Een kustquote:Op maandag 5 april 2004 20:58 schreef thomastux het volgende:
het blijft een kust: een seieuze vraag omtoveren in een zinloostopic
oei, volgens mij is hier iemand ligtgeraakt?quote:Op maandag 5 april 2004 20:59 schreef Roönaän het volgende:
JA GODVER. BEN JE NOU DOM OFZO![]()
![]()
![]()
en dat maakt jullie artiestenquote:Op maandag 5 april 2004 20:59 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
[..]
Een kust??
Ja kom op zeg. Er is je inmiddels al zo'n 9 keer verteld dat het een bug is en dat je maar een ander icoon moet nemen. maar meneer de idioot dringt het maar niet door.quote:Op maandag 5 april 2004 20:59 schreef ruk het volgende:
ja jij hebt er tog geen verstand van
ik heb overal verstand van!quote:Op maandag 5 april 2004 21:00 schreef ruk het volgende:
dus kan iemand met egt verstand me messchien helpen ermee???
uhuh.. Global mods geloof je ook niet, dus moet je niet komen aankakken met zulke ongeinquote:Op maandag 5 april 2004 21:01 schreef ruk het volgende:
ja hij is lichgeraakt omdat hij er niet zo veel vestand van heeft
Ik ga even een topic openen of ik mijn username aan kan passenquote:Op maandag 5 april 2004 21:01 schreef Roönaän het volgende:
[..]
Ja kom op zeg. Er is je inmiddels al zo'n 9 keer verteld dat het een bug is en dat je maar een ander icoon moet nemen. maar meneer de idioot dringt het maar niet door.
Hoe ingewikkeld is het nou![]()
Erg ingewikkeld voor hem dusquote:Op maandag 5 april 2004 21:01 schreef Roönaän het volgende:
[..]
Ja kom op zeg. Er is je inmiddels al zo'n 9 keer verteld dat het een bug is en dat je maar een ander icoon moet nemen. maar meneer de idioot dringt het maar niet door.
Hoe ingewikkeld is het nou![]()
Ik ook, dubbele mayo s.v.p.quote:Op maandag 5 april 2004 20:57 schreef thomastux het volgende:
ik wil friet!
quote:Op maandag 5 april 2004 21:02 schreef ruk het volgende:
ja maar ik zie zat andere mense die ook geen plaatje hebben
dus het kan wel
het is dus geen bug
Ja hier ookquote:Op maandag 5 april 2004 20:57 schreef thomastux het volgende:
ik wil friet!
maak je niet druk joh, als zo'n zielepoot hier mee zit...quote:Op maandag 5 april 2004 21:02 schreef Roönaän het volgende:
[..]
uhuh.. Global mods geloof je ook niet, dus moet je niet komen aankakken met zulke ongein
DIE HADDEN ER NOG GEEN!!!quote:Op maandag 5 april 2004 21:02 schreef ruk het volgende:
ja maar ik zie zat andere mense die ook geen plaatje hebben
dus het kan wel
het is dus geen bug
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |