abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_18206926
quote:
Op maandag 5 april 2004 20:48 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

ik zal afentoe tussen de vruchten te vinden zijn.
ik ook

samen met een voorraad pesticiden

maandag 5 april 2004 @ 22:58:44 #152
54164 Sm0keZ
Spatienazi
pi_18207671
het lijkt me dan ook redelijk als we dan eens per jaar de opening van het jachtseizoen mogen vieren in datzelfde smulbos!
pi_18207787
Toch wel grappig om te zien dat er moord en brand word geschreeuwd als een stel Marokkanen een paar meisjes in een zwembad lastigvallen, maar een aantal mensen het wel grappig lijkt om op allochtonen te gaan schieten
pi_18208294
Ik vindt het allebei vreselijk, dus ik zie de grap niet echt calvobbes...

Misschien zou stelselmatig aanranden een betere woordkeuze zijn dan lastigvallen.
eeeh
pi_18208839
quote:
Op maandag 5 april 2004 23:18 schreef DaveHarris het volgende:
Ik vindt het allebei vreselijk, dus ik zie de grap niet echt calvobbes...
Het was dan ook geen grap, maar cynisch Dave
Ik zal het er de volgende keer wel erg groot bijzetten als ik er aan denk
quote:
Misschien zou stelselmatig aanranden een betere woordkeuze zijn dan lastigvallen.
Nee dat is geen betere woordkeuze.
pi_18208897
quote:
Op maandag 5 april 2004 23:37 schreef calvobbes het volgende:

[..]

[..]
Ja doe dat maar ja.. Als je er aan denkt...
eeeh
  maandag 5 april 2004 @ 23:40:25 #157
8372 Bastard
Persona non grata
pi_18208918
quote:
Op maandag 5 april 2004 23:02 schreef calvobbes het volgende:
Toch wel grappig om te zien dat er moord en brand word geschreeuwd als een stel Marokkanen een paar meisjes in een zwembad lastigvallen, maar een aantal mensen het wel grappig lijkt om op allochtonen te gaan schieten
De 1 is fictie, de ander is helaas keiharde waarheid.
The truth was in here.
pi_18208971
Je wekt trouwens de suggestie dat mensen niet meer "moord en brand" mogen roepen als er weer eens een meisje in een zwembad aangerand c.q. verkracht is door Marokkaantjes omdat er Nederlanders zouden zijn welke het wel grappig vinden om het over schieten op Marokkanen te praten. Lijkt me een beetje krom..
eeeh
pi_18209001
quote:
Op maandag 5 april 2004 21:44 schreef Tikorev het volgende:
Dat is toch niet normaal meer? Er is geen geld om bijvoorbeeld een technologisch hoogwaardige industrie als de scheepsbouw een financiele injectie te geven zodat die industrie behouden blijft voor ons land terwijl er wel miljoenen worden uitgegeven aan de meest nutteloze linkse multikul projectjes
Dat de "technologisch hoogwaardige industrie" hier in Nederland wordt afgebroken is een gevolg van rechtse politiek: afbraak van het onderwijs.
pi_18209195
Of komt het door de concurentie van de lage lonen landen?
eeeh
pi_18209310
quote:
Op maandag 5 april 2004 23:49 schreef DaveHarris het volgende:
Of komt het door de concurentie van de lage lonen landen?
Alwaar het onderwijs nog wel van een hoog niveau is.
pi_18209489
quote:
Op maandag 5 april 2004 23:43 schreef thabit het volgende:

[..]

Dat de "technologisch hoogwaardige industrie" hier in Nederland wordt afgebroken is een gevolg van rechtse politiek: afbraak van het onderwijs.
Vind ik ook goed. Stop het geld van al die kansloze multikul projectjes dan maar in het onderwijs
De grote steden veranderen in sociaal compleet geruïneerde multiculturele getto's. Een blijvende herinnering aan falend links beleid....
  dinsdag 6 april 2004 @ 01:02:04 #163
20063 Quasar_de_Duif
Seldom indeed.
pi_18210440
quote:

[..]

Nee want dan geef je te veel toe. Of liegt de media?
pi_18210460
Ik vind omdat de regering hen zo lief vind dat ze ze maar moeten opvangen in hun eigen huis en dan gezellig samen keuvelen bij het ontbijt over wat ze nu weer eens gaan doen vandaag

Lijkt me prima plan..
(hemel wat bestuurd ons land in vredesnaam?Whahahaha un bos? )
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_18210622
quote:
Op maandag 5 april 2004 15:35 schreef Strolie75 het volgende:
Dit is gewoon efficiency-verbetering van die linkse rakkers. Kunnen ze tegelijk bomen en allochtonen knuffelen!
En dan worden die slinksen afgeslacht wegens heilgschennis
  dinsdag 6 april 2004 @ 01:24:24 #166
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_18210669
quote:
Op dinsdag 6 april 2004 01:20 schreef Bauhaus het volgende:

[..]

En dan worden die slinksen afgeslacht wegens heilgschennis
Net wilden he die allochtonen!
Krekker is de bom!
  dinsdag 6 april 2004 @ 02:50:58 #167
80268 kLowJow
That's Gay
pi_18211352
Hans en Grietje
  † In Memoriam † dinsdag 6 april 2004 @ 03:18:08 #168
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_18211520
quote:
Op maandag 5 april 2004 20:59 schreef R@b het volgende:

[..]

De bedenkers van dit idee, de natuur- en bosologen, zochten manieren om aan geld te komen voor meer bos. Wat bleek, er was nog een pot subsidie met integratie/allochtonen geld --> hup allochtonebos bedacht, ministerie geeft subsidie, en weer werk en natuuruitbreiding in het vooruitzicht.
Ah nu begrijp ik het.

Maar dan kun je het hun nauwelijks kwalijk nemen. Half Nederland aast met smoesjes op subsidies en vergoedingen, zo'n beetje nationale sport. Het meeste geld komt sowieso niet terecht waar het voor bedoeld is of bij diegene die het nodig heeft.

Je moet dus bij de ambtenaar of beheerder van het privefonds zijn, die geld uit de verkeerde pot hiervoor verstrekt heeft.
  dinsdag 6 april 2004 @ 03:28:18 #169
2283 speedcore
uw reclame hier
pi_18211561
quote:
Op dinsdag 6 april 2004 03:18 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

Ah nu begrijp ik het.

Maar dan kun je het hun nauwelijks kwalijk nemen. Half Nederland aast met smoesjes op subsidies en vergoedingen, zo'n beetje nationale sport. Het meeste geld komt sowieso niet terecht waar het voor bedoeld is of bij diegene die het nodig heeft.

Je moet dus bij de ambtenaar of beheerder van het privefonds zijn, die geld uit de verkeerde pot hiervoor verstrekt heeft.
de moraal van het verhaal is dus dat we eens een hele grote loep over die subsidie regelingen moeten leggen en vervolgens een heel kritisch gaan kijken of we nog langer geld door de plee gaan spoelen
opinions are like assholes. they all stink except for mine, which smells like roses
  dinsdag 6 april 2004 @ 08:23:37 #170
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_18212122
Ik vind dit hele verhaal gewoon een beleding voor de allochtone medelanders... Zij zitten hier denk ik niet op te wachten, en op de negatieve golf reacties die het teweeg brengt al helemaal niet... Ik vind het behoorlijk stigmatiserend werken...

Daarnaast is het natuurlijk te zot voor woorden dat er in deze tijd van bezuinigingen wel geld wordt uitgegeven aan dit soort flauwekul!
pi_18212830
quote:
Op dinsdag 6 april 2004 08:23 schreef twentemeisje het volgende:
Ik vind dit hele verhaal gewoon een beleding voor de allochtone medelanders... Zij zitten hier denk ik niet op te wachten, en op de negatieve golf reacties die het teweeg brengt al helemaal niet... Ik vind het behoorlijk stigmatiserend werken...

Daarnaast is het natuurlijk te zot voor woorden dat er in deze tijd van bezuinigingen wel geld wordt uitgegeven aan dit soort flauwekul!
pi_18213976
quote:
Op maandag 5 april 2004 23:02 schreef calvobbes het volgende:
Het causaal verband lijkt me overduidelijk.
BEAR... FORCE... ONE! HOO HA!
pi_18214093
quote:
Op maandag 5 april 2004 19:02 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Nee dat doen anderen al.
Of kun je niet lezen?
Jij begint erover hoor.
quote:
[Ow ik word daar zo ontzettend geil van weetje... Echt ik zit helemaal te soppen op mijn bureaustoel. Elke week een andere nodig omdat het anders zo begint te stinken....
Volgens mij meen je 't nog ook
BEAR... FORCE... ONE! HOO HA!
pi_18214549
quote:
Op maandag 5 april 2004 19:02 schreef Loedertje het volgende:

[..]

[..]

Ik zie helemaal nergens staan dat "de"allochtonen graag willen zien dat er nog meer bramen en bosbessen komen in de Nederlandse bossen. (die Van Slobbe is zelf geen bosfreak anders zou hij nooit met zo'n stupide aanvulling zijn gekomen )

Men heeft gewoon geen zin in boswandelingen en verblijft liever in de stad.

So?
Dat had ik er ook uit begrepen. Vluchtelingen die woonden in de steden van de landen van herkomst zullen ook niet vaak in het bos zijn geweest. Bovendien groeien de vruchten die ze gewend zijn niet in ons klimaat, het stikt hier momenteel niet van de engelse of belgische vluchtelingen. Ik zie het al voor me...
Mag je een kaartje trekken om met de familie een maaltijd te gaan sprokkelen in het bos. Misschien moeten ze ook maar inheemse diersoorten uit gaan zetten, de tsetsevlieg, malariamug, berggeiten etc. In nederland hebben we zoiets als dierntuinen waar deze mensen ook planten van hun eigen cultuur terug kunnen vinden, maar daar komen ze ook niet elk jaar. Is er wel behoefte aan?
Binnen een jaar is het hele bos een puinhoop, want de meesten zijn niet gewend om afval op te ruimen, dus waarom in het bos wel? Het wordt een grrot Fiasco in elk geval, maar dan hebben Islamitische homos (de mohos) wel een eigen bos om verstoppertje in te spelen of zal dat dan verboden wordne aangezien het aanstootgevend is?
Yeah baby Yeah!
pi_18214678
quote:

[..]

[..]

Zeker nooit in Eindhoven geweest waar Pieter van den Hooghenband zijn baantjes trekt?
Stelselmatige verkrachtingen zijn daar aan de orde van de dag, maar het is maar wat je graag in je hoofd ziet, niet calvobbes?
Yeah baby Yeah!
pi_18214722
quote:
Op dinsdag 6 april 2004 11:20 schreef Elgigante het volgende:
Stelselmatige verkrachtingen zijn daar aan de orde van de dag, maar het is maar wat je graag in je hoofd ziet, niet calvobbes?
"Stelselmatige verkrachtingen [...] aan de orde van de dag"

Heb je misschien een bron waar ik kan lezen dat er elke dag georganiseerde bendes aan het verkrachten slaan in dat zwembad?
pi_18214917
quote:
Op dinsdag 6 april 2004 11:21 schreef Monidique het volgende:

[..]

