SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van seizoen 1 vind ik tot nu toe 1.6 en 1.8 de beste![]()
Het kan nog wel even duren, ik heb de AVRO eens gemaild (overigens hulde voor de service, had binnen 5 minuten antwoord, kan RTL nog wat van leren):quote:Op maandag 28 november 2005 20:31 schreef BlueCurl het volgende:
maar indd ik denk dat wij de enisgte zijn hier aangezien NED2 steeds wat belangrijkers heeft uit te zenden ipv WaT
ze zouden het voor of na eventuele nieuwe afleveringen van ER moeten doenquote:Op vrijdag 2 december 2005 17:06 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
[..]
Het kan nog wel even duren, ik heb de AVRO eens gemaild (overigens hulde voor de service, had binnen 5 minuten antwoord, kan RTL nog wat van leren):
Naar aanleiding van uw mail betreffende Missing.... het volgende.
Door de teleurstellende resultaten van de eerste afleveringen (van de herhaling) van het eerste seizoen heeft men besloten te stoppen met de uitzendingen op zaterdagavond en pas opnieuw te starten wanneer er ruimte is op een gunstiger plaats in het schema.
De serie is overal ter wereld een groot succes, in de VS zelfs een top 5 serie, dus hopelijk zal een beter tijdstip bijdragen aan het toekomstige succes van Missing....
Naar verwachting zal heruitzending pas ergens in januari of februari beginnen.
ik heb ook nog een serie Third Watch genaamd voor jequote:Op woensdag 28 december 2005 20:25 schreef foksuk1981 het volgende:
4.10..... die moet ik nog kijken... maar dan ben ik ook weer helemaal bij met alle (BlueCurl)series![]()
serie over politie, ambulance en brandweer van new york. eerste paar seizoenen goed realistisch aan het einde teveel actie! maar gewoon goede seriequote:Op woensdag 28 december 2005 22:50 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Wat is dat is dat voor serie als ik vragen mag?
Ik heb in misschien 2 maanden tijd nu bijna 3 volledige series WAT gezien, moet nog een paar afleveringen van seizoen 1 en 2 kijken en dan ben ik rond!
oehw. zal ik binnenkort eens kijkenquote:Op vrijdag 30 december 2005 22:29 schreef Big_Drunk_Al het volgende:
Ik zag in de tv-gids dat SBS6 op 1 januari de pilot van Without a Trace gaat uitzenden!?!![]()
Kunnen ze gewoon niet seizoen 3 uitzendenquote:Op vrijdag 30 december 2005 22:32 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
oehw. zal ik binnenkort eens kijken
sbs6 kun jij niet zienquote:Op vrijdag 30 december 2005 22:34 schreef Jump het volgende:
[..]
Kunnen ze gewoon niet seizoen 3 uitzenden
we mogen van geluk spreken als we verder komen dan maple streetquote:Op zaterdag 31 december 2005 01:10 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Alweer de pilot? Ze weten ook niet wat ze wilen![]()
Mocht ik niks te doen hebben zal ik eens kijken, kijken of ze ooit verder komen dan Mapel Street. Volgens mij mogen we van een geluk spreken als voor 2008 een aflevering van seizoen 2 hier op de buis geweest is![]()
ja daarom. aangezien het in amerika zo hoog staat zou het hier ook perfect kunnen draaien. gewoon reclame, normale tijdstip, wat goede afleveringen en het komt wel...quote:Op zaterdag 31 december 2005 12:54 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Ja inderdaad, ze zouden gewoon eens een paar goede afleveringen (Wannebe, A Tree Falls ofzo) moeten uitzenden en wat reclame maken, t is na CSI en Desperate Houswives de best beken show in de VS potverdorie!
uhuh CSI:LV en WaT zijn deze week weer aan de beurt voor een nieuwe aflevering. hopelijk volgende week ook weer van Miami... ik sta al te lang droogquote:Op maandag 2 januari 2006 10:31 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Van seizoen 2 moet ik nog kijken; 2x04, 2x06, 2x09, 2x14 en 2x22
Van seizoen 1 moet ik nog kijken: 1x07, 1x12, 1x13, 1x15, 1x17, 1x18, 1x20 en 1x22/1x23
Seizoen 3 en 4 heb ik helemaal gezien. Sterke show, er zitten amper zwakke afleveringen tussen!
Vrijdag weer een nieuwe aflevering kijken![]()
hahaquote:Op maandag 2 januari 2006 16:48 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Ja zeker, gaat snel ... eigenlijk veel te snel, misschien maar Third Watch beginnen ofzo
![]()
Maar ik vind WAT nu velen malen interessanter dan CSI: NY op dit moment. DannyMartin
![]()
Als het goed is er volgende week weer een nieuwe Miami. Van WAT zijn er gewoon 3 nieuwe afleveringen deze maand
(volgende week een herhaling en de 2 weken erop wéér nieuwe).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |