haha, zorg er dan ook voor (terwijl je toch bezig bentquote:Op dinsdag 12 april 2005 09:26 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
haha je kan ook ff stiekem bij iemand in belgie naar binnen gaan ff zijnkabel splitten en dan lang kabeltje naar eigen huis leggen
of ketnet/canvasquote:Op woensdag 13 april 2005 12:27 schreef Jump het volgende:
of alle toffe reeksen op vrt en ned 1/2/3 uitzenden
hahaha mag jij van mij wel doen hoorquote:Op woensdag 13 april 2005 22:51 schreef rembrand20 het volgende:
Het wordt tijd dat we een brief gaan opstellen voor de televisie stations
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 17 april 2005 23:29 schreef rembrand20 het volgende:
Mmmm blijf vanaf nu een beetje hangen op seizoen 1![]()
Toch ff kijken of ik tussen die 500 zenders ook ergens zo belgische zender kan vinden!!
lang leven sbs 6quote:Op maandag 18 april 2005 10:54 schreef rembrand20 het volgende:
Tja heb al lopen zoeken maar kan ze niet echt vinden, en idd dit zou helemaal niet nodig moeten zijn want ze zouden gewoon op de nederlandse tv moeten komen
Aflevering van komende woensdag op de Vlaamse televisiequote:Jack Malone en zijn team onderzoeken de mysterieuze verdwijning van priester Henry Stevens. Hij werd 54 uren geleden door zijn parochianen als vermist opgegeven toen hij een dringend telefoontje van het ziekenhuis negeerde. Priester Stevens heeft een niertransplantatie nodig. Net nu er een donornier beschikbaar is, is de priester spoorloos. Martin en Danny voeren met Vivian een grondig onderzoek uit waarbij ze op bebloed druggeld stuiten. Ze ontdekken dat Stevens woorden heeft gehad met de moeder van een tienerjongen en dat hij nog de laatste sacramenten heeft toegediend aan het slachtoffer van een verkeersongeval. Maar de stukjes van de puzzel passen niet in elkaar. Intussen maakt Samantha zich zorgen omdat ze sinds de schietpartij nog altijd bureauwerk moet doen...
quote:Begintijd: 23.20
Eindtijd: 00.15
*knuffel*quote:Op maandag 18 april 2005 12:22 schreef Jump het volgende:
[..]
Aflevering van komende woensdag op de Vlaamse televisie
Met weer de goede uitzenduren:
[..]
quote:Whitney Ritter verdwijnt spoorloos wanneer ze haar verlovingsfeest even verlaat om een pakje sigaretten te gaan halen in de winkel om de hoek. Jack en zijn team ondervragen haar verloofde Chris als eerste verdachte omdat ze het vreemd vinden dat de twee zich na amper twee maanden al met elkaar verloofden. Maar al snel ontdekken ze dat Chris niet op de hoogte is dat 'zijn' Whitney een illegaal bedrijf runt, door het leven gaat onder een valse naam en een vrij persoonlijke band heeft met fraudeur Lucas.
ik hoop van welquote:Op vrijdag 22 april 2005 16:50 schreef rembrand20 het volgende:
Pfff heb ondertussen een rsi vinger van het zappen maar nog niets gevonden, ga nu ook twijfelen of ik ze wel kan ontvangen !!!!
kanaaltwee zit in nederland niet op de kabelquote:
ik geloof dat rembrand schotel hebquote:Op vrijdag 22 april 2005 17:37 schreef Jump het volgende:
[..]
kanaaltwee zit in nederland niet op de kabel(is tweede zender van de commerciele zender VTM)
heb je ze allemaall al gehad danquote:Op zaterdag 23 april 2005 02:39 schreef rembrand20 het volgende:
Yep schotel, 5000 kanalen maar geen VTM
quote:Op zaterdag 23 april 2005 21:53 schreef rembrand20 het volgende:
Ondertussen heb ik ze 2 keer gezien... Wat ik begrepen heb is dat de belgen toch iets van eigenwijs zijn.
Dus dat wordt toch wachten totdat sbs of een andere nl zender het licht gaat zien
dat die zenders niet te vinden zijnmet de schotelquote:Op donderdag 28 april 2005 23:39 schreef Jump het volgende:
eigenwijs? hoe bedoel je?
dat uitkomen op seizoen twee zit ik ook al wel op te wachten! zelfs in amerika nog niet uitquote:Op maandag 2 mei 2005 22:39 schreef rembrand20 het volgende:
Ja dit is toch erg, meer dan 500 zenders alleen geen belgische zenders
Maar ja het is niet anders, het is ff wachten totdat ze op dvd uitkomen en dan kunnen we sezoen 2 bekijken
ik weet het ook wel hoor, daarmee diequote:Op dinsdag 10 mei 2005 22:51 schreef rembrand20 het volgende:
Nee ik gaat het niet zeggen...![]()
En nee bedreigen heeft ook geen nut![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 10 mei 2005 22:52 schreef Jump het volgende:
[..]
ik weet het ook wel hoor, daarmee dieachterana de post
quote:aflevering : COPY CAT
inhoud :
De jonge moeder Doris verdwijnt spoorloos nadat ze thuiskwam met de boodschappen. Haar kindje werd een paar uur later door de buurvrouw huilend gevonden in Doris' wagen. Jack en Samantha begeven zich meteen naar het huis van de vermiste vrouw om haar echtgenoot te ondervragen. De man vreest dat zijn vrouw het slachtoffer werd van de Rockville-moordenaar.
I WITHOUT A TRACE VOLGENDE AFLEVERINGEN:
I OUR SONS AND DAUGHTERS : wo 18 mei om 23.35
Hahaha, ik snapte je...quote:Op dinsdag 10 mei 2005 22:52 schreef Jump het volgende:
[..]
ik weet het ook wel hoor, daarmee dieachterana de post
ik wou eerste seizoen eens kopen op DVD. was in de FNAC maar toch niet gedaan. of ik koop ze online.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 23:02 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
s02e05
is wel vervolg op aflevering uit eerste seizoen...
neem creditcardquote:Op dinsdag 10 mei 2005 23:04 schreef Jump het volgende:
[..]
ik wou eerste seizoen eens kopen op DVD. was in de FNAC maar toch niet gedaan. of ik koop ze online.
102,99 euro alsjeblieft, verschrikkelijk duur(wel gans eerste seizoen, maar dan nog!)
Met dat laatste ben ik het helemaal eens. Ik zit ook te wachten op het tweede seizoen. Vorig jaar is hij in september van 2004 uitgekomen dacht ik... dus zo na de zomer zal het nu ook wel weer zijn!quote:Op woensdag 11 mei 2005 12:45 schreef rembrand20 het volgende:
Mmm ik heb ze toch ooit voor veel meer gekocht ...
Maar ja wordt tijd dat seizoen 2 uitkomt op dvd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Weet je wat ie daar kost? Op de website kon ik alleen zien dat ze daar ook al die WB DVD's in de aanbieding hebben; er stonden nergens prijzen bij...quote:Op zaterdag 9 juli 2005 10:53 schreef BlueCurl het volgende:
Ik zag dat ie bij de mediamarkt nu ook een stuk goedkoper is!
Ik heb gekeken voor je. moest nog wat vakantie boodschapjes doenquote:Op zaterdag 9 juli 2005 18:20 schreef Big_Drunk_Al het volgende:
[..]
Weet je wat ie daar kost? Op de website kon ik alleen zien dat ze daar ook al die WB DVD's in de aanbieding hebben; er stonden nergens prijzen bij...
hij was 90quote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:56 schreef rembrand20 het volgende:
das toch nog steeds 8 euro duurder ?
ik heb van WaT liever de originele hoorquote:Op woensdag 13 juli 2005 22:33 schreef rembrand20 het volgende:
In het begin zijn ze altijd duur...
Nou ja wat kost 1 leeg dvdtje tegenwoordig nou... hahaha
Ja ik ook. Heb je enig idee wanneer ie uitkomt?quote:Op maandag 1 augustus 2005 19:59 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
ik heb van WaT liever de originele hoorzit te wachten tot ze in amerika komen met het tweede seizoen.
neequote:Op maandag 1 augustus 2005 22:15 schreef bibi het volgende:
[..]
Ja ik ook. Heb je enig idee wanneer ie uitkomt?
Goed dat de AVRO deze serie heeft aangekocht, maar waarom nou weer die titel aanpassen?!quote:Op donderdag 18 augustus 2005 08:05 schreef bibi het volgende:
Vanaf a.s zaterdag op ned 2 bij de avro Missing : Without a trace.
Ik hoop ook dat ze seizoen 2 gaan uitzenden, en dat ze er beter meer om gaan dan dat sbs6 dat deed.
[muggenziftmodus]quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 13:58 schreef foksuk1981 het volgende:
Eeeuh.... De pilot heb ik al gezien.... Maar misschien ga ik wel even kijken.... NED2... tv kijken zonder reclames.
jah die toffe muziek de er ook wasquote:Op zondag 21 augustus 2005 08:57 schreef khazad het volgende:
Die TROS muziekshow stond eerder op de avond al gepland. Ik gok dat dat toen niet is doorgegaan.
En tsja, TROS muziekshow is stukken belangrijker
Jij heb ze toch al gezienquote:Op maandag 22 augustus 2005 13:19 schreef foksuk1981 het volgende:
Maar goed dat ik naar de kroeg ben gegaan.....
Daar kan ik zelf tenminste ('gare') muziek opzetten![]()
.
Goedemorgen Blauwe Krulquote:
met die gijzelingquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 09:17 schreef foksuk1981 het volgende:
[..]
Goedemorgen Blauwe Krul,
Dat is ook waar....
Gisteren het einde van seizoen 1 gekeken. Wat een gaaf einde van een seizoen.
Binnenkort maar eens beginnen met het kijken van seizoen 2
dat moet indd gewoonquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 15:22 schreef rembrand20 het volgende:
Okay dan zaterdag maar weer is voor de televisie gaan hangen....
Helemaal niet erg neequote:Op dinsdag 23 augustus 2005 13:21 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
met die gijzeling
niet erg he dat je die moest zien van mij
niet zo patsen hequote:Op dinsdag 23 augustus 2005 16:06 schreef foksuk1981 het volgende:
[..]
Helemaal niet erg nee
Heb me erg vermaakt voor mn beeldschermpje
Dat had ik ook liever gezien...quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 23:14 schreef Maerycke het volgende:
Volgens mij wel.. Ik had liever het begin van seizoen 2 gezien, aangezien ik de eerste al compleet op dvd heb gezien.
zie mijn handtekening... aankomende zaterdag dusquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 23:13 schreef rembrand20 het volgende:
Waar beginnen ze trouwens, seizoen 1 aflevering 1 ?
Mooie handtekening, bijna niet na te makenquote:Op woensdag 24 augustus 2005 11:18 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
zie mijn handtekening... aankomende zaterdag dus
Patsen??? dat valt best mee.... alleen op een groter beeldscherm kijkt het wel prettigerquote:
Wel na te makenquote:Op woensdag 24 augustus 2005 12:25 schreef rembrand20 het volgende:
[..]
Mooie handtekening, bijna niet na te maken![]()
Maar we gaan ze gewoon weer onieuw kijken![]()
hahaha zo had ik het nog niet bekekenquote:
misschien maar eens doenquote:Op donderdag 25 augustus 2005 13:37 schreef foksuk1981 het volgende:
[..]
Patsen??? dat valt best mee.... alleen op een groter beeldscherm kijkt het wel prettiger
Je mag best mee komen kijken op mn scherm![]()
![]()
Inderdaad,quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 08:42 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
misschien maar eens doenhehehe je was al bij seizon 2 aangeland zag ik
![]()
quote:De jonge advocaat Joe Gibson raakt vermist. Aanvankelijk wordt gedacht dat hij op de vlucht moest slaan voor een gevaarlijke crimineel die hij vertegenwoordigde. Maar stilaan krijgen Jack en zijn onderzoekers de indruk dat Joe zich dat inbeeldde. Bovendien stuiten ze op een aantal gebeurtenissen die onsamenhangend zijn en trekken ze de conclusie dat hij mogelijk schizofreen is...
lol ... kanaal twee blijft te grote spoilers gevenquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:27 schreef Jump het volgende:
Woensdag 31 augustus is er op kanaaltwee de volgende aflevering: 12/24, jg. 2
[..]
na 2 afleveringen kun je nooit een passend oordeel vellen. min met aflevering of 12 ofzo. Helemaal met een eerste seizoen waarbij de cast nog naar mekander moet groeien..quote:Op zondag 4 september 2005 20:23 schreef Super7fighter het volgende:
Na 2 afleveringen ben ik nu echt afgehaakt. Dit is niet zo flitsend als ons voorheschoteld werd. Ik vind de profiler zelfs veel beter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |