abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_18195670
*kickje*
pi_18195758
Als je wat dichterbij zou wonen zou ik me er wel een zaterdag aan willen wagen. Want als er nog kabels getrokken moeten worden dan ben je wel ff bezig.
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
pi_18196034
sorry, ik vind Eindhoven wel een end weg, en heb bovendien momenteel weinig vrije tijd.

ik denk trouewens dat je voor 100 euro ook wel een audio-inbouw centrum kan vinden, die geven nog garantie ook
  maandag 5 april 2004 @ 17:48:17 #24
88655 kooba
Met dubbel o...
pi_18197975
quote:
Op maandag 5 april 2004 16:39 schreef Gurb het volgende:
sorry, ik vind Eindhoven wel een end weg, en heb bovendien momenteel weinig vrije tijd.

ik denk trouewens dat je voor 100 euro ook wel een audio-inbouw centrum kan vinden, die geven nog garantie ook
Garantie op wat? De spullen heeft hij al gekocht
Garantie op de kabel de hun trekken?? No way, ja als je die bij hun koopt misschien ja, maar niet als ze kabel trekken die jij hun geeft. Enige garantie die je hebt is dat ze er ervaring mee hebben.

Maargoed, dat heb ik inmiddels ook
En ik ben nog aant denken
'Fast, furious,over before you know it and leaves you wanting more, more, more...'
  maandag 5 april 2004 @ 17:50:30 #25
88655 kooba
Met dubbel o...
pi_18198025
quote:
Op maandag 5 april 2004 16:29 schreef PeuRac het volgende:
Als je wat dichterbij zou wonen zou ik me er wel een zaterdag aan willen wagen. Want als er nog kabels getrokken moeten worden dan ben je wel ff bezig.
Vroeg beginnen, althans, dat doe ik altijd, rond 8 uur 's morgens beginnen.
Beter vroeg in de middag klaar dan 's avonds liggen kloten met lampen enzo omdat je geen sodemieter meer ziet
'Fast, furious,over before you know it and leaves you wanting more, more, more...'
pi_18202124
hmm...omgeving eindhoven, waar precies?
  maandag 5 april 2004 @ 22:39:51 #27
88655 kooba
Met dubbel o...
pi_18207064
quote:
Op maandag 5 april 2004 20:16 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
hmm...omgeving eindhoven, waar precies?
Veldhoven geloof ik
pi_18212835
veldhoven, city centrum
bespeur ik hier interesse?
pi_18214978
quote:
Op dinsdag 6 april 2004 09:35 schreef Slabberdewatski het volgende:
veldhoven, city centrum
bespeur ik hier interesse?
het is ongeveer 90 km vanuit arnhem...vind ik net iets te ver voor 100 eurootjes...
pi_18215296
180 kilometer... 1 op 15 is zo'n 13 liter benzine is 15 euro benzine...

sgoed jij krijgt 15 euro benzine geld
pi_18215380
quote:
Op dinsdag 6 april 2004 11:43 schreef Slabberdewatski het volgende:
180 kilometer... 1 op 15 is zo'n 13 liter benzine is 15 euro benzine...

sgoed jij krijgt 15 euro benzine geld
ok, maar heb je een garage (vanwege het slechte weer deze week)? ik ben dus helemaal niet bekend met een Laguna en de schermen die je moet verwijderen om de draden naar achteren te leggen. en meestal kun je die zo los trekken, maar als het het niet mijn auto is doe ik dat liever niet. maw: dat mag jij doen

en waar moet die versterker komen? gewoon tegen de rugleuning van de achterbank?
pi_18247265
ja ik heb een garage, maar die is relatief klein.
Maar er is geen probleem hoor er is een hele verdieping in de flat die overdekt is... daar parkeer ik de auto wel.
PS. het Geld wordt achteraf betaald. Niet dat alles er in zit en als ik t aanzet dat er niets gebeurd..
pi_18248462
quote:
Op woensdag 7 april 2004 15:07 schreef Slabberdewatski het volgende:
ja ik heb een garage, maar die is relatief klein.
Maar er is geen probleem hoor er is een hele verdieping in de flat die overdekt is... daar parkeer ik de auto wel.
PS. het Geld wordt achteraf betaald. Niet dat alles er in zit en als ik t aanzet dat er niets gebeurd..
we testen het ter plekke natuurlijk ik ben zelf ook altijd benieuwd hoe het klinkt!

Nog even over die andere dingen die ik vroeg: waar moet de versterker komen en trek je zelf de schermen eraf voor de bedrading?

Dan zou ik evt. deze vrijdag wel langs kunnen komen.
pi_18249096
die schermen gaan we samen even bekijken ik vrijwaar je wel voor eventuele schade aan de schermen! De versterker... tja die moet uh ... laten e daar gewoon ter plekke even naar kijken?

Vrijdag kan wel, maar ik werk tot 18:00 uur, dan is de dag wel zo voorbij....
Zaterdag?
pi_18249202
Hoe vaak heb je al een auto ingebouwd?
pi_18249912
Caraudio is al vanaf dat ik mijn rbw heb (5 jaar) een hobby. Het begon met een simpele sony en 2 huiskamerboxen in de kofferbak. (gaf wel een lekkere bass btw zonder versterker).

Voor mezelf heb ik al tig keer een radio ingebouwd, met en zonder versterker, met en zonder filter ertussen. Voor een kennis heb ik ook al een meerdere malen (wel alleen, zonder versterker ofzo) een radio ingebouwd.

Ik heb nu zelf een radio/cd speler, 2 speakers achter, 2 voor, 2 versterkers en 1 subwoofer erin liggen. Alhoewel mijn interesse verminderd is (door een motor) blijf ik het leuk vinden om in te bouwen.
pi_18250428
owkeej

duszz zaterdag?
pi_18250457
mail me even
slabberdewatski@hotmail.com

dan stuur ik je even mn mobiele nummer door!
pi_18250519
tja, zaterdag kan ik pas om 10.00 uur in Veldhoven zijn...plus ik moet om 15.30 uur terug zijn. dat is dus een (te) korte dag denk ik.

nog 1 ding: ik trek wel de minpool van je accu af om kortsluiting te voorkomen. zo doe ik het altijd, dat is gewoon het veiligst omdat je carrosserie op de min zit aangesloten. ik hoop niet dat dat problemen kan veroorzaken met je boordcomputer oid?
pi_18250538
quote:
Op woensdag 7 april 2004 16:47 schreef Slabberdewatski het volgende:
mail me even
slabberdewatski@hotmail.com

dan stuur ik je even mn mobiele nummer door!
ik kan hier niet op hotmail, wordt vanavond pas.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')