helemaal mee eensquote:Op maandag 5 april 2004 22:43 schreef gekke_sandra het volgende:
Ik ken het... niets voelen is erger dan iets voelen... ik voelde me liever verdrietig dan leeg zoals toen... ik denk dat niets voelen beyond depressief of verdrietig voelen is...
Nou, dat gaat vanzelf over als je opeens weer verliefd wordt... echt, ik herken wel ongeveer wat je omschrijft, maar op het moment dat je haar ziet, dan is het net of je keihard ondersteboven geschopt wordt. De zee van rust wordt een kolkende massa van emoties (how's that for a metaphore).quote:Op maandag 5 april 2004 22:30 schreef PietF het volgende:
Het rare is, meestal zit ik te tobben (meestal over mijn liefdes 'leven') maar het kan me allemaal niet meer interesseren. Scheelt een hoop frustratie iig.
Idd.. het was echt vreselijk. Als ik me pijn had gedaan (lichamelijk) dan had ik het volgens mij ook niet eens gevoeld... alsof je alles aankan, omdat niets je doet. Eng is het.quote:Op maandag 5 april 2004 22:49 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
helemaal mee eens
Kheb paar dagen geleden zo'n bui gehad. Niets of niemand kon een reactie uit me trekken. Ik was net zo levendig als een pak melk. Op dat moment had ik zoveel pijn en verdriet dat ik het op een of andere manier uitgeschakeld had en op de automatische piloot leefde zeg maar. Op zich is het wel ff fijn, maar het is als je erbij nadenkt heel erg, dat je zover kan komen dat alles je teveel wordt en je het niet meer aan kan.
Jep idd, ik ervaar het meer als het ultieme verdriet.quote:Op maandag 5 april 2004 22:43 schreef gekke_sandra het volgende:
Ik ken het... niets voelen is erger dan iets voelen... ik voelde me liever verdrietig dan leeg zoals toen... ik denk dat niets voelen beyond depressief of verdrietig voelen is...
Eigen interpretatie en invulling??quote:Op maandag 5 april 2004 22:53 schreef DarkElf het volgende:
gaan we nu niet te zwaar nadenken over leeg voelen?
nat. de TS echter heeft het over een prettige leegte, sterker nog die wil het nog wel een paar jaar hebben maar vragt zich af of iemand dit kent...quote:Op maandag 5 april 2004 23:03 schreef Italo het volgende:
[..]
Eigen interpretatie en invulling??
WTF??quote:Op maandag 5 april 2004 23:06 schreef DarkElf het volgende:
nat.
True true, het wordt wat depri "opgepikt" maar de TS geeft hier denk ik ook de ruimte voor..quote:de TS echter heeft het over een prettige leegte, sterker nog die wil het nog wel een paar jaar hebben maar vragt zich af of iemand dit kent...
daar gaat bijna niemand op in maar wel op de zeer depri kant...
blijkbaar heeft iedereen dat met een 'leeg' gevoel.quote:Op maandag 5 april 2004 23:03 schreef Italo het volgende:
[..]
Eigen interpretatie en invulling??
Ik heb "stiltes" meegemaakt die erg naar waren en "stiltes" die erg fijn en rustig waren..quote:Op maandag 5 april 2004 23:06 schreef gekke_sandra het volgende:
Fijn? Nee![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |