de four roses is zeker aan te raden en Ben'z in de peperstraat is ook heel romantisch en leuk!!quote:Op maandag 5 april 2004 14:03 schreef Robertje het volgende:
Ik heb gehoord dat de Stiffmaster altijd naar de Four Roses gaat.
Die leuke dame is maar 25 euro waard
tering zeg, dat ziet er leuk uit... Wat zijn de kosten daar ongeveer???quote:Op maandag 5 april 2004 14:54 schreef ZX9R het volgende:
Benz in de Peperstraat
Lekker apart en niet te duur.
http://www.restaurantbenz.nl/
De sfeer bij Benz is echt heel erg goed!! (Als je met een groep gaat helemaal.. dan kun je in zo'n tent eten en relaxed achterover liggen in kussens enzoquote:Op maandag 5 april 2004 14:54 schreef ZX9R het volgende:
Benz in de Peperstraat
Lekker apart en niet te duur.
http://www.restaurantbenz.nl/
De eerste kamer? Daar zou ik NOOIT iemand mee naar toe nemen als het romantisch moet worden. Kleffe studentenhap. Kost weinig en smaakt dan ook helemaal nergens naar.quote:Op dinsdag 6 april 2004 20:53 schreef Man_Made_God het volgende:
Niemand noemt hier Boven Jan aan de Grote Markt. Heerlijk eten, voor een schappelijke prijs. Wel reserveren, meestal erg druk. En over de Eerste Kamer heb ik ook goede verhalen gehoord.
Het eten van de Eerste Kamer is nog best te keepen (wel heel eenvoudige eetcafé-shit) maar het is absoluut niet romantisch inderdaad.quote:Op donderdag 8 april 2004 12:34 schreef Sorbootje het volgende:
[..]
De eerste kamer? Daar zou ik NOOIT iemand mee naar toe nemen als het romantisch moet worden. Kleffe studentenhap. Kost weinig en smaakt dan ook helemaal nergens naar.
klopt die is echt goedquote:Op maandag 5 april 2004 14:04 schreef knokkels het volgende:
Ik heb daar een keer in een geweldig mexicaans restaurant gegeten..
Grote Markt ofzo?
Bleeeh.. die is niet zo lekker! Wel goedkoop trouwens.. laatst nog alle pizza's voor de halve prijs! Anyway.. het is er heel erg opgepropt, best licht en de pizza's hebben een veel te zachte bodem.. oja en ik kreeg ook nog een pizza vesuvius ofzo in plaats van wat ik besteld hadquote:Op vrijdag 9 april 2004 11:21 schreef iscara het volgende:
Costa Smeralda, of iets in die trant. Zit tegenover de febo en dan links kijken. Is ook niet duur.
Ik heb er 1 keer gegeten (we gingen met een stel vrienden die hadden gehoord dat dat lekker zou zijn), NOOIT weer. Gatver, ik had een of andere schnitzel met koude saus, het was echt zo ontzettend goor!quote:Op donderdag 8 april 2004 12:34 schreef Sorbootje het volgende:
[..]
De eerste kamer? Daar zou ik NOOIT iemand mee naar toe nemen als het romantisch moet worden. Kleffe studentenhap. Kost weinig en smaakt dan ook helemaal nergens naar.
Nieuwe Ebbingestraat, bij het Noorderplantsoen en de Korreweg in de buurt.quote:Op dinsdag 6 april 2004 20:45 schreef hotlips het volgende:
ikzelf vind het eten bij De groene weyde altijd erg lekker, gezellig restaurantje, beneden een bar met poolding maar daar heb je geen last van. Ze hebben leuke gerechten, voor elk wat wils en het is niet duur, gemiddeld 15 euro voor hoofdgerecht. Zit aan de oude ebbinger als ik het goed heb.....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |