SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 9 november 2004 11:44 schreef Mellone het volgende:zo scharrel ik het niet op... ik doe iets anders niet nader te noemen iets illegaals.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar voor info sswager apenstaartje gmail punt com
Heb je er al meer gezien? en en en en?quote:Op zaterdag 20 november 2004 14:18 schreef Mellone het volgende:
heb net 3/01 gezien en die vond ik echt heel vet. Ben nu "even" seizoen 3 aan het downloaden en heb echt al zin inde volgende aflevering
Er viel helaas weinig te kijken door dat gekut van SBS toen. Ik hoop dat het snel weer op tv komt, zonder onderbrekingen!quote:Op dinsdag 9 november 2004 11:08 schreef BlueCurl het volgende:
kijkt nou echt niemand deze fantastische serie?
indd.ze zijn al met seizoen 3 begonnen! Echt jammer want het is zo'n masterlijke serie!quote:Op maandag 29 november 2004 11:22 schreef Juweel het volgende:
[..]
Er viel helaas weinig te kijken door dat gekut van SBS toen. Ik hoop dat het snel weer op tv komt, zonder onderbrekingen!
seizoen 1 en 2 zijn best makkelijk te vinden hoor!quote:Op maandag 29 november 2004 13:37 schreef Mellone het volgende:
nou ben inmiddels bij afl 8 van seizoen drie en begin toch wel een beetje verslaafd te worden hoor. Zeker die dubbel aflevering vond ik echt geweldig. Sam was zo goed in die aflevering. Ben nu helemaal fan van haarVerder zijn de characters goed op elkaar afgestemd en de verhaallijnen zeer spannend. Alleen erg jammer dat seizoen een bijna niet te vinden is maar opzich maakt het niet zo veel uit. Zit er nu toch behoorlijk goed in.
Ja dat is aflevering 8 maar opzich was het goed te volgen zonder dat ik de andere aflevering had gezien. Wel grappig om te zien hoe Jack zijn haar eerst zatquote:Op maandag 29 november 2004 13:50 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
seizoen 1 en 2 zijn best makkelijk te vinden hoor!
maar blij dat je hooked ben
ennuuh afl 8 of 9 is een vervolg op een aflevering van seizoen 2! anders is de fun er vanaf bij die seizoen 2 aflevering. beide heten doppelganger...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
doe ff mailen naar het adres achter mijn msn in mijn profiel!quote:Op maandag 29 november 2004 15:18 schreef Big_Drunk_Al het volgende:
Without A Trace is echt een topserie!![]()
Lang leve het "Amerikaanse-TV-kijken-vanuit-je-bureaustoel"! Als iemand me kan vertellen waar ik seizoen 1 en 2 vandaan kan halen (bij mijn gebruikelijke bronnen is 't niet te krijgen), mogen ze van mij SBS6 afschaffen! Ik ben vooral benieuwd naar de voorgeschiedenis van Sam (
) en Jack...
quote:Op maandag 29 november 2004 15:45 schreef Mellone het volgende:
[..]
Ja dat is aflevering 8 maar opzich was het goed te volgen zonder dat ik de andere aflevering had gezien. Wel grappig om te zien hoe Jack zijn haar eerst zat
en seizoen 1 en 2 zijn alleen via p2p te krijgen en dat gaat me te langzaam dus ik hou het wel bij seizoen 3.Seizoenen 1 & 2 zijn masterlijk je mist echt serieus wat (WaT ook)!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
geen idee. kzal het ff vragen aan een belg. komt snel antwoord... hoop ik...quote:Op maandag 29 november 2004 16:36 schreef MociN het volgende:
Nee heb ik nog nooit gezien. Komt ie nog steeds op belgië, dan ga ik het maar eens een keertje proberen.
dat had je al eerder in dit topic verteldquote:Op dinsdag 30 november 2004 11:23 schreef Mumin-troll het volgende:
Ja die serie volg ik ook hier in Zweden. Is echt goed
![]()
oew das seizoen 2 alquote:Op dinsdag 30 november 2004 12:11 schreef Mumin-troll het volgende:
Ben gewoon een grote fan. Afgelopen zaterdag deel 16 van de 24. Meisje word weer gevonden na 4 jaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |