Ik heb er altijd last van, los of ik wat heb gegeten of niet.quote:Op maandag 5 april 2004 19:29 schreef MooNLiGhT84 het volgende:
is denk wel je milt. als je er last van hebt, heb je dan van te voren gedronken of gegeten?
ik heb er ook heel snel last van, hoef maar een beetje water te nemen of een koekje en heb pijn bij het lopen.
dan is het misschien verstandig een bezoekje aan de huisarts te gaan doen...quote:Op maandag 5 april 2004 19:32 schreef Channie17 het volgende:
[..]
Ik heb er altijd last van, los of ik wat heb gegeten of niet.
Ik heb het nu al een week. Mijn moeder heeft het vroeger ook gehad en het is vanzelf weggetrokken. Ik maak me zorgen.![]()
Vanuit mezelf gezien is het rechts, vanuit het oog van een ander gezien is het links.quote:Op maandag 5 april 2004 19:45 schreef Bazh het volgende:
is het links of rechts van je buik? (ik krijg nml altijd rechts steken en niet links waar ik dacht dat je mild zat, of was het nou andersom, nou ik weet het niet meer...).
http://www.heelmeester.nl/folders/splenectomie.htmquote:Op maandag 5 april 2004 19:48 schreef Channie17 het volgende:
[..]
Vanuit mezelf gezien is het rechts, vanuit het oog van een ander gezien is het links.![]()
Blijft gas zo lang? Al eens gedacht aan de blinde darm? Iig heb k vanmiddag een afspraak met de huisarts. Weet iemand toevallig hoe lang je in het ziekenhuis moet blijven als je moet worden geopereerd aan de blinde darm ?quote:Op maandag 5 april 2004 23:12 schreef octopussy het volgende:
Waarschijnlijk is het gewoon 'vastzittend' gas in je darmen. Kan erg pijnlijk zijn, maar gaat wel over (en je voelt je wel opgelucht daarna)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |