quote:Op maandag 5 april 2004 21:23 schreef 8PacK het volgende:
ff snel net voor die no-claim wetgeving gaan.
beter neemt hij het geluid op zodat wij dat hier grondig kunnen analyserenquote:Op dinsdag 6 april 2004 18:39 schreef mordradead het volgende:
maak eens een foto, ik krijg altijd gezeik door mijn rare vingers ff kieken of ik niet de enige ben
hehe, ietsjes meer dan mijn linker alleen ik ken het met mijn hele hand. foto's volgen morgen ik zal zo ff mijn batterijen opladenquote:Op dinsdag 6 april 2004 20:55 schreef 8PacK het volgende:
Hier is ie:
[afbeelding]
Dit is me linker duim (ik kreeg hem niet goed onder de scanner hij kan nog meer naar achter), mijn rechterduim kan nog verder als me linker. Ik ben namelijk rechts en daar schrijf ik dus mee.
Ik heb het niet aangeleerd en doe het niet als verslaving. Het gaat vanzelf doordat ik dingen vasthou.quote:Op woensdag 7 april 2004 19:41 schreef ConQuestador het volgende:
Je moet jezelf gewoon afleren die duim te knakken, ikzelf heb het met mijn kaak, en mijn nek, maar als je het tevaak doet gaat het gewoon zeer doen.
Dus: probeer niet te knakken![]()
Jup dta heb ik ook, ik kan ze soms ook bijna helemaal naar achter halen. Maar das niet gezond.quote:Op woensdag 7 april 2004 19:24 schreef mordradead het volgende:
kijk, hij is niet helemaal goed maar wat wil je ik heb maar 2 handen (1 om zo te doen en 1 om de foto te maken)
[afbeelding]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |