Ik slaap zelf ook altijd naakt.quote:Op maandag 5 april 2004 23:46 schreef elgringo het volgende:
Ik ben dus zo iemand die naakt slaapt omdat ik dit fijn vind (vrijheid is goed). Nu spreek ik van vrienden (vrouwelijk alswel mannelijk) maar iedereen vind het raar en onhygienisch.
Ik vind dit dus dikke onzin. Mijn vraag aan jullie: onhygienisch of niet? En waarom? En doe je het zelf (en waarom)
Dat met dat vocht verliezen is nogal discutabel. Want dat je bekkengoed vervang je niet elke dat, onderbroek hoop ik welquote:Op maandag 5 april 2004 23:49 schreef prupke het volgende:
[..]
Ik slaap zelf ook altijd naakt.
EN ik vind het hygienischer dan met kleding aanslapen.
Stel je hebt een onderbroek aan en je hebt een droom waarbij je dus vocht verliest.. in je ondergoed kan het gaan broeden en als je geen ondergoed draagt kan het luchten.....
Ik voel me schoner als ik naakt ben dan dat ik kleding draag.
Als vragen over schaamhaar hier ook mogen staan, mag dit ook (d8 ik), heeft beide net zoveel met sex en hygiene te makenquote:Op maandag 5 april 2004 23:50 schreef sooty het volgende:
Wat doet dit in SEX ?
Move 2 --> LIF
Jouw zwellichamen zijn wel iets sterker dan je katoenen slip of boxershort hoor dus die odol is toch wel te zien.quote:Op maandag 5 april 2004 23:49 schreef NewLife het volgende:
ik vi ut ook vies... Moet er ook niet aan denken als me ma smorgens me kamer binnenkomt en ik daar zit met een ochtendpik.
Bij dames vind ik het niet vies trouwens ... hehe.
Klopt wel wat je zegt alleen je beddengoed zit dan niet tegen je lijf aan en je ondergoed wel.quote:Op maandag 5 april 2004 23:51 schreef elgringo het volgende:
[..]
Dat met dat vocht verliezen is nogal discutabel. Want dat je bekkengoed vervang je niet elke dat, onderbroek hoop ik wel.
Dan zorg ik wel dat-ie recht omhoog staat ofzoquote:Op maandag 5 april 2004 23:53 schreef prupke het volgende:
[..]
Jouw zwellichamen zijn wel iets sterker dan je katoenen slip of boxershort hoor dus die odol is toch wel te zien.
je slaapt met lederhosen en bretels?quote:Op maandag 5 april 2004 23:55 schreef NewLife het volgende:
[..]
Dan zorg ik wel dat-ie recht omhoog staat ofzo. (boxer tot ver boven mn navel
)
isnie nodig hoor..quote:Op maandag 5 april 2004 23:56 schreef Roönaän het volgende:
[..]
je slaapt met lederhosen en bretels?
Disscussie onderwerp aangesneden door iemand die langsliep terwijl we op het terras zaten (toen het nog warm was)quote:Op maandag 5 april 2004 23:57 schreef jvcs het volgende:
Mag jij helemaal zelf weten ! Maar hoe vraag je dat aan je vrienden ? En waarom wil je dat van ze weten ? en waarom denk jij dat ze dat van jou willen weten ?
En dan komt 't vocht op je matras terecht, lekker frisquote:Op maandag 5 april 2004 23:49 schreef prupke het volgende:
[..]
Ik slaap zelf ook altijd naakt.
EN ik vind het hygienischer dan met kleding aanslapen.
Stel je hebt een onderbroek aan en je hebt een droom waarbij je dus vocht verliest.. in je ondergoed kan het gaan broeden en als je geen ondergoed draagt kan het luchten.....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |