ah. da's mooi, daar ga ik volgend jaar heenquote:Op maandag 5 april 2004 16:25 schreef Lord_Corani het volgende:
Hogeschool Enschede toevallig? die staat bekend om dat effect
Als je pfeiffer hebt dan weet je dat hoor. Ik heb het zelf nooit gehad maar iemand meegemaakt die het had, en als je dat hebt dan kun je gewoon niks meer van de futloosheid. Dat voelt heel anders dan niet uit je bed kunnen komen.quote:Op maandag 5 april 2004 16:30 schreef ViLLzZ het volgende:
pfeiffer ?
Zelfdiscipline is WEL makkelijk. Je hoeft alleen maar te kiezen om dingen NIET te doen, dan ben je al bezig met zelfdiscipline.quote:Op maandag 5 april 2004 16:22 schreef yohan.nl het volgende:
Grappig hoor... Je kan wel zeggen: zorg voor zelfdiscipline. Maar dat is niet iets wat je per kilo kunt halen.
Depressie? Nee hoor, zo makkelijk heb je nog niet een depressie. Futloos zijn is wel wat anders dan angstaanvallen en periodes van diepe wanhoop.quote:Op maandag 5 april 2004 16:34 schreef Alicey het volgende:
klinkt als depressie, vooral omdat andere onderzoeken niets laten zien. het kan met je opleiding te maken hebben, wat wil je na je opleiding gaan doen is misschien een vraag die je jezelf moet stellen
Klinkt makkelijk. Voor sommige mensen is het helemaal niet zo vanzelfsprekend.quote:Op maandag 5 april 2004 16:39 schreef RetepV het volgende:
[..]
Zelfdiscipline is WEL makkelijk. Je hoeft alleen maar te kiezen om dingen NIET te doen, dan ben je al bezig met zelfdiscipline.
Not true. Mijn zus is laatst bij de docter gevraagd van wanneer had je ook al weer pfeiffer? Zij zo van huh dat ik volgens mij nooit gehad. De docter: Oh, je hebt het wel gehad dat heb ik net in je bloedonderzoek gezien. WS iets van 3/4 jaar terug.quote:Op maandag 5 april 2004 16:32 schreef JeroenH het volgende:
Als je pfeiffer hebt dan weet je dat hoor. Ik heb het zelf nooit gehad maar iemand meegemaakt die het had, en als je dat hebt dan kun je gewoon niks meer van de futloosheid. Dat voelt heel anders dan niet uit je bed kunnen komen.
Ik herken het heel goed, ik heb er zelf ook al erg lang last van, lichamelijk is er ook niks te ontdekken, ook een hele rits testen gedaan. Bij mij ligt de oorzaak volgens mij dan ook op het psychische vlak. Ik heb namelijk heel snel last van stress en hierdoor brand je sneller op en heb je minder energie.quote:Op maandag 5 april 2004 16:14 schreef Markman het volgende:
SInds ongeveer 2001 heb ik (wat wel naarmate de tijd vordert erger is geworden) last van volgende zaken:
Vermoeidheid - lang wilen slapen, in de ochtenden niet het bed uit kunnen/willen komen, als ik er vroeg uit moet helemaal kapot
Futloos: eigenlijk bijna nergens zin in, reden hiervoor onbekend.
Anyway, iemand die dit herkend? Wat heb je ermee gedaan?
dat werkt alleen als je al een basisdeeltje discipline hebt, en ook ervaart dat je zelf het wiel in handen hebtquote:Op maandag 5 april 2004 16:39 schreef RetepV het volgende:
[..]
Zelfdiscipline is WEL makkelijk. Je hoeft alleen maar te kiezen om dingen NIET te doen, dan ben je al bezig met zelfdiscipline.
Dat is gewoon een ritme, en daar kun je aan wennen (mits je het wil). Mijn vriendin had tot vorige maand hetzelfde ritme als jij, maar nu loopt ze stage en daar wordt het niet zo gewaardeerd als je pas om 14:00 komt opdagen. Ze heeft het twee weken moeilijk gehad, maar nu is ze er al aan gewend.quote:Op dinsdag 6 april 2004 00:07 schreef Bolderbast het volgende:
maar vroeg slapen en vroeg opstaan is heeel moeilijk voor mij
Zeer herkenbaar. Maar tegenwoordig ga ik door de week al om 22 uur naar bed (sta om 8 uur op) en dat doet echt wonderen! De hele dag super fitte Harry! Maar in het weekeinde pas rond 5en naar bed......quote:Op dinsdag 6 april 2004 00:07 schreef Bolderbast het volgende:
tja met vroeg opstaan doe ik mezelf de dood aan, das echt niks voor mij
doordeweeks met werk of school heb ik de 1e uren een pesthumeur, megaduf en moe,
maar dit komt omdat ik savonds veel te laat in bed kom meestal.....
want zo gauw ik vrij heb, blijf ik tot diep in de nacht wakker (5 uur is geen uitzondering) om dan tot een uur of 13/14 de volgende dag in bed te blijven liggen,,,,als ik dan moet werken ga ik nog pas om 2/3 uur naar bed en 7 uur alweer op......
maar het klopt wel, als ik dan per ongeluk een keer vroeg in bed lig EN vroeg opsta, dan gaat het wel goed
maar vroeg slapen en vroeg opstaan is heeel moeilijk voor mij
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |