abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_18200026
Al sinds ik me kan herinneren (mn hele leven dus) heb ik bultjes op de achterkant van mn bovenarmen. De bultjes zijn ini mini klein, en als je er aan krabt komt er een soort van wit propje uit (ook heel klein dus). Het lijkt alsof het uit de haarzakjes of uit de porien komt (ik gok maar wat ) Ze zijn verder niet rood en jeuken ook niet. De ene keer heb ik heel veel van die bultjes, de andere keer is het een stuk minder. Maar het is nooit helemaal weg, ook niet op vakantie in de zon oid.
Op de achterkant van mn bovenarmen is ook de enige plek waar ik ze heb...

Weet iemand wat voor bultjes dit zijn? En of je er iets aan kan doen. Ik zit er niet super erg mee, maar zonder bultjes is natuurlijk altijd beter
Gekke kloon
pi_18200089
Ik denk dat het gewoon talg ophopingen zijn.. maar geen puistjes, ik weet het niet precies, maar dat denk ik...
  maandag 5 april 2004 @ 19:14:13 #3
72762 marq
Mr. Psychonaut
pi_18200111
heb ik hier en daar ook ergens... boeie
Sigmoid: f(x) = 1 / (1 + 2.718281828458# ^ -x)
pi_18200171
Tjee, ik denk dat ik maar een centraal last van bultjes topic aanmaak .
pi_18200240
Ik kwam inderdaad op het idee om het te vragen door een ander bultjes-topic
Gekke kloon
pi_18200421
Je hebt het achter de ellebogen
COFFEE.EXE Missing---Insert Cup and Press Any Key
pi_18200462
Ja dat heb ik ook. Zou me god ook niet weten wat het is. Me zus heeft het ook zit in de familie denk ik ofzo...maar zij zei dat er een zalfje voor is ofzo(zal best wel waar heb je tegenwoordig geen zalfje voor ) Zal nog eens vragen wat het nou pcies was ofzo.

En pcies zonder bultjes is altijd beter
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')