"Stelselmatige verkrachtingen [...] aan de orde van de dag"

Heb je misschien een bron waar ik kan lezen dat er elke dag georganiseerde bendes aan het verkrachten slaan in dat zwembad?
Het is afgelopen zomer een keer of 3 voor gekomen, en er zijn tig meldingen van aanrandingen. De badmeetsers durven niet meer in te grijpen en als de vaders erbij worden gehaald wordt alles steevast ontkend.
Stelselmatig is het inderdaad niet de verkractingen, omdat het personeel radicaal hard optreed na een melding van aanranding, waardoor nog net op tijd ingegrepen kan worden. Het ergste is dat de daders nog geen 18 jaar zijn..
Yeah baby Yeah!
pi_18215021
Om maar weer ff On-topic te komen:

Stenders Vroeg had vanmorgen daar een gesprek over met Sylvana Simons, die er vreselijk uit d'r dak over ging. Daarnaast ook nog een aantal "nooit-grappigs" erover:

Sylvana Simons in het Smulbos een piknikker noemen is nooit grappig
Paulus de Boskabouter voortaan Mohammed de Boskabouter noemen is nooit grappig
Moslims voortaan Boslims noemen is nooit grappig
Bosama-Bin-Laden die spoorbomen opblaast is nooit grappig
en zo waren er nog 6.......

Meest absurde project ter "bevoordering" van integratie...
  dinsdag 6 april 2004 @ 11:34:46 #179
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_18215048
quote:
Op dinsdag 6 april 2004 11:29 schreef Elgigante het volgende:

[..]

Het is afgelopen zomer een keer of 3 voor gekomen, en er zijn tig meldingen van aanrandingen. De badmeetsers durven niet meer in te grijpen en als de vaders erbij worden gehaald wordt alles steevast ontkend.
Stelselmatig is het inderdaad niet de verkractingen, omdat het personeel radicaal hard optreed na een melding van aanranding, waardoor nog net op tijd ingegrepen kan worden. Het ergste is dat de daders nog geen 18 jaar zijn..
Kunnen jullie hier misschien een ander topic voor openen....?
pi_18215078
Het ergste vind ik dat er een mediahype ontstaat over berichten of tegenstellingen tussen autochtonen en allochtonen. Ik denk ook dat slechts een promille van de allochtonen zit te wachten op een bos om daar vruchten uit te plukken, volgens mij is het meer een zet van GL om meer natuur in Nederland te krijgen en daar is het woord allochtoon een mooi stokpaardje voor. Het is dus eigenlijk misbruik van de naam.
Ik zou de initiatiefnemers aanklagen wegens smaad..

Maar het is wel weer de leukste 1 aprilgrap sinds jaren!
Yeah baby Yeah!
  dinsdag 6 april 2004 @ 12:02:23 #181
51513 Foo_niks
'Weg weezze ! '
pi_18215744
Dacht dat ze juist van hangplekken afwilden
Klaar?
Ik niet!
pi_18215763
quote:
Op dinsdag 6 april 2004 12:02 schreef Foo_niks het volgende:
Dacht dat ze juist van hangplekken afwilden
Zou je het erg vinden om die foto te verwijderen?

[ Bericht 16% gewijzigd door Dagonet op 06-04-2004 20:50:12 (link dan ook maar uit de quote verwijderd :P) ]
  dinsdag 6 april 2004 @ 12:05:26 #183
51513 Foo_niks
'Weg weezze ! '
pi_18215816
quote:
Op dinsdag 6 april 2004 12:03 schreef KirmiziBeyaz het volgende:

[..]

Zou je het erg vinden om die foto te verwijderen?
Nee,te negatieve lading?
Klaar?
Ik niet!
  dinsdag 6 april 2004 @ 12:05:51 #184
136 V.
Like tears in rain...
pi_18215826
quote:
Op maandag 5 april 2004 15:27 schreef Strolie75 het volgende:
Mijn god, het wordt steeds gekker in dit land! Ik zou overal palmbomen gaan planten, dan voelen ze zich nog beter thuis.
Ik ben het een keer met je eens.

Te idioot voor woorden. Straks gaan we nog bergen en woestijn importeren

Meer en mooiere bossen, helemaal voor, maar niet om deze reden.

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  dinsdag 6 april 2004 @ 12:21:26 #185
3542 Gia
User under construction
pi_18216209
We hebben hier in de wijk maar een klein stukje bos, maar daar groeien beukenootjes, kastanjes, frambozen, bessen en bramen. En vast ook wel wat eetbare zwammen, maar daar waag ik me niet aan.

Ik vind het persoonlijk wel leuk om eetbare dingen aan te treffen tijdens een boswandeling, maar om nu een heel eetbaar bos aan te planten onder het mom van "de allochtonen voelen zich dan beter thuis", sorry, maar dat slaat nergens op.
  † In Memoriam † dinsdag 6 april 2004 @ 12:31:13 #186
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_18216447
quote:
Op dinsdag 6 april 2004 12:21 schreef Gia het volgende:
We hebben hier in de wijk maar een klein stukje bos, maar daar groeien beukenootjes, kastanjes, frambozen, bessen en bramen. En vast ook wel wat eetbare zwammen, maar daar waag ik me niet aan.
Waarom denk je dat ze die *eetbare paddestoelen* in die nieuwe bossen gaan aanplanten?

Het is stiekem een aanval van rechts!
  dinsdag 6 april 2004 @ 12:38:59 #187
3904 Koos Voos
teringhond
pi_18216629
pi_18216745
quote:
Op dinsdag 6 april 2004 11:29 schreef Elgigante het volgende:

[..]

Kortom, van "Stelselmatige verkrachtingen [...] aan de orde van de dag" is geen sprake.
pi_18216881
quote:
Op dinsdag 6 april 2004 12:43 schreef Monidique het volgende:

[..]

Kortom, van "Stelselmatige verkrachtingen [...] aan de orde van de dag" is geen sprake.
Ja maar, ja maar....
  dinsdag 6 april 2004 @ 13:06:14 #190
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_18217323
quote:
Op dinsdag 6 april 2004 12:43 schreef Monidique het volgende:

[..]

Volgens mij hadden we al vastgesteld dat deze discussie hier niet thuis hoorde... Tenzij er sprake is van stelselmatige verkrachtingen in het Smulbos....
  dinsdag 6 april 2004 @ 13:09:13 #191
70856 EL_REY
Prins der Fokkers
pi_18217401
het slaat gewoon nergens op, het is een belediging voor autochtonen en allochtonen.. Dit is toch absurd, denk je dan dat de bijlmer massaal het bos intrekt? nee natuurlijk niet!! Het is gewoon weer eens een voorbeeld dat Den Haag niet weet waar ze mee bezig zijn!!!
___ .............. ___ ................___
{o,o}..............{o.o}...............{o,o}
|)__)..............|)_(|................(__(|
.-"-"-...............-"-"-.................-"-"-
  dinsdag 6 april 2004 @ 13:11:51 #192
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_18217463
quote:
Op dinsdag 6 april 2004 13:09 schreef EL_REY het volgende:
het slaat gewoon nergens op, het is een belediging voor autochtonen en allochtonen.
pi_18219318
quote:
Op dinsdag 6 april 2004 12:48 schreef KirmiziBeyaz het volgende:

[..]

Ja maar, ja maar....
VAn stelselmatige aanrandingen is zeker sprake, maar dat terzijde. Het blijkt wel weer eens dat de politiek geen feeling met de werkelijkheid heeft en dat dit soort berichten de negatieve beïnvloeding tov allochtonen behoorlijk wordt gestimuleeerd terwijl ze er juist tegen zijn.

Ik denk dat allochtonen voor het kaarretje worden gespannen om nog meer bos in Nederland aan te planten.
Yeah baby Yeah!
pi_18219371
quote:
Op dinsdag 6 april 2004 14:21 schreef Elgigante het volgende:

[..]

VAn stelselmatige aanrandingen is zeker sprake, maar dat terzijde.
Bron?
  dinsdag 6 april 2004 @ 14:25:28 #195
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_18219421
quote:
Op dinsdag 6 april 2004 14:23 schreef KirmiziBeyaz het volgende:

[..]

Bron?
Ja lekker, spaatje rood graag.
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
pi_18219853
quote:
Op dinsdag 6 april 2004 14:23 schreef KirmiziBeyaz het volgende:

[..]

Bron?
Over alles wat nefgatief is in de richting van moslims vraag je om bronnen... zucht..
Ik zou zeggen lees de krant eens..
Yeah baby Yeah!
pi_18220124
quote:
Op dinsdag 6 april 2004 14:39 schreef Elgigante het volgende:

[..]

Over alles wat nefgatief is in de richting van moslims vraag je om bronnen... zucht..
Ik zou zeggen lees de krant eens..
Ik vraag enkel om bronnen als bepaalde users verzinsels neer gaan zetten als een feit. Zo zei jij dat er stelselmatige verkrachtingen plaatsvinden. Dat is een verzinzel en om dat te ontkrachten vraag ik jou om een bron. Aangezien je hier logischerwijs geen bron van hebt, gooi je het op de troll-toer. Je zou je overigens verbazen over de hoeveelheid en het aantal kranten dat ik lees.
pi_18221598
quote:
Op dinsdag 6 april 2004 14:47 schreef KirmiziBeyaz het volgende:

[..]

Ik vraag enkel om bronnen als bepaalde users verzinsels neer gaan zetten als een feit. Zo zei jij dat er stelselmatige verkrachtingen plaatsvinden. Dat is een verzinzel en om dat te ontkrachten vraag ik jou om een bron. Aangezien je hier logischerwijs geen bron van hebt, gooi je het op de troll-toer. Je zou je overigens verbazen over de hoeveelheid en het aantal kranten dat ik lees.
Het kan zijn dat er alleen in het Eindhovens Dagblad melding van wordt gemaakt en niet in de landelijke dagbladen. Er zijn zeker tien verschillende nieuwsberichten verschenen die gingen over aanranding tot verkrachting. Ik zie dat als stelselmatig aangezien het iedere week tijdens de zomerperiode raak is. Het is dus niet verzonnen of iets.
Dus de bron is Eindhovens Dagblad., Maar we belanden teveel offtopic.
Vraagje aan jou Kirmiz.. zit jij te wachten op een bos dat speciaal aangelgd is om jou te plezieren of heb je geen behoeft aan een bos vol noten- en vruchtenbomen, wat dus eerder een boomgaard is ipv een bos.?
Volgens mij heeft echt niemad hier behoeft aan, maar misschien stigmatiseer ik...
Yeah baby Yeah!
pi_18221687
--doe eens normaal--

reacties hierop verwijderd

[ Bericht 70% gewijzigd door Dagonet op 06-04-2004 20:54:10 ]
pi_18221781
quote:
Op dinsdag 6 april 2004 15:31 schreef Elgigante het volgende:

[..]

Het kan zijn dat er alleen in het Eindhovens Dagblad melding van wordt gemaakt en niet in de landelijke dagbladen. Er zijn zeker tien verschillende nieuwsberichten verschenen die gingen over aanranding tot verkrachting. Ik zie dat als stelselmatig aangezien het iedere week tijdens de zomerperiode raak is. Het is dus niet verzonnen of iets.
Dus de bron is Eindhovens Dagblad., Maar we belanden teveel offtopic.
Vraagje aan jou Kirmiz.. zit jij te wachten op een bos dat speciaal aangelgd is om jou te plezieren of heb je geen behoeft aan een bos vol noten- en vruchtenbomen, wat dus eerder een boomgaard is ipv een bos.?
Volgens mij heeft echt niemad hier behoeft aan, maar misschien stigmatiseer ik...
Als je zegt stelselmatig, dan zit er een patroon in. Ik zie er geen patroon in. Overigens wordt aanranding 'verwart' met verkrachting. Dat is kwalijk, maar wel begrijpelijk gezien het uitgangspunt van de betreffende user.

Ik heb al gereageerd in de bos topic. Mijn mening staat daar duidelijk vermeld.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')