abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 5 april 2004 @ 22:30:00 #1
34400 PietF
Captain Obvious
pi_18206759
Ja, leeg.. da's het woord. Gisteren zat ik er nog eens over te denken en net las ik het 'lentekriebels' topic even.
Ik voel dus helemaal niks. Ik voel me niet blij, niet verdrietig, niet depressief, nee, helemaal niks. Mijn hoofd voelt leeg op de een of andere manier, al sinds een paar dagen.
Op een of andere vage manier is het best prettig, geen zorgen aan de kop, geen eindeloze gedachtes NIETS.

Het rare is, meestal zit ik te tobben (meestal over mijn liefdes 'leven' ) maar het kan me allemaal niet meer interesseren. Scheelt een hoop frustratie iig.

Kent iemand dit? Zo ja, blijft het? Mijn part blijft dit gevoel de komende paar jaar nog.. veeeeeeeel relaxter.

!
"Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former." -A. Einstein
"once again, you save the day captain obvious! without your obviousness the world would suck." (bash.org)
pi_18206887
Het komt me heel bekend voor ja ! En het gaat, als je piekerd, zo ongeveer altijd over je liefdesleven.. best wel irri..

Ik kan je nu al verklappen: dat gevoel wordt vanzelf wel minder, maar komt daarna ook weer terug.
  maandag 5 april 2004 @ 22:36:24 #3
53989 Bart_Simpson
Uncredited Hero
pi_18206959
Leeg......da's mooi man.
Al 3 jaar niet meer gehad.
The road to victory is long.
*Takes care of his men, and women.
pi_18207059
Ik zou me er zelf niet al te veel zorgen over maken, tenminste als het niet maanden duurt en/of je het eigenlijk heel raar vindt.....

soms heb je van die fases dat alles loopt, school/werk, relatie, vrienden....

dan heb je ineens weinig te piekeren of te tobben...

♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  maandag 5 april 2004 @ 22:41:08 #5
83419 Tapion
If you can't understand
pi_18207106
  maandag 5 april 2004 @ 22:42:15 #6
60908 G1ml1
Keep falling......
pi_18207135
Leeg? hoelang heb je al niet gegeten ? XD
Gravitation cannot be held responsible for people falling in love
It is better to keep a friend from falling than to help him up
pi_18207168
Ik ken het... niets voelen is erger dan iets voelen... ik voelde me liever verdrietig dan leeg zoals toen... ik denk dat niets voelen beyond depressief of verdrietig voelen is...
Delivered without an information leaflet
pi_18207210
-edit- reageer dan niet.

[ Bericht 75% gewijzigd door cos-micV op 05-04-2004 22:52:50 ]
And then there were syntax-errors
pi_18207336
quote:
Op maandag 5 april 2004 22:43 schreef gekke_sandra het volgende:
Ik ken het... niets voelen is erger dan iets voelen... ik voelde me liever verdrietig dan leeg zoals toen... ik denk dat niets voelen beyond depressief of verdrietig voelen is...
helemaal mee eens

Kheb paar dagen geleden zo'n bui gehad. Niets of niemand kon een reactie uit me trekken. Ik was net zo levendig als een pak melk. Op dat moment had ik zoveel pijn en verdriet dat ik het op een of andere manier uitgeschakeld had en op de automatische piloot leefde zeg maar. Op zich is het wel ff fijn, maar het is als je erbij nadenkt heel erg, dat je zover kan komen dat alles je teveel wordt en je het niet meer aan kan.
  maandag 5 april 2004 @ 22:49:29 #10
67978 HenryHill
Fake it 'till you make it
pi_18207346
quote:
Op maandag 5 april 2004 22:30 schreef PietF het volgende:
Het rare is, meestal zit ik te tobben (meestal over mijn liefdes 'leven' ) maar het kan me allemaal niet meer interesseren. Scheelt een hoop frustratie iig.
Nou, dat gaat vanzelf over als je opeens weer verliefd wordt... echt, ik herken wel ongeveer wat je omschrijft, maar op het moment dat je haar ziet, dan is het net of je keihard ondersteboven geschopt wordt. De zee van rust wordt een kolkende massa van emoties (how's that for a metaphore).

En ik denk dat je er nog prettig bij zult voelen ook; da's het enge...
So this is how liberty dies... with thunderous applause.
Truth? What's so great about the truth? Try lying for a change, it's the currency of the world
pi_18207408
Ja heb ik ook soms wel eens, dat je niet weet wat je denkt of hoe je je voelt.... gelukkig duurt dat meestal maar een dag of 2.... Nergens zin in hebben, geen zin in werk, eigenlijk met iedereen wilt praten maar begin je dat geen zin meer hebben om te praten......

Denk dat iedereen het wel eens heeft
Computer zet je uit, mensen heet je welkom!
Ik hou het er toch op dat de rest van de wereld gek is!!!!
pi_18207489
gaan we nu niet te zwaar nadenken over leeg voelen?

depressief, ongelukkig pff teveel pijn om te voelen..

de TS zegt duidelijk dat het prima voelt, geeft niet aan dat er zaken in zijn leven zijn die hem boven het hoofd groeien....

waarom dan meteen het zo zwaar maken???
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_18207503
quote:
Op maandag 5 april 2004 22:49 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

helemaal mee eens

Kheb paar dagen geleden zo'n bui gehad. Niets of niemand kon een reactie uit me trekken. Ik was net zo levendig als een pak melk. Op dat moment had ik zoveel pijn en verdriet dat ik het op een of andere manier uitgeschakeld had en op de automatische piloot leefde zeg maar. Op zich is het wel ff fijn, maar het is als je erbij nadenkt heel erg, dat je zover kan komen dat alles je teveel wordt en je het niet meer aan kan.
Idd.. het was echt vreselijk. Als ik me pijn had gedaan (lichamelijk) dan had ik het volgens mij ook niet eens gevoeld... alsof je alles aankan, omdat niets je doet. Eng is het.
pi_18207646
quote:
Op maandag 5 april 2004 22:43 schreef gekke_sandra het volgende:
Jep idd, ik ervaar het meer als het ultieme verdriet.
Ik had het gister en vandaag ook weer, en als je je dan verveelt is het nog ff wat erger
Maar het gaat na een tijdje wel weer over, als je wat te doen hebt s'avonds ofzo.
I'm dead Pete. Dead people don't like company. (Johnny Quid)
pi_18207734
Kan lekker (en soms nodig) zijn, zo'n leeg gevoel, kan ff een time-out voor jezelf zijn ahw, kan erg rustig en vredig voelen.

Soms zal dat gevoel komen doordat je veel hebt weggedrongen en kan later alles 3x heftiger terugkomen.
Soms zal het gevoel komen doordat je gewoon echt even niets aan je hoofd hebt cq hoeft te hebben.

Maar das allemaal heel persoonlijk
pi_18207764
Leeg is best okay. Eindelijk ff rust
pi_18207813
quote:
Op maandag 5 april 2004 22:53 schreef DarkElf het volgende:
gaan we nu niet te zwaar nadenken over leeg voelen?
Eigen interpretatie en invulling??
pi_18207894
Ik vind het echt niet ok... ik had toen wel rust, maar ik voelde me echt helemaal niet op mn gemak in mn eigen lijf. Altijd wisselende gevoelens en dan ineens helemaal niets meer. Ipv een soort zwat gat een soort wit gat waar je in beland. Alles beweegt, maar jij staat stil. Fijn? Nee
pi_18207906
quote:
Op maandag 5 april 2004 23:03 schreef Italo het volgende:

[..]

nat. de TS echter heeft het over een prettige leegte, sterker nog die wil het nog wel een paar jaar hebben maar vragt zich af of iemand dit kent...

daar gaat bijna niemand op in maar wel op de zeer depri kant...

dat bevreemde mij...
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  maandag 5 april 2004 @ 23:07:05 #20
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_18207931
Mijn basis is zoals jij beschrijft, TS. In wezen voel ik me heel erg leeg en een vreemdeling op de wereld, ik zou mijn levenshouding als volgt kunnen uitdrukken: 'lekker belangrijk allemaal', 'wat maakt iedereen zich druk', 'dit leven gaat echt nergens over'. Daarom richt ik me op alledaagse bezigheden en zorg ik dat mijn dagen goed gevuld zijn. Als ik echt diep zou gaan nadenken over het leven zou ik heel diep zinken denk ik...Maar goed. Ik heb me tot op heden nog nooit echt heel erg verdrietig gevoeld, en ook nog nooit ontzettend gelukkig. Ik weet ook niet of dat nog komt eerlijk gezegd. Maar ja, wat je niet kent mis je ook niet...
pi_18208076
quote:
Op maandag 5 april 2004 23:06 schreef DarkElf het volgende:
nat.
WTF??
quote:
de TS echter heeft het over een prettige leegte, sterker nog die wil het nog wel een paar jaar hebben maar vragt zich af of iemand dit kent...
daar gaat bijna niemand op in maar wel op de zeer depri kant...
True true, het wordt wat depri "opgepikt" maar de TS geeft hier denk ik ook de ruimte voor..

En nu klaar!!
pi_18208110
nat. uurlijk
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  maandag 5 april 2004 @ 23:13:41 #23
34400 PietF
Captain Obvious
pi_18208136
quote:
Op maandag 5 april 2004 23:03 schreef Italo het volgende:

[..]

blijkbaar heeft iedereen dat met een 'leeg' gevoel.

Again, voor mij heeft het dus NIKS negatiefs.. integendeel

Niks mis mee iig, mij duurt het liever langer dan korter..
"Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former." -A. Einstein
"once again, you save the day captain obvious! without your obviousness the world would suck." (bash.org)
pi_18208141
quote:
Op maandag 5 april 2004 23:06 schreef gekke_sandra het volgende:
Fijn? Nee
Ik heb "stiltes" meegemaakt die erg naar waren en "stiltes" die erg fijn en rustig waren..

De TS heeft blijkbaar (op dit moment) en prettige stilte, hopen dat dat zo blijft!
pi_18208163
quote:
Op maandag 5 april 2004 23:12 schreef DarkElf het volgende:
nat. uurlijk
Oh, jammer
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')