Jawel, maar niet voor een ander kapsel, maar alleen voor het wel of geen ''dakgoot''quote:Op maandag 5 april 2004 18:27 schreef Roönaän het volgende:
wil je nu wel of niet advies
Uw stem staat genoteerd!quote:Op maandag 5 april 2004 18:28 schreef Oblivion het volgende:
Lose the dakgoot.
Ja, eigenlijk wel hé?quote:Op maandag 5 april 2004 18:34 schreef Roönaän het volgende:
okee. weg met de dakgoot. als de kapper het een beetje fatsoenlijk knipt moet het ook langer kunnen worden zonder goot.
Klopt, ik zou die krul plat kunnen kammen, maar wanneer ik dat doe, dan vraagt iedereen of dat ik een stijve nek heb nadat die gel hard is geworden... vandaar dat ik hem er eigenlijk maar het beste af kan laten knippenquote:Op maandag 5 april 2004 18:37 schreef ozzietukker het volgende:
Krul
WTF Als je er zoveel gel in doet maakt het niet uit hoe lang je haar is, je plamuurt het toch wel glad...
PLAMUURT JA
Hoe bedoel je ''matje''?quote:Op maandag 5 april 2004 18:38 schreef Billengezicht het volgende:
GEEN MATJE!
gewoon, een mat haar in je nek... Ken je die 'Hi'-reclame niet?quote:Op maandag 5 april 2004 18:43 schreef TheDon18 het volgende:
[..]
Hoe bedoel je ''matje''?
quote:ja, dat matje mag eraf, das geen gezicht natuurlijk
Oh zoquote:Op maandag 5 april 2004 18:44 schreef Jipje het volgende:
[..]
gewoon, een mat haar in je nek... Ken je die 'Hi'-reclame niet?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |