Er zit naar mijn smaak wel een verschil tussen mijn individuele mening over één bos (zoals jij het stelt) of de meningen van allochtonen over alle Nederlandse bossen (zoals in het bericht over gesproken wordt)quote:Op maandag 5 april 2004 18:57 schreef calvobbes het volgende:
[..]
oeps....
Het zal ze wel gevraagd zijn wat ze ervan vonden. Lijkt me sterk dat ze hebben zelf geklaagd bij de natuurorganisaties en dat die toen plannen hebben gemaakt.
Als ze jou vragen wat jij van een bos vind en jij zegt dat je het liever anders ziet, is dat dan ook meteen klagen!?!?
Nee dat komt door het kwijl dat uit mijn mond druipt als ik weer een allochtonen bash topic zie.quote:Op maandag 5 april 2004 19:05 schreef Loedertje het volgende:
Ben jij een vrouw??????
En de vergelijking dat ze altijd maar klagen omdat er een paar zeggen dat er in hun 'thuisland' andere bomen en planten staan, gaat ook niet op.quote:Op maandag 5 april 2004 19:06 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Die vergelijking gaat niet helemaal op vind ik.
Als je wel een vrouw was had ik je aangeraden om eens te gaan zwemmen in een grote stad als Den Haag of Rotterdam.quote:Op maandag 5 april 2004 19:09 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Nee dat komt door het kwijl dat uit mijn mond druipt als ik weer een allochtonen bash topic zie.heerlijk
Inderdaad ook weer te belchelijk voor woorden inderdaad... alsof ze een enquete hebben gehouden onder de allochtonen bevolking waar dan uit naar voren kwam dat ze ook nog een eigen bos wildequote:Op maandag 5 april 2004 19:04 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Het blijft belachelijk dat ""WIJ"" (mij boeit het geen f*ck btw) willen weten waarom bepaalde groepen mensen ergens niet komen en dan ZELF weer allerlei acties gaan verzinnen om subsidies los te peuteren voor onzinnige plannen.
Smulbos oké! Maar dat kan ook best zonder het *allochtonen* verhaal..
(en ik kan mij dan ook niet voorstellen dat zij blij worden van dit idiote plan)
ik zit in de publiciteit en negatieve publiciteit (wat helaas het geval is, omdat het gekoppeld wordt aan kijk 'hunnie'het eens goed hebben en 'ons' niet) beklijft en maakt iets moois in de dop kapot.quote:Op maandag 5 april 2004 19:32 schreef NorthernStar het volgende:
Hoe krijg ik aandacht in Nederland?
Nou, zo bijvoorbeeld.
PR goed bekeken.
Tuurlijk niet, dat kleine groepje arrogante geitenwollensokken weet wel wat goed is voor de allochtone medemens.quote:Op maandag 5 april 2004 19:33 schreef Bastard het volgende:
Inderdaad ook weer te belchelijk voor woorden inderdaad... alsof ze een enquete hebben gehouden onder de allochtonen bevolking waar dan uit naar voren kwam dat ze ook nog een eigen bos wilde.
als je nou het woordje 'allochtone' weglaat heb jij straks op verschillende plekken in nederland een topbos waar je dochter of zoon heerlijk naar natuurlijke vruchten, paddestoelen, noten kan gaan zoeken, erg? nee. lekker? ja.quote:Op maandag 5 april 2004 19:34 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, dat kleine groepje arrogante geitenwollensokken weet wel wat goed is voor de allochtone medemens.
Zit ik daarop te wachten terwijl er miljarden op tal van noodzakelijke voorzieningen moet worden bezuinigd? NEE! En daarbij, laat de natuur a.u.b. met rust.quote:Op maandag 5 april 2004 19:38 schreef zoalshetis het volgende:
als je nou het woordje 'allochtone' weglaat heb jij straks op verschillende plekken in nederland een topbos waar je dochter of zoon heerlijk naar natuurlijke vruchten, paddestoelen, noten kan gaan zoeken, erg? nee. lekker? ja.
Ik heb net aangegeven dat sommigen de neiging hebben om vaker te klagen als het over Nederland gaat en daarmee een excuus hebben om niet te integreren en een superioriteitsgevoel naar buiten dragen. Ik constateer enkel en alleen een patroon.quote:Op maandag 5 april 2004 19:12 schreef calvobbes het volgende:
[..]
En de vergelijking dat ze altijd maar klagen omdat er een paar zeggen dat er in hun 'thuisland' andere bomen en planten staan, gaat ook niet op.
Desgevraagd een mening geven dat Nederlandse bossen saai zijn vind ik niet klagen.
voorlopig is het een peugeot dieselquote:Op maandag 5 april 2004 19:39 schreef 306XSTD het volgende:
En dan dit bordje op de parkeerplaats? [afbeelding]![]()
mja, het is niet echte natuur, meer recreatiebossen eigenlijk, en het is bij de grotere steden, ik weet niet of bestaande (niet voor mensen toegankelijke) natuur hieraan wordt toegekend, landbouwgrond merendeels denk ik, dat recreatiebos wordtquote:Op maandag 5 april 2004 19:39 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
...En daarbij, laat de natuur a.u.b. met rust.
Als ze met een bos komen waar je nootjes kan eten is er geen hond die er naar omkijkt.quote:Op maandag 5 april 2004 19:34 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik zit in de publiciteit en negatieve publiciteit (wat helaas het geval is, omdat het gekoppeld wordt aan kijk 'hunnie'het eens goed hebben en 'ons' niet) beklijft en maakt iets moois in de dop kapot.
ik vind de bedenkers van dit idee erg creatief. de mensen die het idee gecommuniceerd hebben zouden ze bij mijn bureau direct ontslaan.quote:Op maandag 5 april 2004 19:52 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Als ze met een bos komen waar je nootjes kan eten is er geen hond die er naar omkijkt.
Als je zegt dat het speciaal bedoeld is om 'allochtonen' naar het bos te trekken (als een soort bosjesmensen ofzo?) dan haalt het overal het nieuws.
Da's tenminste mijn idee hierbij. Gewoon een publiciteitsstunt. En als het dat niet is moeten ze degene die dit bos bedacht heeft gedwongen opnemen.
Als je een eetbos bedenkt vanuit de vraag hoe allochtonen de natuur in te krijgen moet je nagekeken worden.quote:Op maandag 5 april 2004 19:56 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik vind de bedenkers van dit idee erg creatief. de mensen die het idee gecommuniceerd hebben zouden ze bij mijn bureau direct ontslaan.
idemquote:Op maandag 5 april 2004 15:59 schreef sp3c het volgende:
ik kan er niet warm of koud van worden eerlijk gezegd
En dan hebben we het nog niet eens over al die homobossenquote:Op maandag 5 april 2004 20:11 schreef Fearlezz het volgende:
Ach jah... een gaybar hebben we ook al, waar de normale mens wordt achtergesteld.... Dus waarom geen allochtonenbos, waar de meerderheid niet welkom is dan wel wordt achtergesteld.
In gaybars word niemand achtergesteld of uitgesloten hoor.quote:Op maandag 5 april 2004 20:11 schreef Fearlezz het volgende:
Ach jah... een gaybar hebben we ook al, waar de normale mens wordt achtergesteld....
In dit bos wel dan?quote:Op maandag 5 april 2004 20:18 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
In gaybars word niemand achtergesteld of uitgesloten hoor.
Dat zeg ik toch helemaal niet? Ik reageerde alleen op het eerste stuk omdat het me opvalt dat de mensen met de grootste bek over de achterlijkheid van moslims er zelf een hoop achterlijke denkbeelden op nahouden. Hoezo hypocriet?quote:Op maandag 5 april 2004 20:20 schreef calvobbes het volgende:
[..]
In dit bos wel dat?
Op welke manier wordt jij daar achtergesteld?
Deze bewaren we.quote:Op maandag 5 april 2004 20:22 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
Ik reageerde alleen op het eerste stuk omdat het me opvalt dat de mensen met de grootste bek over de achterlijkheid van moslims er zelf een hoop achterlijke denkbeelden op nahouden.
vast wel. het voordeel is dat uitkeringstrekkers lekker mals smakenquote:Op maandag 5 april 2004 20:36 schreef MariekeP het volgende:
Mogen we de allochtonen die in dat smulbos rondlopen eigenlijk ook opeten?
Lijkt me wel.quote:Op maandag 5 april 2004 20:39 schreef El_Dorko_Grande het volgende:
Mogen "wij autochtonen" uberhaupt het Smulbos in? Het was toch voor allochtonen?
quote:Op maandag 5 april 2004 20:39 schreef El_Dorko_Grande het volgende:
Mogen "wij autochtonen" uberhaupt het Smulbos in? Het was toch voor allochtonen?
nav dit denk ik van wel, verder zie ik nergens een voorstel voor toegang alleen voor allochtonen en een verbod voor autochtonenquote:...De Beekse stichting wil zodra de bomen in het smulbos gegroeid zijn elk najaar voor allochtonen en autochtonen een picknick organiseren, waarbij de rijpe noten en vruchten kunnen worden opgegeten. ..
ik zal afentoe tussen de vruchten te vinden zijn.quote:Op maandag 5 april 2004 20:39 schreef El_Dorko_Grande het volgende:
Anders kun je niet elk jaar een picknick met autochtonen en allochtonen houden he.quote:Op maandag 5 april 2004 20:39 schreef El_Dorko_Grande het volgende:
jammie...misschien moet dit topic maar naar culquote:Op maandag 5 april 2004 20:49 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Anders kun je niet elk jaar een picknick met autochtonen en allochtonen houden he.
De bedenkers van dit idee, de natuur- en bosologen, zochten manieren om aan geld te komen voor meer bos. Wat bleek, er was nog een pot subsidie met integratie/allochtonen geld --> hup allochtonebos bedacht, ministerie geeft subsidie, en weer werk en natuuruitbreiding in het vooruitzicht.quote:Op maandag 5 april 2004 19:56 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik vind de bedenkers van dit idee erg creatief. de mensen die het idee gecommuniceerd hebben zouden ze bij mijn bureau direct ontslaan.
nou wat erg...'nootjes raper', hoe verzin je het gvd. ik ga er ook zeker nootjes rapen, zeker als er een mooie mac(c)ademianboom staat. en er truffels te vinden zijn of nog veel meer lekkere dingen uit de natuur. ik denk dat zo'n bos een geweldige stimulans is voor mensen om weer eens de natuur in te gaan.quote:Op maandag 5 april 2004 20:59 schreef R@b het volgende:
[..]
De bedenkers van dit idee, de natuur- en bosologen, zochten manieren om aan geld te komen voor meer bos. Wat bleek, er was nog een pot subsidie met integratie/allochtonen geld --> hup allochtonebos bedacht, ministerie geeft subsidie, en weer werk en natuuruitbreiding in het vooruitzicht.
Alleen is de tijdsgeest veranderd. Met een dergelijke manier van communiceren kun je niet meer wegkomen. Niet voor niets dat Prem Radhakishun het neersabelt. Geeft alleen maar negatieve beeldvorming voor allochtonen ---> nootjesrapers en appelplukkers.
Ook het Gelders Landschap zal wel weer flink gesubsidieerd worden.quote:Het werk van Stichting wAarde wordt mede mogelijk gemaakt door subsidie en overige financiële bijdragen van de Ministeries van LNV en VROM, het VSB Fonds, het Prins Bernhard Cultuurfonds en Stichting DOEN, alsmede door sponsoring door diverse bedrijven.
Ik denk dat er wel een groot verschil zit aan bijdrages voor "technologisch hoogwaardige industrie" en het planten van een aantal bomenquote:Op maandag 5 april 2004 21:44 schreef Tikorev het volgende:
Dat is toch niet normaal meer? Er is geen geld om bijvoorbeeld een technologisch hoogwaardige industrie als de scheepsbouw een financiele injectie te geven zodat die industrie behouden blijft voor ons land terwijl er wel miljoenen worden uitgegeven aan de meest nutteloze linkse multikul projectjes
Het kost beide geld wat de overheid maar een keer kan uitgeven...quote:Op maandag 5 april 2004 21:47 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Ik denk dat er wel een groot verschil zit aan bijdrages voor "technologisch hoogwaardige industrie" en het planten van een aantal bomen
Het één kost miljoenen, en het ander misschien een paar duizend euro.quote:Op maandag 5 april 2004 21:51 schreef Tikorev het volgende:
Het kost beide geld wat de overheid maar een keer kan uitgeven...
De eventuele subsidie op scheepsbouw ging om een relatief klein bedrag.quote:Op maandag 5 april 2004 21:47 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Ik denk dat er wel een groot verschil zit aan bijdrages voor "technologisch hoogwaardige industrie" en het planten van een aantal bomen
Voor een paar duizend euro kan de overheid misschien een beslissing hierover nemen. Het planten van een bos kost honderduizenden euro's.quote:Op maandag 5 april 2004 21:53 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Het één kost miljoenen, en het ander misschien een paar duizend euro.
Dat verschil zie jij toch wel he?
Ja enquote:Op maandag 5 april 2004 21:53 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Het één kost miljoenen, en het ander misschien een paar duizend euro.
quote:Op maandag 5 april 2004 21:44 schreef Tikorev het volgende:
Er is geen geld om bijvoorbeeld een technologisch hoogwaardige industrie als de scheepsbouw een financiele injectie te geven zodat die industrie behouden blijft voor ons land terwijl er wel miljoenen worden uitgegeven aan de meest nutteloze linkse multikul projectje(!)s(!) <===
Oh slachtoffer...quote:Op maandag 5 april 2004 22:19 schreef Youssef het volgende:
Maar ooooh nee, weg met hen! Ksst.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |