie en begin toch wel een beetje verslaafd te worden hoor. Zeker die dubbel aflevering vond ik echt geweldig. Sam was zo goed in die aflevering. Ben nu helemaal fan van haar Verder zijn de characters goed op elkaar afgestemd en de verhaallijnen zeer spannend. Alleen erg jammer dat seizoen een bijna niet te vinden is maar opzich maakt het niet zo veel uit. Zit er nu toch behoorlijk goed in.
pi_23642659
quote:
Op maandag 29 november 2004 13:37 schreef Mellone het volgende:
nou ben inmiddels bij afl 8 van seizoen drie en begin toch wel een beetje verslaafd te worden hoor. Zeker die dubbel aflevering vond ik echt geweldig. Sam was zo goed in die aflevering. Ben nu helemaal fan van haar Verder zijn de characters goed op elkaar afgestemd en de verhaallijnen zeer spannend. Alleen erg jammer dat seizoen een bijna niet te vinden is maar opzich maakt het niet zo veel uit. Zit er nu toch behoorlijk goed in.
seizoen 1 en 2 zijn best makkelijk te vinden hoor!

maar blij dat je hooked ben

ennuuh afl 8 of 9 is een vervolg op een aflevering van seizoen 2! anders is de fun er vanaf bij die seizoen 2 aflevering. beide heten doppelganger...
pi_23644974
Without A Trace is echt een topserie! Lang leve het "Amerikaanse-TV-kijken-vanuit-je-bureaustoel"! Als iemand me kan vertellen waar ik seizoen 1 en 2 vandaan kan halen (bij mijn gebruikelijke bronnen is 't niet te krijgen), mogen ze van mij SBS6 afschaffen! Ik ben vooral benieuwd naar de voorgeschiedenis van Sam ( ) en Jack...
pi_23645687
quote:
Op maandag 29 november 2004 13:50 schreef BlueCurl het volgende:

[..]

seizoen 1 en 2 zijn best makkelijk te vinden hoor!

maar blij dat je hooked ben

ennuuh afl 8 of 9 is een vervolg op een aflevering van seizoen 2! anders is de fun er vanaf bij die seizoen 2 aflevering. beide heten doppelganger...
Ja dat is aflevering 8 maar opzich was het goed te volgen zonder dat ik de andere aflevering had gezien. Wel grappig om te zien hoe Jack zijn haar eerst zat

en seizoen 1 en 2 zijn alleen via p2p te krijgen en dat gaat me te langzaam dus ik hou het wel bij seizoen 3.
SPOILER
pi_23646740
quote:
Op maandag 29 november 2004 15:18 schreef Big_Drunk_Al het volgende:
Without A Trace is echt een topserie! Lang leve het "Amerikaanse-TV-kijken-vanuit-je-bureaustoel"! Als iemand me kan vertellen waar ik seizoen 1 en 2 vandaan kan halen (bij mijn gebruikelijke bronnen is 't niet te krijgen), mogen ze van mij SBS6 afschaffen! Ik ben vooral benieuwd naar de voorgeschiedenis van Sam ( ) en Jack...
doe ff mailen naar het adres achter mijn msn in mijn profiel!
pi_23646824
quote:
Op maandag 29 november 2004 15:45 schreef Mellone het volgende:

[..]

Ja dat is aflevering 8 maar opzich was het goed te volgen zonder dat ik de andere aflevering had gezien. Wel grappig om te zien hoe Jack zijn haar eerst zat

en seizoen 1 en 2 zijn alleen via p2p te krijgen en dat gaat me te langzaam dus ik hou het wel bij seizoen 3.
SPOILER
Seizoenen 1 & 2 zijn masterlijk je mist echt serieus wat (WaT ook)!
SPOILER
  maandag 29 november 2004 @ 16:36:43 #44
106856 MociN
Live your own legend
pi_23646905
Nee heb ik nog nooit gezien. Komt ie nog steeds op belgië, dan ga ik het maar eens een keertje proberen.
pi_23647044
quote:
Op maandag 29 november 2004 16:36 schreef MociN het volgende:
Nee heb ik nog nooit gezien. Komt ie nog steeds op belgië, dan ga ik het maar eens een keertje proberen.
geen idee. kzal het ff vragen aan een belg. komt snel antwoord... hoop ik...
pi_23664681
Ja die serie volg ik ook hier in Zweden . Is echt goed
pi_23665274
quote:
Op dinsdag 30 november 2004 11:23 schreef Mumin-troll het volgende:
Ja die serie volg ik ook hier in Zweden . Is echt goed
dat had je al eerder in dit topic verteld no offense.

maaruh,... waar zijn ze in zweden met de afleveringen?
pi_23665592
Ben gewoon een grote fan. Afgelopen zaterdag deel 16 van de 24. Meisje word weer gevonden na 4 jaar.
pi_23665682
quote:
Op dinsdag 30 november 2004 12:11 schreef Mumin-troll het volgende:
Ben gewoon een grote fan. Afgelopen zaterdag deel 16 van de 24. Meisje word weer gevonden na 4 jaar.
oew das seizoen 2 al
pi_23665986
Snap niet dat ie niet in Nederland op de buis komt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')