ik kijk dat meestal niet die interviews enzo. enkel de series...quote:Op maandag 2 januari 2006 19:06 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Elena heet ze![]()
Enrique Murciano (alias Danny dus) zit vandaag in de Amerikaanse Talkshow Ellen, hij is er al 1x eerder geweest en dat was een heel leuk stukje, dus ik ben benieuwd naar deze keer!
Hier in Vlaanderen doet ze het volgens mij wel goed. Ze zenden het nu de zondag avond om 20u uit op Kanaaltwee. Op VT4 wordt op hetzelfde moment CSI Miami uitgezonden. WaT werd daarvoor als allerlaarste uitgezonden op de woensdag avond. Zij hebben blijkbaar gezien dat het een prominentere plaats moest krijgen. Ze zenden seizoen 3, in volgorde, uit.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 14:38 schreef boneyard het volgende:
aha, dus de avro is er inderdaad mee gestopt, ik had ook een mail gestuurd maar nooit antwoord gehad helaas. het zou niet de eerste amerikaanse serie zijn die het slecht doet in nederland.
en nu gaat sbs6 er wat mee doen? hadden ze dat al eerder gedaan?
haha als ik daar zo wonen... dan zou ik moeten kiezen tussen WaT en CSI: Miami... hahaha dat was niet goed gaan komenquote:Op dinsdag 3 januari 2006 14:45 schreef Jump het volgende:
[..]
Hier in Vlaanderen doet ze het volgens mij wel goed. Ze zenden het nu de zondag avond om 20u uit op Kanaaltwee. Op VT4 wordt op hetzelfde moment CSI Miami uitgezonden. WaT werd daarvoor als allerlaarste uitgezonden op de woensdag avond. Zij hebben blijkbaar gezien dat het een prominentere plaats moest krijgen. Ze zenden seizoen 3, in volgorde, uit.
Jawel, eerst om 19u naar CSI kijken en dan om 20u naar WaTquote:Op dinsdag 3 januari 2006 15:16 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
haha als ik daar zo wonen... dan zou ik moeten kiezen tussen WaT en CSI: Miami... hahaha dat was niet goed gaan komen![]()
maar kwamen om zelfde tijd ze je tochquote:Op dinsdag 3 januari 2006 16:35 schreef Jump het volgende:
[..]
Jawel, eerst om 19u naar CSI kijken en dan om 20u naar WaT
zou zouden gewoon WaT moeten uitzenden.quote:Op donderdag 5 januari 2006 19:02 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Spoorloos Verdwenen
Waarom doet dit me zo aan WAT denken?
ow met die shooting. en dannyquote:Op donderdag 5 januari 2006 19:37 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Precies!
Heb gister No Mas (1x20) gekeken, die was goed![]()
Danny was iddquote:
vond het nogal standaard en flauw, op een of andere manier lukt het toch slecht in nederland leuke personages te maken.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:17 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Was Spoorloos Verdwenen nog wat? Heb t niet gekeken, ben vroeg naar bed gegaan omdat ik vanochtend autotheorie had.
zondag aaf tochquote:Op dinsdag 10 januari 2006 14:32 schreef boneyard het volgende:
[..]
vond het nogal standaard en flauw, op een of andere manier lukt het toch slecht in nederland leuke personages te maken.
sbs6 is trouwens inderdaad weer met without a trace begonnen zaterdag laat, afgelopen week aflevering 1
als ze ze in de volgorde gaan uitzende: 1.3quote:Op dinsdag 10 januari 2006 17:46 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Ik vergeet het steeds, maar ik heb die toch al recent gezien, dus maakt me niet zoveel uit. Welke komt er zaterdag/zondag?
uhuh echt van broekie naar gewoon een member van het team! maar indd dat verslaving gedeelte aan pijnstillers kan nog wel leuk worden!quote:Op woensdag 11 januari 2006 20:04 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
![]()
![]()
Wat me opviel, hoe een verschil er in het voorkomen van Martin zit! In serie 1 hadden ze echt een broekie van 'm gemaakt en zag ie er een stuk jonger uit dan de rest (terwijl van de cast alleen Anthony LaPaglia ouder is), in seizoen 2 en 3 zag ie er al een stuk volwasseren uit en nu ziet ie er weer heel anders oud, een stuk ouder heb ik het idee. Dus ik vermoed dat het schooting/pil/pain verhaal nog wel een vervolg krijgt.![]()
Volgens mij hebben wij voorspellende gaven ... OMG Martin wat doe je nu!quote:Op woensdag 11 januari 2006 22:56 schreef BlueCurl het volgende:
uhuh echt van broekie naar gewoon een member van het team! maar indd dat verslaving gedeelte aan pijnstillers kan nog wel leuk worden!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |