Garantie op wat? De spullen heeft hij al gekochtquote:Op maandag 5 april 2004 16:39 schreef Gurb het volgende:
sorry, ik vind Eindhoven wel een end weg, en heb bovendien momenteel weinig vrije tijd.
ik denk trouewens dat je voor 100 euro ook wel een audio-inbouw centrum kan vinden, die geven nog garantie ook
Vroeg beginnen, althans, dat doe ik altijd, rond 8 uur 's morgens beginnen.quote:Op maandag 5 april 2004 16:29 schreef PeuRac het volgende:
Als je wat dichterbij zou wonen zou ik me er wel een zaterdag aan willen wagen. Want als er nog kabels getrokken moeten worden dan ben je wel ff bezig.
Veldhoven geloof ikquote:Op maandag 5 april 2004 20:16 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
hmm...omgeving eindhoven, waar precies?
het is ongeveer 90 km vanuit arnhem...vind ik net iets te ver voor 100 eurootjes...quote:Op dinsdag 6 april 2004 09:35 schreef Slabberdewatski het volgende:
veldhoven, city centrum
bespeur ik hier interesse?
ok, maar heb je een garage (vanwege het slechte weer deze week)? ik ben dus helemaal niet bekend met een Laguna en de schermen die je moet verwijderen om de draden naar achteren te leggen. en meestal kun je die zo los trekken, maar als het het niet mijn auto is doe ik dat liever niet. maw: dat mag jij doenquote:Op dinsdag 6 april 2004 11:43 schreef Slabberdewatski het volgende:
180 kilometer... 1 op 15 is zo'n 13 liter benzine is 15 euro benzine...
sgoed jij krijgt 15 euro benzine geld
we testen het ter plekke natuurlijkquote:Op woensdag 7 april 2004 15:07 schreef Slabberdewatski het volgende:
ja ik heb een garage, maar die is relatief klein.
Maar er is geen probleem hoor er is een hele verdieping in de flat die overdekt is... daar parkeer ik de auto wel.
PS. het Geld wordt achteraf betaald. Niet dat alles er in zit en als ik t aanzet dat er niets gebeurd..
ik kan hier niet op hotmail, wordt vanavond pas.quote:Op woensdag 7 april 2004 16:47 schreef Slabberdewatski het volgende:
mail me even
slabberdewatski@hotmail.com
dan stuur ik je even mn mobiele nummer door!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |