abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_18195960
Heyhey

Ik heb een klein vraagje. Sinds een paar weken heb ik in mijn nek last van rode bultjes. Het jeukt ook af en toe. Op de ene dag meer dan de andere. Nu dacht ik eerst dat het wel over zou gaan maar dat doet het niet. En het begint nu ook aan de andere kant van mijn nek te jeuken. ik geloof dat het een soort van eczeem is, maar ik weet het niet zeker. Het zijn hele kleine blaasjes en bultjes. Nu wil ik er wel mee naar de dokter gaan maar dan moet ik 2 weken wachten en ik vroeg me af of iemand weet wat het precies is en wat het beste is wat je er tegen kunt doen...

Bedankt alvast

Do one thing erveryday that scares you...Sing!
pi_18196017
Netelroos misschien?
pi_18196064
Hopelijk geen vorm van tbc. Dat komt namelijk ook met dit soort verschijnselen.
  maandag 5 april 2004 @ 16:41:19 #4
40365 Lamer_Deluxe
mostly harmless
pi_18196076
Klinkt als eczeem, niet krabben!!!

De dokter kan het weghalen door het met jodium in te smeren en ze open te snijden, niet echt prettig, maar het werkt wel. Waarschijnlijk krijg je er gewoon een zalfje voor.

Het kan ook een allergische reactie zijn, maar dan zouden ze waarschijnlijk overal zitten.

EDIT:
Of misschien is het wel zonne-allergie?
The effect of a Pan Galactic Gargle Blaster is like having your brains smashed out by a slice of lemon wrapped around a large gold brick.
Damn it feels good to be a hamster.
pi_18196121
Heb je vaak een ketting om? Het kan zijn dat je allergisch bent voor iets in de sieraden ofzo. In sommige sieraden zit nikkel. Van sieraden met nikkel krijg ik rode bultjes in me nek en dat jeukt idd ook. Ik zou dus even kijken of ut aan je sieraden kan liggen. Dan gewoon die kettingen nie meer om doen gaat ut vanzelf weer over.
Woepsie
pi_18196206
SCHURFT!

Klinkt als allergische reactie. Volgens mij heb je bij eczeem voornamelijk een schilferige huid.
  maandag 5 april 2004 @ 17:01:08 #7
60574 Joran-Joran
Denkt er het zijne van
pi_18196673
Hey dit heb ik ook! Idd de ene dag meer dan de andere, heel vaag! Kheb er niet echt veel last van ofzo..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')