abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34362625
Hehe, dat scenario is helemaal niet in me opgekomen, maar dat zou me wat geweest zijn! Sowieso wel idioot dat ze maar 1 agent naar het huis van de vermiste sturen, daar stuur je toch minstens 2 man heen. Na ja, zo is het natuurlijk wel spannender

Maar gezien het feit dat ie nu medicijnen al steelt wordt het dus alleen maar erger. Ik denk dat het er wel op zal uitdraaien dat ie 1x gruwelijk de fout in gaat.
pi_34372782
quote:
Op zondag 22 januari 2006 23:12 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Hehe, dat scenario is helemaal niet in me opgekomen, maar dat zou me wat geweest zijn! Sowieso wel idioot dat ze maar 1 agent naar het huis van de vermiste sturen, daar stuur je toch minstens 2 man heen. Na ja, zo is het natuurlijk wel spannender

Maar gezien het feit dat ie nu medicijnen al steelt wordt het dus alleen maar erger. Ik denk dat het er wel op zal uitdraaien dat ie 1x gruwelijk de fout in gaat.
jup of dat ie net voor een fout word gesnapt door een collega en wat "lost time" neemt en dan gaat afkicken. ik heb zo'n idee dat danny erachter komt en hem dan helpt enzo. omdat ie zelf ook alcoholist is enzo najah ik hoop er eigenlijk op want danny is tof
pi_34399244
Danny is tof ... Danny en Martin samen zijn nog toffer Graag dus
pi_34407338
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 00:01 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Danny is tof ... Danny en Martin samen zijn nog toffer Graag dus
Ik vond martin in seizoen 1 maar een sukkel. ongeveer hetzelfde als hoe danny over hem dacht. maar hij hoort er nu gewoon bij. Enkel moet ik nu aan helena wennen of hoe ze ook mag heten. Zij en Danny hebben een verleden.. en ik zou graag willen weten wat dat is! Ik vind dat ze erg op de achtergrond word gehouden. Het enigste wat we weten is dat ze een kind heeft. that's all... En we zitten al halverwege het seizoen. Maar voor de rest is het gewoon een perfecte cast. echt een team enzo. Enkel zouden ze helena oid er meer bij moeten betrekken!
pi_34415945
Martin was idd in seizoen 1 af en toe een beetje raar, maar gelukkig koos ie uiteindelijk de kant van Jack toen het er op aankwam (in die ene aflevering waar het team werd onderzocht, met dank aan Martins vader), dus sindsdien hoort hij er wel bij.

Elena komt idd nog niet echt in het stuk voor, ik heb ook niet zo heel veel met d'r. Er is idd iets tussen Danny en haar, ik kan ook nog niet plaatsen wat. Misschien heeft het wel iets met die broer van 'm te maken, dat zij 'm ook kent ofzo. Zou t jammer vinden als ze dit seizoen niet meer op terug komen. Jacks miserabele periode is nu wel voorbij, dan kan die verhaallijn wel opgestart worden.
pi_34439918
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 15:54 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Martin was idd in seizoen 1 af en toe een beetje raar, maar gelukkig koos ie uiteindelijk de kant van Jack toen het er op aankwam (in die ene aflevering waar het team werd onderzocht, met dank aan Martins vader), dus sindsdien hoort hij er wel bij.

Elena komt idd nog niet echt in het stuk voor, ik heb ook niet zo heel veel met d'r. Er is idd iets tussen Danny en haar, ik kan ook nog niet plaatsen wat. Misschien heeft het wel iets met die broer van 'm te maken, dat zij 'm ook kent ofzo. Zou t jammer vinden als ze dit seizoen niet meer op terug komen. Jacks miserabele periode is nu wel voorbij, dan kan die verhaallijn wel opgestart worden.
Dat Jack zijn down periode voorbij is vind ik niet erg hoor. Vond het wat te over done soms! Maar ik moet zeggen dat ik die aflevering dat ie zichzelf ging zoeken wel heel tof gemaakt vind! Heb toen echt zitten te genieten!

Mijn gevoel zegt dat het niet iets is met die broer van danny en elena. Gewoon tussen danny en elena zelf.. maar wil zo graag weten wat
pi_34725341
Elena is ook echt een doos af en toe. Met die stropdas van Jack . Maar die opmerking over die spelfout in die brief vond ik wel weer goed, dat ie geschreven was door iemand die Engels niet als 1e taal heeft. "I admit it, I wrote it." En het laatste stukje ook wel, waarin ze vroeg aan Jack of het steeds makkelijker wordt om slecht nieuws te vertellen. "Unfortunately yes."

Martin Gokje wanneer t fout gaat? Ik zeg binnen 2 of 3 afleveringen.
pi_34795732
Elena is een doos. niet af en toe... gewoon altijd zo zeker met dat gesprek dat ze moest vertellen dat ie dood was!

ik denk dat het zo fout gaat aan het einde van dit seizoen. dat ie tijdens zomerstop in afkickkliniek zit
  Lieve Belg maandag 6 februari 2006 @ 15:28:23 #284
86282 Jump
[Belg.] Jump (de ~ (m.))
pi_34795795
BlueCurl: deze ligt hier nog voor jou

Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wįy minder braaf en lief dan hij lijkt
          «shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
pi_34796235
quote:
Op maandag 6 februari 2006 15:28 schreef Jump het volgende:
BlueCurl: deze ligt hier nog voor jou

[afbeelding]
tssk opscheppert dat wist ik al maar is tof whoei!
pi_35556917
1mrt weer nieuwe aflevering
pi_35558271
t werd tijd ... en de preview beloofd veel goeds
pi_35558675
quote:
Op maandag 27 februari 2006 21:48 schreef Batman2k het volgende:
1mrt weer nieuwe aflevering
in amerika of nederland?
  Lieve Belg maandag 27 februari 2006 @ 22:35:56 #289
86282 Jump
[Belg.] Jump (de ~ (m.))
pi_35558686
quote:
Op maandag 27 februari 2006 22:35 schreef boneyard het volgende:

[..]

in amerika of nederland?
Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wįy minder braaf en lief dan hij lijkt
          «shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
  maandag 27 februari 2006 @ 23:05:07 #290
129707 Daemon19
Hattrick verslaafde..
pi_35559806
quote:
Op maandag 27 februari 2006 22:25 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
t werd tijd ... en de preview beloofd veel goeds
Preview?

En ik dacht juist dat Danny en Elena een relatie hadden.
Maar het zal wel aan mij liggen..
Hattrick: Red Daemons (506731)
"The first rule of business is to protect your investment."
pi_35564944
volgens mij moet ik die preview eens gaan zien want ik lees "Danny" whehehe
pi_35747734
Iemand 4.16 ondertussen gezien? Ik vond 'm steengoed! Nou heb ik sws altijd een zwak voor afleveringen waar t jonge kinderen betreft, maar ik vond het ook nog eens goed uitgewerkt.

Martin was als een idioot bezig. Scheldt andere FBI agenten uit, haalt uit naar de moeder van het vermiste kind en brengt vervolgens z'n eigen leven en die van het kind in gevaar, waardoor Danny de dader moet neerschieten. Danny was dan ook terecht boos, maar ik ben blij dat hij in de gaten heeft dat er iets mis is met Martin (op zich wel logisch dat je dat als een ex-alcohol verslaafde als eerste doorkrijgt) en dat ie wil helpen, alleen Martin moet dat nog door krijgen. Ben benieuwd hoe ze dit verder gaan uitwerken.
pi_35748199
quote:
Op zondag 5 maart 2006 18:04 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Iemand 4.16 ondertussen gezien? Ik vond 'm steengoed! Nou heb ik sws altijd een zwak voor afleveringen waar t jonge kinderen betreft, maar ik vond het ook nog eens goed uitgewerkt.

Martin was als een idioot bezig. Scheldt andere FBI agenten uit, haalt uit naar de moeder van het vermiste kind en brengt vervolgens z'n eigen leven en die van het kind in gevaar, waardoor Danny de dader moet neerschieten. Danny was dan ook terecht boos, maar ik ben blij dat hij in de gaten heeft dat er iets mis is met Martin (op zich wel logisch dat je dat als een ex-alcohol verslaafde als eerste doorkrijgt) en dat ie wil helpen, alleen Martin moet dat nog door krijgen. Ben benieuwd hoe ze dit verder gaan uitwerken.
ofcourse heb ik hem al gezien

maar voor de rest haal je de woorden uit de mond!
pi_35923280
ohw heeft iemand 4.17 gezien? dat einde
pi_35923705
Nee, ik heb 'm nog niet, zie schema CSI: NY topic. Morgen weet ik meer

Heb wel vanavond (ff tussen 2 treinen door op Utrecht CS) Without A Trace Seizoen 1 op DVD gekocht
pi_35924454
quote:
Op vrijdag 10 maart 2006 21:31 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Nee, ik heb 'm nog niet, zie schema CSI: NY topic. Morgen weet ik meer

Heb wel vanavond (ff tussen 2 treinen door op Utrecht CS) Without A Trace Seizoen 1 op DVD gekocht
oehw cool! ik heb pas s2 aangeschaft (zie me weblog/site)
pi_35935206
Volgens mij heb ik bij deze aflevering van 'Without a Trace' net zo veel gelachen als bij alle voorgaanden bij elkaar. Hij was anders, maar goed
pi_35936288
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 11:27 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Volgens mij heb ik bij deze aflevering van 'Without a Trace' net zo veel gelachen als bij alle voorgaanden bij elkaar. Hij was anders, maar goed
vooral dat einde. echt zo jaren 70 oid met die gangster en politie saampies lekker bowlen en dan die muziek erbij en dat hele sfeertje!

volgende week gaat sam proberen te ontdekken wat er mis is met Martin
pi_35944064
Niet volgende week ... 30 maart pas

Ik heb wel een vette spoiler gelezen over iets wat in die aflevering gaat gebeuren ... maar dat vind ik eigenlijk helemaal niet erg omdat ik ergens al hoopte dat ze dat gingen doen! Was het maar 30 maart

(topic is bijna vol, ik zal eens een leuke openingspost in elkaar flansen! )
pi_35944313
Erg leuk deze serie .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')