SInds ongeveer 2001 heb ik (wat wel naarmate de tijd vordert erger is geworden) last van volgende zaken:
Vermoeidheid - lang wilen slapen, in de ochtenden niet het bed uit kunnen/willen komen, als ik er vroeg uit moet helemaal kapot
Futloos: eigenlijk bijna nergens zin in, reden hiervoor onbekend. Vooral in mijn huidige studie zie ik de gevolgen hiervan terug *HBO*; weinig motivatie om meer op tijd op school te komen, weinig zin om veel tijd aan projecten te bestenden, geen zin om te leren. Alhoewel ik wel gewoon alles nog haal (alles van jaar 1 tot het einde in een keer gehaald
![]()
), heb ik toch steeds het gevoel nergens zin in te hebben.
Voor de pc kan ik nog wel tijd maken om beetje op msn rond te hangen of om te gamen of een beetje een boekje te lezen, maar verder nergens zin in. Ik doe een opleiding met 3 keer een half jaar werken, en merkte dat het lastig werd te werken en op tijd te komen in de laatste twee werkperioden (2002 aug, 2003 aug). Eigenlijk lig ik als ik zou mogen kiezen hele dag in bed :S. (en dat voor een 21-jarige :S)
In tussentijd nu al 3 onderzoeken gehad naar mijn lichaam, zoals ijzergehalte, bloedarmoede, suikerziekte, pfeiffer, hiv en meer van dat soort zaken. Altijd kwam alles er perfect uit! Bij een acupuncturis verschllende chineese kruiden / pillen gebruikt, maar niets had effect. Ik eet wel normaal fruit, ga op tijd naar bed, slaap wel door in de nacht (wordt niet wakker). Gebruik nooit alcohol, alleen als ik uitga (wat ook niet vaak is) en dan niet tot dronken-aan-toe. Geen drugs of wat voor stimulerende middellen dan ook.
Straks in enkele maanden heb ik mijn school afgerond en wil door naar universiteit, maar ik vraag me af in hoeverre ik dat zou moeten doen in de huidige situatie. Het is ook erg vervelend voor mijn omgeving (ouders,vrienden,vriendinnen).
Anyway, iemand die dit herkend? Wat heb je ermee gedaan?