Plaatselijke radiozender is ingeschakeld omdat ramen en deuren in de omgeving i.v.m "gevaarlijke stoffen" dichtmoeten.
R@b?
ik d8 gelijk aan bier
quote:http://www.brand.nl/ maar lijkt mij niet geschikt als bluswater
Op zaterdag 28 juli 2001 22:05 schreef merulez het volgende:
ow is het dat maar....ik d8 gelijk aan bier
quote:ow, alweer asbest
BILTHOVEN Bij een brand in een loods met bouwmaterialen in Bilthoven is mogelijk asbest vrijgekomen.Het vuur is overgeslagen naar andere loodsen,een kantoor en een woning op het terrein.
(vind het gewoon amusant om te zien dat burgers verplicht worden dure asbestverwijderingsbedrijven in te schakelen, "mannetje met witte pakken", die dan vervolgens de zooi in een OPEN container gooien waar het wéken blijft liggen.)
quote:..zei iemand die is ontsnapt uit het plaatselijke opvangcentrum voo alcoholisten
Op zondag 29 juli 2001 05:46 schreef Broes het volgende:
blus blus ow w]ter is zo fijn. oke bkus over bilthoven
Veel later thuis zagen we pas wat er werkelijk was gebeurd.
Och ja, daar kan de NS natuurlijk ook niets aan doen.
quote:Bron: ANP Nieuws
Grote brand in BilthovenBILTHOVEN (ANP) - Door een uitslaande brand op een industrieterrein in Bilthoven zijn zaterdag verscheidene loodsen, een kantoorpand en een woning verwoest. In de directe omgeving van de brandhaard is asbest aangetroffen.
Aanvankelijk werden buurtbewoners via geluidswagens opgeroepen ramen en deuren gesloten te houden, maar volgens een woordvoerder van de politie wees onderzoek uit dat er geen asbest in de woonwijk is terechtgekomen. ,,Het advies ramen en deuren gesloten te houden had vooral te maken met de dikke rook die vrijkwam door de brand'', aldus de politie. Door de rookontwikkeling kreeg een brandweerman ademhalingsproblemen. Hij is voor onderzoek naar het ziekenhuis gebracht.
Het vuur ontstond rond half zes in een loods met bouwmaterialen. Enkele gasflessen en twee auto's die in een van de loodsen stonden, ontploften. De brand werd bestreden door diverse brandweerkorpsen uit de omgeving. Omstreeks kwart voor tien werd het sein brand meester gegeven. Het nablussen duurt volgens de politie nog zeker tot middernacht.
De oorzaak van de brand is nog onbekend. Op last van de brandweer werd het treinverkeer tussen Utrecht Overvecht en Den Dolder twee keer voor korte tijd stilgelegd.
quote:Brand bier.
Op zaterdag 28 juli 2001 22:05 schreef merulez het volgende:
ow is het dat maar....ik d8 gelijk aan bier
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |