abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33633997
Elena heet ze

Enrique Murciano (alias Danny dus ) zit vandaag in de Amerikaanse Talkshow Ellen, hij is er al 1x eerder geweest en dat was een heel leuk stukje, dus ik ben benieuwd naar deze keer!
pi_33636509
quote:
Op maandag 2 januari 2006 19:06 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Elena heet ze

Enrique Murciano (alias Danny dus ) zit vandaag in de Amerikaanse Talkshow Ellen, hij is er al 1x eerder geweest en dat was een heel leuk stukje, dus ik ben benieuwd naar deze keer!
ik kijk dat meestal niet die interviews enzo. enkel de series...
pi_33659597
aha, dus de avro is er inderdaad mee gestopt, ik had ook een mail gestuurd maar nooit antwoord gehad helaas. het zou niet de eerste amerikaanse serie zijn die het slecht doet in nederland.

en nu gaat sbs6 er wat mee doen? hadden ze dat al eerder gedaan?
  Lieve Belg dinsdag 3 januari 2006 @ 14:45:45 #254
86282 Jump
[Belg.] Jump (de ~ (m.))
pi_33659841
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 14:38 schreef boneyard het volgende:
aha, dus de avro is er inderdaad mee gestopt, ik had ook een mail gestuurd maar nooit antwoord gehad helaas. het zou niet de eerste amerikaanse serie zijn die het slecht doet in nederland.

en nu gaat sbs6 er wat mee doen? hadden ze dat al eerder gedaan?
Hier in Vlaanderen doet ze het volgens mij wel goed. Ze zenden het nu de zondag avond om 20u uit op Kanaaltwee. Op VT4 wordt op hetzelfde moment CSI Miami uitgezonden. WaT werd daarvoor als allerlaarste uitgezonden op de woensdag avond. Zij hebben blijkbaar gezien dat het een prominentere plaats moest krijgen. Ze zenden seizoen 3, in volgorde, uit.
Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wįy minder braaf en lief dan hij lijkt
          «shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
pi_33660836
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 14:45 schreef Jump het volgende:

[..]

Hier in Vlaanderen doet ze het volgens mij wel goed. Ze zenden het nu de zondag avond om 20u uit op Kanaaltwee. Op VT4 wordt op hetzelfde moment CSI Miami uitgezonden. WaT werd daarvoor als allerlaarste uitgezonden op de woensdag avond. Zij hebben blijkbaar gezien dat het een prominentere plaats moest krijgen. Ze zenden seizoen 3, in volgorde, uit.
haha als ik daar zo wonen... dan zou ik moeten kiezen tussen WaT en CSI: Miami... hahaha dat was niet goed gaan komen
  Lieve Belg dinsdag 3 januari 2006 @ 16:35:49 #256
86282 Jump
[Belg.] Jump (de ~ (m.))
pi_33663500
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 15:16 schreef BlueCurl het volgende:

[..]

haha als ik daar zo wonen... dan zou ik moeten kiezen tussen WaT en CSI: Miami... hahaha dat was niet goed gaan komen
Jawel, eerst om 19u naar CSI kijken en dan om 20u naar WaT
Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wįy minder braaf en lief dan hij lijkt
          «shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
pi_33663606
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 16:35 schreef Jump het volgende:

[..]

Jawel, eerst om 19u naar CSI kijken en dan om 20u naar WaT
maar kwamen om zelfde tijd ze je toch ? als ze achter mekander komen geen probleem
  donderdag 5 januari 2006 @ 19:02:42 #258
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_33738579
Spoorloos Verdwenen

Waarom doet dit me zo aan WAT denken ?
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
pi_33739426
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 19:02 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Spoorloos Verdwenen

Waarom doet dit me zo aan WAT denken ?
zou zouden gewoon WaT moeten uitzenden.
pi_33739913
Precies!

Heb gister No Mas (1x20) gekeken, die was goed
pi_33741202
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 19:37 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Precies!

Heb gister No Mas (1x20) gekeken, die was goed
ow met die shooting. en danny
pi_33742443
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 20:15 schreef BlueCurl het volgende:

[..]

ow met die shooting. en danny
Danny was idd , hij en Sam samen waren erg leuk 'Another 100 bonuspoints for lying to a federal officer!'
pi_33757341
en met die gentemans clubs op elke hoek van dat ze beide een andere kant uitliepen

Maaruh straks weer een nieuwe
pi_33760728

Was Spoorloos Verdwenen nog wat? Heb t niet gekeken, ben vroeg naar bed gegaan omdat ik vanochtend autotheorie had.
pi_33775765
ik heb het expres niet gekeken dus geen idee... wel vandaag de nieuwe WaT gekeken. vond het een goede aflevering. echt weer een allerdaags ding zeg maar. zo met die bende zooi. laatste tijd toch meer enkel wat meer "bijzondere personen"/overdreven verhalen en dat vind ik toch wat minder. Deze was echt weer toppie!
pi_33793961
4.11 was zeker weten erg goed!

* Danny met dat jochie op het einde 'Nobody makes it alone'
* Jack
* Deluxe Fruit Basket
pi_33794848
hahaha danny die jack deed knuffelen aan het begin
Jack: what are you doing? DANNY?!

maar danny was zeker top met dat jochie
pi_33902979
quote:
Op vrijdag 6 januari 2006 12:17 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Was Spoorloos Verdwenen nog wat? Heb t niet gekeken, ben vroeg naar bed gegaan omdat ik vanochtend autotheorie had.
vond het nogal standaard en flauw, op een of andere manier lukt het toch slecht in nederland leuke personages te maken.

sbs6 is trouwens inderdaad weer met without a trace begonnen zaterdag laat, afgelopen week aflevering 1
pi_33909280
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 14:32 schreef boneyard het volgende:

[..]

vond het nogal standaard en flauw, op een of andere manier lukt het toch slecht in nederland leuke personages te maken.

sbs6 is trouwens inderdaad weer met without a trace begonnen zaterdag laat, afgelopen week aflevering 1
zondag aaf toch ?
pi_33909697
Ik vergeet het steeds, maar ik heb die toch al recent gezien, dus maakt me niet zoveel uit. Welke komt er zaterdag/zondag?
pi_33920582
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 17:46 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Ik vergeet het steeds, maar ik heb die toch al recent gezien, dus maakt me niet zoveel uit. Welke komt er zaterdag/zondag?
als ze ze in de volgorde gaan uitzende: 1.3

je avater.. WaT ook
pi_33949485

Wat me opviel, hoe een verschil er in het voorkomen van Martin zit! In serie 1 hadden ze echt een broekie van 'm gemaakt en zag ie er een stuk jonger uit dan de rest (terwijl van de cast alleen Anthony LaPaglia ouder is), in seizoen 2 en 3 zag ie er al een stuk volwasseren uit en nu ziet ie er weer heel anders oud, een stuk ouder heb ik het idee. Dus ik vermoed dat het schooting/pil/pain verhaal nog wel een vervolg krijgt.
pi_33956751
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 20:04 schreef CrazyDaisy85 het volgende:

Wat me opviel, hoe een verschil er in het voorkomen van Martin zit! In serie 1 hadden ze echt een broekie van 'm gemaakt en zag ie er een stuk jonger uit dan de rest (terwijl van de cast alleen Anthony LaPaglia ouder is), in seizoen 2 en 3 zag ie er al een stuk volwasseren uit en nu ziet ie er weer heel anders oud, een stuk ouder heb ik het idee. Dus ik vermoed dat het schooting/pil/pain verhaal nog wel een vervolg krijgt.
uhuh echt van broekie naar gewoon een member van het team! maar indd dat verslaving gedeelte aan pijnstillers kan nog wel leuk worden!
pi_34314054
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 22:56 schreef BlueCurl het volgende:
uhuh echt van broekie naar gewoon een member van het team! maar indd dat verslaving gedeelte aan pijnstillers kan nog wel leuk worden!
Volgens mij hebben wij voorspellende gaven ... OMG Martin wat doe je nu! Ik vond het wel een aardige aflevering, behoort niet tot mijn favorieten aller tijden, maar zeker wel een v/d betere v/h seizoen.

Volgens mij komt er geen WAT op SBS, volgens mij gids komt er iig iets anders
pi_34360116
Aangezien het zo'n rotzooitje is op de tv weet ik het nieteens meer, wat wel, wat niet etc.

maar martin zijn aim is nog wel goed. ik d8 echt dat hij een verkeerd persoon zou gaan neerschieten in de laatste aflevering!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')