abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_18206492
Hej, ik moet donderdag weer naar de kapper, maar ik heb nu dus een kapsel waar ik niet tevreden mee ben, ik wil iets nieuws.

Ik wil graag iets korts, maar wat? Ik heb redelijk grote oren en een langwerpig hoofd, dus niet alles staat evengoed... M'n haarkleur is donkerblond (nee, niet dom )...

Kunnen jullie me helpen?

Alvast bedankt
  maandag 5 april 2004 @ 22:24:57 #2
59009 paullo
vini vidi vici
pi_18206604
Wahahahahahaha
It's not the question how to make your first million, but how many times over.
pi_18206620
Wat je de laatste tijd erg veel ziet is de zijkant naar voren zeg maar, en boven een beetje in een "punt"

Maar jij kan zelf het beste bepalen (of vragen aan anderen die je kennen) wat je het beste staat.

Ik kan je 1 tip geven: gewoon doen wat je leuk lijkt !
pi_18206669
quote:
Op maandag 5 april 2004 22:25 schreef Logitik het volgende:
Wat je de laatste tijd erg veel ziet is de zijkant naar voren zeg maar, en boven een beetje in een "punt"

Maar jij kan zelf het beste bepalen (of vragen aan anderen die je kennen) wat je het beste staat.

Ik kan je 1 tip geven: gewoon doen wat je leuk lijkt !
Je zo heb ik het, maar dan moet je wel wax gebruiken
pi_18206683
Je zou toch ook kunnen vragen wat de kaper leuk vind
pi_18206715
Logitik > dan wordt het gelijk alweer iets langer, ik wil graag iets korts en iets wat niet zo strak staat.... nu kan ik die kapper wel vragen wat te doen, maar die heeft meestal niet de origineelste invallen..
  maandag 5 april 2004 @ 22:29:04 #7
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_18206727
millimeteren
pi_18206760
Juist, ik was te laat
pi_18206790
Manke, dat lijkt me niet alles, m'n vriendin ziet me al aankomen he.. ... Ik hou btw voor millimeteren wel van de juiste muziek .. maar das wat anders...
pi_18208529
quote:
Op maandag 5 april 2004 22:30 schreef Uddel het volgende:
Manke, dat lijkt me niet alles, m'n vriendin ziet me al aankomen he.. ... Ik hou btw voor millimeteren wel van de juiste muziek .. maar das wat anders...
MIlimeteren is ideaal....en kan de vriendin je ook lekker door je haar strijken, wat ze niet mag als je het mooi gestyled hebt.
When life goes too fast, use emergency brake
Der Kleingeist hält Ordnung, das Genie beherrscht das Chaos!
pi_18208555
foto.
pi_18212074
quote:
Op maandag 5 april 2004 23:26 schreef Boobobob het volgende:

[..]

MIlimeteren is ideaal....en kan de vriendin je ook lekker door je haar strijken, wat ze niet mag als je het mooi gestyled hebt.
Doet ze toch wel

Iemand verder nog ideën? Het moet een beetje kort zijn..
pi_18212195
Als je grote oren hebt zou ik je haar juist wat langer laten groeien, dan valt het minder op. En een langwerpig hoofd lijkt weer beter in proportie met iets langer haar. Dat zijn dan al 2 vliegen in één klap.
pi_18221376
Ja, daar heb je wel gelijk in, ik weet het, maar daarnaast: ik houd niet van langer haar...
pi_18228394
Iemand nog goede (of minder goede) ideeën?
  dinsdag 6 april 2004 @ 19:57:13 #16
52458 sn7ke
Bijt niet
pi_18229287
Ehrrr, ik las vanmiddag de nieuwe veronice gids, en daar stond een hele rits aan ideetjes in voor je haar. Alleemaal van die quasie hippe kapsels. Je kan ook wat eerder naar de kapper gaan, omdat ze daar van die boeken hebben met 1001 haar voorbeeldjes er in. Als dat niet werkt zeg je gewoon tegen de kapper dat je je oude kapsel maar niks vind, en dat je iets wilt wat bij je gezicht past. Zo'n kapsel a la Jim Bakkum (hanekam, punt etc) is denk ik niet echt geschikt voor jou, omdat je zelf zecht dat je een langwerpig gezicht heb, + grote oren, dan vallen ze allebei lekker op, en benadruk je je lange gezicht. Dus, wees creatief, ga voor de spiegel staan ofzow, meet jezelf een nieuwe coup aan & Be happy!!
pi_18231701
Ik doe denk ik aan de zijkanten m'n haar lekker kort en bovenop alles een b'tje warrig door elkaar.. Is makkelijk en snel goed te krijgen, sta je tenminste geen kwartier voor de spiegel enzo... Als het niks is, m'n haar groeit vanzelf weer aan, doe ik wel weer wat anders... .... bedankt voor jullie ideeën iig..
pi_18253695
Iemand nog goede ideeën? Ideeën zijn nog steeds welkom, moet morgen naar de kapper..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')