ik ookquote:Op maandag 5 april 2004 20:48 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik zal afentoe tussen de vruchten te vinden zijn.
Het was dan ook geen grap, maar cynisch Davequote:Op maandag 5 april 2004 23:18 schreef DaveHarris het volgende:
Ik vindt het allebei vreselijk, dus ik zie de grap niet echt calvobbes...
Nee dat is geen betere woordkeuze.quote:Misschien zou stelselmatig aanranden een betere woordkeuze zijn dan lastigvallen.
Ja doe dat maar ja.. Als je er aan denkt...quote:Op maandag 5 april 2004 23:37 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Het was dan ook geen grap, maar cynisch Dave
Ik zal het er de volgende keer wel erg groot bijzetten als ik er aan denk
[..]
De 1 is fictie, de ander is helaas keiharde waarheid.quote:Op maandag 5 april 2004 23:02 schreef calvobbes het volgende:
Toch wel grappig om te zien dat er moord en brand word geschreeuwd als een stel Marokkanen een paar meisjes in een zwembad lastigvallen, maar een aantal mensen het wel grappig lijkt om op allochtonen te gaan schieten
Dat de "technologisch hoogwaardige industrie" hier in Nederland wordt afgebroken is een gevolg van rechtse politiek: afbraak van het onderwijs.quote:Op maandag 5 april 2004 21:44 schreef Tikorev het volgende:
Dat is toch niet normaal meer? Er is geen geld om bijvoorbeeld een technologisch hoogwaardige industrie als de scheepsbouw een financiele injectie te geven zodat die industrie behouden blijft voor ons land terwijl er wel miljoenen worden uitgegeven aan de meest nutteloze linkse multikul projectjes
Alwaar het onderwijs nog wel van een hoog niveau is.quote:Op maandag 5 april 2004 23:49 schreef DaveHarris het volgende:
Of komt het door de concurentie van de lage lonen landen?
Vind ik ook goed. Stop het geld van al die kansloze multikul projectjes dan maar in het onderwijsquote:Op maandag 5 april 2004 23:43 schreef thabit het volgende:
[..]
Dat de "technologisch hoogwaardige industrie" hier in Nederland wordt afgebroken is een gevolg van rechtse politiek: afbraak van het onderwijs.
Nee want dan geef je te veel toe. Of liegt de media?quote:Op maandag 5 april 2004 23:37 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Nee dat is geen betere woordkeuze.
En dan worden die slinksen afgeslacht wegens heilgschennisquote:Op maandag 5 april 2004 15:35 schreef Strolie75 het volgende:
Dit is gewoon efficiency-verbetering van die linkse rakkers. Kunnen ze tegelijk bomen en allochtonen knuffelen!
Net wilden he die allochtonen!quote:Op dinsdag 6 april 2004 01:20 schreef Bauhaus het volgende:
[..]
En dan worden die slinksen afgeslacht wegens heilgschennis![]()
Ah nu begrijp ik het.quote:Op maandag 5 april 2004 20:59 schreef R@b het volgende:
[..]
De bedenkers van dit idee, de natuur- en bosologen, zochten manieren om aan geld te komen voor meer bos. Wat bleek, er was nog een pot subsidie met integratie/allochtonen geld --> hup allochtonebos bedacht, ministerie geeft subsidie, en weer werk en natuuruitbreiding in het vooruitzicht.
de moraal van het verhaal is dus dat we eens een hele grote loep over die subsidie regelingen moeten leggen en vervolgens een heel kritisch gaan kijken of we nog langer geld door de plee gaan spoelenquote:Op dinsdag 6 april 2004 03:18 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Ah nu begrijp ik het.
Maar dan kun je het hun nauwelijks kwalijk nemen. Half Nederland aast met smoesjes op subsidies en vergoedingen, zo'n beetje nationale sport. Het meeste geld komt sowieso niet terecht waar het voor bedoeld is of bij diegene die het nodig heeft.
Je moet dus bij de ambtenaar of beheerder van het privefonds zijn, die geld uit de verkeerde pot hiervoor verstrekt heeft.
quote:Op dinsdag 6 april 2004 08:23 schreef twentemeisje het volgende:
Ik vind dit hele verhaal gewoon een beleding voor de allochtone medelanders... Zij zitten hier denk ik niet op te wachten, en op de negatieve golf reacties die het teweeg brengt al helemaal niet... Ik vind het behoorlijk stigmatiserend werken...
Daarnaast is het natuurlijk te zot voor woorden dat er in deze tijd van bezuinigingen wel geld wordt uitgegeven aan dit soort flauwekul!
Het causaal verband lijkt me overduidelijk.quote:Op maandag 5 april 2004 23:02 schreef calvobbes het volgende:
Toch wel grappig om te zien dat er moord en brand word geschreeuwd als een stel Marokkanen een paar meisjes in een zwembad lastigvallen, maar een aantal mensen het wel grappig lijkt om op allochtonen te gaan schieten
Jij begint erover hoor.quote:Op maandag 5 april 2004 19:02 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Nee dat doen anderen al.
Of kun je niet lezen?
Volgens mij meen je 't nog ookquote:[Ow ik word daar zo ontzettend geil van weetje... Echt ik zit helemaal te soppen op mijn bureaustoel. Elke week een andere nodig omdat het anders zo begint te stinken....
Dat had ik er ook uit begrepen. Vluchtelingen die woonden in de steden van de landen van herkomst zullen ook niet vaak in het bos zijn geweest. Bovendien groeien de vruchten die ze gewend zijn niet in ons klimaat, het stikt hier momenteel niet van de engelse of belgische vluchtelingen. Ik zie het al voor me...quote:Op maandag 5 april 2004 19:02 schreef Loedertje het volgende:
[..]
[..]
Ik zie helemaal nergens staan dat "de"allochtonen graag willen zien dat er nog meer bramen en bosbessen komen in de Nederlandse bossen. (die Van Slobbe is zelf geen bosfreak anders zou hij nooit met zo'n stupide aanvulling zijn gekomen )
Men heeft gewoon geen zin in boswandelingen en verblijft liever in de stad.
So?
Zeker nooit in Eindhoven geweest waar Pieter van den Hooghenband zijn baantjes trekt?quote:Op maandag 5 april 2004 23:37 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Het was dan ook geen grap, maar cynisch Dave
Ik zal het er de volgende keer wel erg groot bijzetten als ik er aan denk
[..]
Nee dat is geen betere woordkeuze.
"Stelselmatige verkrachtingen [...] aan de orde van de dag"quote:Op dinsdag 6 april 2004 11:20 schreef Elgigante het volgende:
Stelselmatige verkrachtingen zijn daar aan de orde van de dag, maar het is maar wat je graag in je hoofd ziet, niet calvobbes?
Het is afgelopen zomer een keer of 3 voor gekomen, en er zijn tig meldingen van aanrandingen. De badmeetsers durven niet meer in te grijpen en als de vaders erbij worden gehaald wordt alles steevast ontkend.quote:Op dinsdag 6 april 2004 11:21 schreef Monidique het volgende:
[..]
"Stelselmatige verkrachtingen [...] aan de orde van de dag"
Heb je misschien een bron waar ik kan lezen dat er elke dag georganiseerde bendes aan het verkrachten slaan in dat zwembad?
Kunnen jullie hier misschien een ander topic voor openen....?quote:Op dinsdag 6 april 2004 11:29 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Het is afgelopen zomer een keer of 3 voor gekomen, en er zijn tig meldingen van aanrandingen. De badmeetsers durven niet meer in te grijpen en als de vaders erbij worden gehaald wordt alles steevast ontkend.
Stelselmatig is het inderdaad niet de verkractingen, omdat het personeel radicaal hard optreed na een melding van aanranding, waardoor nog net op tijd ingegrepen kan worden. Het ergste is dat de daders nog geen 18 jaar zijn..
Zou je het erg vinden om die foto te verwijderen?quote:Op dinsdag 6 april 2004 12:02 schreef Foo_niks het volgende:
Dacht dat ze juist van hangplekken afwilden
Nee,te negatieve lading?quote:Op dinsdag 6 april 2004 12:03 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Zou je het erg vinden om die foto te verwijderen?
Ik ben het een keer met je eens.quote:Op maandag 5 april 2004 15:27 schreef Strolie75 het volgende:
Mijn god, het wordt steeds gekker in dit land!Ik zou overal palmbomen gaan planten, dan voelen ze zich nog beter thuis.
Waarom denk je dat ze die *eetbare paddestoelen* in die nieuwe bossen gaan aanplanten?quote:Op dinsdag 6 april 2004 12:21 schreef Gia het volgende:
We hebben hier in de wijk maar een klein stukje bos, maar daar groeien beukenootjes, kastanjes, frambozen, bessen en bramen. En vast ook wel wat eetbare zwammen, maar daar waag ik me niet aan.
Kortom, van "Stelselmatige verkrachtingen [...] aan de orde van de dag" is geen sprake.quote:Op dinsdag 6 april 2004 11:29 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Het is afgelopen zomer een keer of 3 voor gekomen, en er zijn tig meldingen van aanrandingen. De badmeetsers durven niet meer in te grijpen en als de vaders erbij worden gehaald wordt alles steevast ontkend.
Stelselmatig is het inderdaad niet de verkractingen, omdat het personeel radicaal hard optreed na een melding van aanranding, waardoor nog net op tijd ingegrepen kan worden. Het ergste is dat de daders nog geen 18 jaar zijn..
Ja maar, ja maar....quote:Op dinsdag 6 april 2004 12:43 schreef Monidique het volgende:
[..]
Kortom, van "Stelselmatige verkrachtingen [...] aan de orde van de dag" is geen sprake.
Volgens mij hadden we al vastgesteld dat deze discussie hier niet thuis hoorde... Tenzij er sprake is van stelselmatige verkrachtingen in het Smulbos....quote:Op dinsdag 6 april 2004 12:43 schreef Monidique het volgende:
[..]
Kortom, van "Stelselmatige verkrachtingen [...] aan de orde van de dag" is geen sprake.
quote:Op dinsdag 6 april 2004 13:09 schreef EL_REY het volgende:
het slaat gewoon nergens op, het is een belediging voor autochtonen en allochtonen.
VAn stelselmatige aanrandingen is zeker sprake, maar dat terzijde. Het blijkt wel weer eens dat de politiek geen feeling met de werkelijkheid heeft en dat dit soort berichten de negatieve beïnvloeding tov allochtonen behoorlijk wordt gestimuleeerd terwijl ze er juist tegen zijn.quote:Op dinsdag 6 april 2004 12:48 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Ja maar, ja maar....
Bron?quote:Op dinsdag 6 april 2004 14:21 schreef Elgigante het volgende:
[..]
VAn stelselmatige aanrandingen is zeker sprake, maar dat terzijde.
Ja lekker, spaatje rood graag.quote:Op dinsdag 6 april 2004 14:23 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Bron?
Over alles wat nefgatief is in de richting van moslims vraag je om bronnen... zucht..quote:Op dinsdag 6 april 2004 14:23 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Bron?
Ik vraag enkel om bronnen als bepaalde users verzinsels neer gaan zetten als een feit. Zo zei jij dat er stelselmatige verkrachtingen plaatsvinden. Dat is een verzinzel en om dat te ontkrachten vraag ik jou om een bron. Aangezien je hier logischerwijs geen bron van hebt, gooi je het op de troll-toer. Je zou je overigens verbazen over de hoeveelheid en het aantal kranten dat ik lees.quote:Op dinsdag 6 april 2004 14:39 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Over alles wat nefgatief is in de richting van moslims vraag je om bronnen... zucht..
Ik zou zeggen lees de krant eens..
Het kan zijn dat er alleen in het Eindhovens Dagblad melding van wordt gemaakt en niet in de landelijke dagbladen. Er zijn zeker tien verschillende nieuwsberichten verschenen die gingen over aanranding tot verkrachting. Ik zie dat als stelselmatig aangezien het iedere week tijdens de zomerperiode raak is. Het is dus niet verzonnen of iets.quote:Op dinsdag 6 april 2004 14:47 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Ik vraag enkel om bronnen als bepaalde users verzinsels neer gaan zetten als een feit. Zo zei jij dat er stelselmatige verkrachtingen plaatsvinden. Dat is een verzinzel en om dat te ontkrachten vraag ik jou om een bron. Aangezien je hier logischerwijs geen bron van hebt, gooi je het op de troll-toer. Je zou je overigens verbazen over de hoeveelheid en het aantal kranten dat ik lees.
Als je zegt stelselmatig, dan zit er een patroon in. Ik zie er geen patroon in. Overigens wordt aanranding 'verwart' met verkrachting. Dat is kwalijk, maar wel begrijpelijk gezien het uitgangspunt van de betreffende user.quote:Op dinsdag 6 april 2004 15:31 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Het kan zijn dat er alleen in het Eindhovens Dagblad melding van wordt gemaakt en niet in de landelijke dagbladen. Er zijn zeker tien verschillende nieuwsberichten verschenen die gingen over aanranding tot verkrachting. Ik zie dat als stelselmatig aangezien het iedere week tijdens de zomerperiode raak is. Het is dus niet verzonnen of iets.
Dus de bron is Eindhovens Dagblad., Maar we belanden teveel offtopic.
Vraagje aan jou Kirmiz.. zit jij te wachten op een bos dat speciaal aangelgd is om jou te plezieren of heb je geen behoeft aan een bos vol noten- en vruchtenbomen, wat dus eerder een boomgaard is ipv een bos.?
Volgens mij heeft echt niemad hier behoeft aan, maar misschien stigmatiseer ik...![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |