No probquote:Op zondag 18 april 2004 22:43 schreef Slabberdewatski het volgende:
nou....
One punch was om 10:30 aanwezig en heeft t pand om 21:00 uur verlaten.
Helemaal top.
We hebben de achterspeakers aan de praat en de subwoofer. Donderdag komt hij het karwei afmaken. De bedrading is voor t overgrote deel klaarWe missen beide af en toe wat vel op de armen van t gekloot.. gheghehehe
Ik heb mn radio nog niet helemaal door, maar er kan echt veel met dat ding. Ik grijp nu echt iedere mogelijkheid aan om ff een rondje te gaan rijden.
One Punch, U tha man!!
* slabber maakt diepe buiging*
quote:Ik grijp nu echt iedere mogelijkheid aan om ff een rondje te gaan rijden.
dat was ik ook, totdat hij er ineens mee vandoor gingquote:Op zondag 18 april 2004 17:31 schreef StefanP het volgende:
* vindt OnePunchMikey cool dat hij bereid was te helpen
quote:Op maandag 19 april 2004 08:37 schreef kooba het volgende:
dat was ik ook, totdat hij er ineens mee vandoor ging
toen jij nog aan het denken was hadden wij de plusdraad al gelegdquote:Op maandag 5 april 2004 17:48 schreef kooba het volgende:
En ik ben nog aant denken
Hey Punch....quote:Op maandag 19 april 2004 07:55 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
No prob!! Ik doe het graag en ik kan jou ermee helpen. Maar die radio is echt een topding, echt kwaliteit!!
[..]dat herken ik wel!! Maarja, je hebt me er ook een sub in liggen…daar komt echt een takkeherrie uit!
Hey slabber, nog 1 ding he: nu kom ik donderdag nog een keer en ik weet wel dat we hadden afgesproken dat de vergoeding voor benz bleef bij die 15 euro maar nu ik nog een keer terug moet komen wil ik het toch nog een keer over hebben om die rit ook vergoed te krijgen.
Koelquote:Op maandag 19 april 2004 10:34 schreef Slabberdewatski het volgende:
Hey Punch....
Maak je daar maar geen zorgen over, u do 4 me i do 4 u![]()
Donderdag is geregeld! Same time same place?
hij weet mijn prijsquote:Ow ja Niels wil ook graag gebruik maken van je diensten....
Reiskosten ok,quote:Op maandag 19 april 2004 10:40 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
hij weet mijn prijs
komt goedquote:Op maandag 19 april 2004 10:49 schreef Slabberdewatski het volgende:
Reiskosten ok,
bij hem is het wel veel minder werk, maar ik denk dat jullie daar wel uit kunnen komen!
ik zei al: zaterdag kwam er al een takkeherrie uitquote:Ik ga vandaag naar de buurman om de spulletjes te kopen...
Wel relax dat we een elektro zaak als buren hebben en dat ik vriendjes ben
Gheghehehe... ik heb gisteren even de sub maximaal geprobeerd....![]()
je kan met de radio verschillende frequenties afregelen.
ik had de 60, 70, 80 hz een beetje opgepompt
Sub volume + 10
de plaatssing van geluid helemaal naar voren
versterker vol open
volume 28.
Echt niet normaal meer... ik moet ook zeker wat bizonkit gaan kopen om alle panelen vast te zetten, anders gaat t goed mis
prutsen is geen optie. bij die gozer had je die radio toch niet gekocht? echt even naar die zaak gaan waar ie vandaan komt.quote:Op maandag 19 april 2004 16:05 schreef Slabberdewatski het volgende:
Die gozer had trouwens geen flauw idee hoe die raduio eruit gehaald moest worden...
Dat wordt nog prutsen denk ik...
hahaha dus de huidige gaat hard genoeg? maar helaas, ik ken niemand die dat beest wilt hebben.quote:Hey, als je trouwens iemand weet voor die andere subwoofer..
Bij nader inzien wil ik die toch liever niet/nooit in mijn auto!
zoals ie nu staat mag ie voor 400 euro de deur uit!
Langsrijden kost weer zoveel tijd…ik weet het, wij zijn er bijna maar je weet het nooit. Kun je niet anders ff bellen naar die zaak?quote:Op dinsdag 20 april 2004 09:56 schreef Slabberdewatski het volgende:
Hmm ik heb die lijst gezien, maar daar staat niets op wat ik nog niet heb.
Ik heb trouwens geen tijd om langs het bedrijf te gaan waar ik de radio heb gekocht.. dat kan echt pas donderdag! Als t niet lukt dan rijden we er ff langs.
Ik zeg toch, der komt echt een takkeherrie uitquote:Leuk weetje:
Gisteren bij een maat een test CD voor subwoofer opgezet!
Na een minuutje testen kwam er een man aangelopen. Hij kwam ergens uit een huis halverwege de straat. ( 40/50 meter ). Komt ie doodleuk vertellen dat hij de tv niet hoort vanwege dat "gedreun" de hele tijd!
Hmm Slabber en geluidsoverlast.....
Anyway, ik voelde me best stoer en die gozers in mn auto zaten hem echt helemaal te flippen!
So far so good.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |