Hoe debiel ben je ?quote:Op maandag 5 april 2004 21:46 schreef ruk het volgende:
hoe debeol ben je??

je snapt er echt geen ruk van he?quote:Op maandag 5 april 2004 21:46 schreef ruk het volgende:
hoe debeol je??

STERFquote:Op maandag 5 april 2004 21:48 schreef ruk het volgende:
hoezo????

die, die, die my darling!quote:Op maandag 5 april 2004 21:48 schreef ruk het volgende:
hoezo????

Nou ja! Hoe durf je !quote:Op maandag 5 april 2004 21:48 schreef Klonk het volgende:
[..]
STERF

Welk icoontje, hij heeft er toch helemaal geen?quote:Op maandag 5 april 2004 21:50 schreef Roönaän het volgende:
als je zo'n last hebt van je icoontje. waarom post je dan zo hier?

Mogen doodsverwensingen nog ?quote:Op maandag 5 april 2004 21:51 schreef xman het volgende:
[..]
Nou ja! Hoe durf je !
... je bent trage en pijnlijke dood vergeten erachter te zetten!![]()

Ja, dat wilde Jezus ook wel. Je kunt niet altijd krijgen wat je hebben wilt.quote:Op maandag 5 april 2004 21:51 schreef ruk het volgende:
omdat ik het kruisje weg wil hebben

mja.. denk dat je gewoon een hele tijd niet moet posten.. misschien gaat die vanzelf weg uit eenzaamheidquote:Op maandag 5 april 2004 21:51 schreef ruk het volgende:
omdat ik het kruisje weg wil hebben

Er zijn geloof ik speciale gevallen waar het wel door de vingers zal worden gezienquote:Op maandag 5 april 2004 21:52 schreef Klonk het volgende:
[..]
Mogen doodsverwensingen nog ?

Hier heb ik graag ban voor overquote:Op maandag 5 april 2004 21:53 schreef xman het volgende:
[..]
Er zijn geloof ik speciale gevallen waar het wel door de vingers zal worden gezien

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |